Witam Panowie po latach nieobecności.
Przeszukałem forum ale niestety nie znalazłem info które potrzebuję.
Kupiłem manetkę tempomatu i nie mam schematu jak ją podłączyć, przylutować do wiązki
Numery pinów w manetce kolory przewodów we wiązce przy ECU
2 ----- jaki kolor przewodu w wiązce do ECU?
3 ----- jaki kolor przewodu w wiązce do ECU?
5 ----- jaki kolor przewodu w wiązce do ECU?
6 ----- jaki kolor przewodu w wiązce do ECU?
4 i 7 (zwarte) ----- jaki kolor przewodu w wiązce do ECU?
Schemat podłączenia tempomatu 1.9 TDI ASV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, grg474, marcin7x5, VIP
Re: Schemat podłączenia tempomatu 1.9 TDI ASV
no witaj - zakładam, że golf a nie np. passat
manetka pin 2 >niebieski T10e/1 > niebiesko/szary T121/45
manetka pin 3 >czerwono/żółty T10e/2 > czerwony T121/44
manetka pin 4 >czarno/żółty T10e/3 > czarno/biały T121/14
manetka pin 7 >czarno/żółty T10e/3 > czarno/biały T121/14 czyli 4 i 7 są zmostkowane
manetka pin 5 >biały T10e/9 > biały T121/46
manetka pin 4 >czarno/niebieski do bezpiecznika 5
Wtyczka T10e to wtyczka w grodzi (przelotka pod mechanizmem wycieraczek) kolor czarny
T121 to wtyczka od sterownika silnika
manetka pin 2 >niebieski T10e/1 > niebiesko/szary T121/45
manetka pin 3 >czerwono/żółty T10e/2 > czerwony T121/44
manetka pin 4 >czarno/żółty T10e/3 > czarno/biały T121/14
manetka pin 7 >czarno/żółty T10e/3 > czarno/biały T121/14 czyli 4 i 7 są zmostkowane
manetka pin 5 >biały T10e/9 > biały T121/46
manetka pin 4 >czarno/niebieski do bezpiecznika 5
Wtyczka T10e to wtyczka w grodzi (przelotka pod mechanizmem wycieraczek) kolor czarny
T121 to wtyczka od sterownika silnika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Re: Schemat podłączenia tempomatu 1.9 TDI ASV
Seat toledo 1.9 TDI ASV.
Podłączyłem zgodnie ze schematem.
Tempomat nie działa. Po włączeniu na manetce brakuje mi " jedynki" trzecie pole. Piąte "0" nie zmienia się w "1".
Szóste "0" zmienia się w "1".
Sygnały ze sprzęgła i hamulca przychodzą poprawnie.
Podłączyłem zgodnie ze schematem.
Tempomat nie działa. Po włączeniu na manetce brakuje mi " jedynki" trzecie pole. Piąte "0" nie zmienia się w "1".
Szóste "0" zmienia się w "1".
Sygnały ze sprzęgła i hamulca przychodzą poprawnie.
Re: Schemat podłączenia tempomatu 1.9 TDI ASV
Przydał by się jakiś schemat styków w tej manetce.
Dlaczego nie ma "1" na piątym miejscu po włączeniu tempomatu na manetce? Kontrolka też się nie zapala na zegarach. Nie wiem czy ona tam w ogóle jest...
Dlaczego nie ma "1" na piątym miejscu po włączeniu tempomatu na manetce? Kontrolka też się nie zapala na zegarach. Nie wiem czy ona tam w ogóle jest...
Re: Schemat podłączenia tempomatu 1.9 TDI ASV
Diesel - nie testowałem w TDI
Wchodzimy za pomocą programu do diagnostyki:
[01] Sterownik silnika -> [08] Bloki pomiarowe -> Grupa 006: Trzecie pole
Jeżeli mamy aktywowany tempomat w ECU, manetkę w pozycji OFF, auto stoi w miejscu i wszystko jest sprawne odczyt powinien wyglądać następująco:
000000
Po włączeniu manetki na pozycję ON
000011
Po przesunięciu w pozycję Cancel / naciśnięciu na kierownicy
000001
Po naciśnięciu lub przesunięciu w zależności od rodzaju manetki w pozycję Set / naciśnięciu na kierownicy
000111
Po naciśnięciu lub przesunięciu w zależności od rodzaju manetki w pozycję RESET / naciśnięciu na kierownicy
001011
Po naciśnięciu sprzęgła
100011
Po naciśnięciu hamulca
010011
Wszystkie sygnały są tylko nie "1" na piątej pozycji
Po włączeniu manetki na pozycję ON
000011
Wchodzimy za pomocą programu do diagnostyki:
[01] Sterownik silnika -> [08] Bloki pomiarowe -> Grupa 006: Trzecie pole
Jeżeli mamy aktywowany tempomat w ECU, manetkę w pozycji OFF, auto stoi w miejscu i wszystko jest sprawne odczyt powinien wyglądać następująco:
000000
Po włączeniu manetki na pozycję ON
000011
Po przesunięciu w pozycję Cancel / naciśnięciu na kierownicy
000001
Po naciśnięciu lub przesunięciu w zależności od rodzaju manetki w pozycję Set / naciśnięciu na kierownicy
000111
Po naciśnięciu lub przesunięciu w zależności od rodzaju manetki w pozycję RESET / naciśnięciu na kierownicy
001011
Po naciśnięciu sprzęgła
100011
Po naciśnięciu hamulca
010011
Wszystkie sygnały są tylko nie "1" na piątej pozycji
Po włączeniu manetki na pozycję ON
000011
Re: Schemat podłączenia tempomatu 1.9 TDI ASV
Pin 4 z manetki dwa razy opisałeś.grg474 pisze: ↑pt mar 21, 2025 22:56no witaj - zakładam, że golf a nie np. passat
manetka pin 2 >niebieski T10e/1 > niebiesko/szary T121/45
manetka pin 3 >czerwono/żółty T10e/2 > czerwony T121/44
manetka pin 4 >czarno/żółty T10e/3 > czarno/biały T121/14
manetka pin 7 >czarno/żółty T10e/3 > czarno/biały T121/14 czyli 4 i 7 są zmostkowane
manetka pin 5 >biały T10e/9 > biały T121/46
manetka pin 4 >czarno/niebieski do bezpiecznika 5
Wtyczka T10e to wtyczka w grodzi (przelotka pod mechanizmem wycieraczek) kolor czarny
T121 to wtyczka od sterownika silnika
1) 4 i 7 są zmstkowane.
2) manetka pin 4 >czarno/niebieski do bezpiecznika 5
Ja u siebie pin 6 manetki podłączyłem do bezpiecznika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości