Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sebo_gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sie 21, 2010 20:43
Lokalizacja: SJZ

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

Post autor: sebo_gti » wt lis 30, 2010 15:15

Witam.
Na forum nie znalazłem lub źle szukałem.
Ma m golfa 93 rok GTi i mam problem z odpalaniem jak juz odpali to chodzi chwile i zaczyna całym silnikiem szarpać(nawet przy dodawaniu gazu) i gaśnie.Później problem z odpaleniem.
Mam LPG więc spróbowałem odpalić na gazie i złapał nawet nie szarpie jak dodaje gazu.Iskra na świecach jest. Dodam że mam przerwany kabelek od temperatury oleju.


Nie mam pomysłu co to może być,że tak dziwnie chodzi.



Awatar użytkownika
trollu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt cze 29, 2010 12:08
Lokalizacja: SKL / Cz-wa
Kontakt:

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

Post autor: trollu » wt lis 30, 2010 15:36

czuli ogólnie problem na benzynie?
u mojego kumpla w fordzie to na benie już w ogólnie nie chodził. wtryski popadały.
ja bym sprawdził na Twoim miejscu zasilanie paliwem, wtryski, pompa, foltr


Obrazek

sebo_gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sie 21, 2010 20:43
Lokalizacja: SJZ

Re: Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

Post autor: sebo_gti » wt lis 30, 2010 22:19

trollu pisze:czuli ogólnie problem na benzynie?
u mojego kumpla w fordzie to na benie już w ogólnie nie chodził. wtryski popadały.
ja bym sprawdził na Twoim miejscu zasilanie paliwem, wtryski, pompa, foltr
No tylko na benzynie



Awatar użytkownika
trollu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt cze 29, 2010 12:08
Lokalizacja: SKL / Cz-wa
Kontakt:

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

Post autor: trollu » wt lis 30, 2010 23:01

benzynę tankujesz zawsze na 1 stacji? może licha bryna
ja bym się zainteresował układem paliwowym, tak jak pisałem wcześniej


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

Post autor: Paweł Marek » wt lis 30, 2010 23:39

weź wstępnie posprawdzaj stan świec kabli kopułki i czujniki temperatury płynu przy głowicy i powietrza w przepływce, wszystko opisane na forum.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

sebo_gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sie 21, 2010 20:43
Lokalizacja: SJZ

Re: Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

Post autor: sebo_gti » śr gru 01, 2010 22:32

Paweł Marek pisze:weź wstępnie posprawdzaj stan świec kabli kopułki i czujniki temperatury płynu przy głowicy i powietrza w przepływce, wszystko opisane na forum.

tak jak mówie iskra na swiecach jest.Dziś go próbowałem odpalic.Jak odpalił to chodził normalnie miał 2 tys obr bo zimny.Wszystko było oki gdziestak po ok. 2 minetach zaczęły obroty spadać i znów zaczeło szarpać.



Awatar użytkownika
trollu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt cze 29, 2010 12:08
Lokalizacja: SKL / Cz-wa
Kontakt:

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

Post autor: trollu » śr gru 01, 2010 22:58

co do świec i kabli - jakby one były walnięte to nie chodziłby na brynie jak i na gazie. jak na zimnym chodzi a na ciepłym nie to może coś z ssaniem? Na zimnym daje więcej plaiwa i jest ok, jak się zagrzeje to zmniejsza dawkę i jest problem


Obrazek

sebo_gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sie 21, 2010 20:43
Lokalizacja: SJZ

Re: Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

Post autor: sebo_gti » śr gru 08, 2010 22:24

trollu pisze:co do świec i kabli - jakby one były walnięte to nie chodziłby na brynie jak i na gazie. jak na zimnym chodzi a na ciepłym nie to może coś z ssaniem? Na zimnym daje więcej plaiwa i jest ok, jak się zagrzeje to zmniejsza dawkę i jest problem
Wyjasniło sie co sie stało.Zapomniałem tutaj napisać. Kilka dni temu zalalem kilka litrów benzyny i chodził cały czas.Okazuje sie że wskażnik paliwa jest popsuty bo pokazuje że benzyna jest a w baku sucho....



Awatar użytkownika
trollu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: wt cze 29, 2010 12:08
Lokalizacja: SKL / Cz-wa
Kontakt:

Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

Post autor: trollu » śr gru 08, 2010 23:21

sebo_gti pisze:a w baku sucho....
:panna:
od razu przypomniała mi się historia jak kumpel z ojcem w Mk3 1.8 pompę paliwa wymieniali, pompa nówka, chodzić dalej nie chce a w baku gwizda :lol:


Obrazek

sebo_gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sie 21, 2010 20:43
Lokalizacja: SJZ

Re: Cieżko pali i szarpie 2.0 8v

Post autor: sebo_gti » czw gru 09, 2010 09:23

trollu pisze:
sebo_gti pisze:a w baku sucho....
:panna:
od razu przypomniała mi się historia jak kumpel z ojcem w Mk3 1.8 pompę paliwa wymieniali, pompa nówka, chodzić dalej nie chce a w baku gwizda :lol:

no najprostsza rzecz hehe.Tak to bym wymieniał i wymieniał a efektu by nie było:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości