Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
własnie nie znam bo nie widziałem ale to ma na blok wybite 1.8 ale niby to jest 1.6 a gdzie moga być te oznaczenia??
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
to akurat nie ma znaczenia , 1,6 czy 1,8 ustawia się identycznie , oznaczenie silnika powinno być we wlepce w bagażniku , a jeśli nie masz to daj fotkę silnika
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
wygląda jak PN , zaślepka czyli korek plastikowy jest w miejscu połączenia silnika ze skrzynią , patrz kolo linki sprzęgła , troszkę w lewo , jest tam duży plastiowy korek , w środku ma miejsce na klucz wpustowy , musisz odkręcić cały samo wyjęcie środka to za mało , nic nie zobaczysz
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
Tak wy kręciłem i jest tam i strzałka taka szczelinka i 0 to na co naj lepiej ustawić zapłon a jak mam zero to jest zapon zdględem szczliny na obudowie aparatu wyprzedzony o 2/3mm czy to jest dobrze??
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
jak jest zero to jest martwy punkt tłoka , zapłon ustawia sie na kresce wcześniej , a potem ustawiadokładnie na lampie stroboskopowej , choć i miernikiem ustawisz dokładnie
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
aha a jak chcę ustawić rozrząd to muszę wszystkie punkty ustawić a wał na tym zerze a zapłon na tej drugiej kresce tak ???
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
aha no to dzięki odezwe sie jak coś zdziałam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
Silnik to RF, przy założeniu że rozrząd jet ok zostało spieprzone ustawienie zapłonu. Dlatego że mechanicy już nie pamiętają że w tym silniku ustawiamy zapłon z podpiętym wężykiem do siłownika w aparacie zapłonowym na -18 stopni, można też z odpiętym na -6 na jałowych oczywiście. Jeśli nie wiesz czy kreska na kole zamachowym do zapłonu jest zrobiona na -6 czy na -18 to jedziesz do mechanika który ma lampę z regulacją kąta. Wówczas świeci się na znak zerowy OT, a na lampie ustawia żądaną wartość.
Właściwie prawie jestem pewien że ustawili ci na -6 jak prawie wszystkie VW ale zapomnieli odpiąć w/wym wężyk - standardowa fuszerka z którą zetknąłem się wiele razy
Właściwie prawie jestem pewien że ustawili ci na -6 jak prawie wszystkie VW ale zapomnieli odpiąć w/wym wężyk - standardowa fuszerka z którą zetknąłem się wiele razy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
a mi się wydaje z opisu że mieli niewielkie pojecie o podstawach ustawiania rozrzadu
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
Ja Powiem Wam Chłopaki Ze Oni źle rozrząd zrobili bo sprawdziłem a nie dziwie się w ogóle bo oni to zrobili na parkingu przed warsztatem tylko jedną pokrywę ściągnęli i i nic więcej a ja z wężykiem kiedyś sam ustawiłem zapłon i chodził jak żyleta a to co oni zrobili to dosłownie przechodzi ludzkie pojęcie
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
No Rozrząd ustawiłem i zapłon na oko teraz to chce Dla Golfika się żyć ale mam jedno pytanko jeśli ustawiłem rozrząd idealnie dosłownie na wszystkie znaki to jak wkładam 3bieg przy 30km/h to zawory klekoczą czy to jest normalne czy to jest wina zapłonu???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości