Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
Tak jest ale gdzie jest punkt w takim on powinien być ustawiony??
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
do ustawiania musisz zdjąć obie osłony paska , dolną i górną
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
A na Kle wałka rozrządu ten punkt powinien być z której strony od kolektorów czy z przodu??
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
To Ja wiem Ale Ten punkt po której stronie powinien Być??
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... u#p1924679" onclick="window.open(this.href);return false;
popatrz tu
popatrz tu
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
tylko u Ciebie na kole wałka rozrządu punkt może byc nabity od strony silnika , i wtedy trzeba go pokryć z płaszczyzną głowicy od strony świec
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
Tak tu jest właśnie ta plastikowa osłona z Napisem OT a u mnie plastikowej osłony nie ma tylko cała Stalowa I znak na kole wałka rozrządu jest o 90 Stopni przesunięte w lewo
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
jeśli masz całą stalową to ten punkt właśnie ma się znajdować na płaszczyźnie głowicy
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
Tak ale u mnie jest on od strony kolektorów czy prawidłowo jest?
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
słuchaj u Ciebie ma być tak , wykręć korek plastikowy duży na obudowie różnicowego , masz na kole zamachowym znak , ma się pokryć ze znakiem na obudowie różnicowego , wtedy masz pierwszy cylinder na zpłonie , punkt na kole wałka rozrządu ma się pokryć z płaszczyzną głowicy , punkt na kole wałka pośredniego ma się pokryć ze znakiem na kole pasowym wału korbowego , koło to musisz przykręcić na tą chwile , a palec aparatu zapłonowego musi się pokrywać ze znakiem na obudowie , takie nacięcie na rańcie obudowy aparatu
Re: Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak pred
a kolektory wydechowe u Ciebie są gdzie , z przodu czy z tyłu silnika , ale to nieistotne , masz pokryć z płaszczyzną głowicy z przodu silnikaKrzychu161190 pisze:Tak ale u mnie jest on od strony kolektorów czy prawidłowo jest?
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
a jeszcze jedno jak chcem sam ustawić zapłon i rozrzad to świece 1 lepiej wyciągnąć czy nie I czy dekiel wałka sciagnac i w jakiej pozycji muszą być krzywki na 1 cylindrze??
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: sob sie 07, 2010 10:40
- Lokalizacja: Orzysz
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
ja mam kolektory zwrócone w tył samochodu
Po ustawieniu rozrządu i zapłony nie chodzi tak jak predzej.
na to odkręcasz korek na skrzyni i ustawiasz znak do obudowy aby mieć pierwszy cylinder ustawiony na zapłon , dopiero ustawiasz resztę , a jaki masz sinik , znasz oznaczenie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości