Golf mk5 GTI 2.0
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf mk5 GTI 2.0
Witam , od kilku tygodni zastanawiam się nad kupnem golfa GTi 5 wersji . Wyczytałem już przeróżne wady i zalety tego auta , od zbierającego sie syfu po problemy z pompa paliwowa . Dzień w dzień czytam opinie ludzi na temat tego auta , ale nigdzie nie mogę natrafić na kody silnika . Który warto kupić czym się różnią itp Mowa oczywiscie o AXX i BWA . I jaki rocznik auta najlepiej kupić , tak i tak szukam max 175 tys przebieg .Mam zamiar mapowac golfa i nie wiem który silnik będzie wydajniejszy oraz wytrzymalszy .Dlatego zwracam się do was może ktoś się zna lepiej na tym , i czy warto kupic takie auto żeby później nie okazało się ze to skarbonka , bo już drugiej nie potrzebuje Pierwszą była Zafira wersja A ...
Re: Golf mk5 GTI 2.0
A jaki w ogóle budżet? bo niektórzy to po takie auta startują z 17 tys zł...także tego..
No wiesz skoro bierzesz pod uwagę przebieg to potem nie dziw się że kupujesz skarbonki bo w Kostrzynie nad Odrą czy gdzieś w Słubicach skręcą Ci przebieg na jaki tylko będziesz chciał nawet na 50 tys ale stan auta się raczej nie zmieni.
Szukaj od osoby prywatnej lepsze BWA bo późniejsze, niech ktoś te 3 lata ma auto żadne handlarze, najlepiej opcję seryjną tzn 200 koni a nie jakieś padło rozkręcone na 250..
Usterki to popychacz pompy paliwa, wariator rozrządu, do tego zaleca się lać Pb98
Jak będziesz oglądać to posłuchaj czy nie terkocze jak TDI, jak będziesz miał wątpliwości czy oglądasz GTI czy TDI to będziesz wiedział że coś nie tak
A reszta to kwestia egzemplarza, ale wszystko zależy ile masz kasy.
No wiesz skoro bierzesz pod uwagę przebieg to potem nie dziw się że kupujesz skarbonki bo w Kostrzynie nad Odrą czy gdzieś w Słubicach skręcą Ci przebieg na jaki tylko będziesz chciał nawet na 50 tys ale stan auta się raczej nie zmieni.
Szukaj od osoby prywatnej lepsze BWA bo późniejsze, niech ktoś te 3 lata ma auto żadne handlarze, najlepiej opcję seryjną tzn 200 koni a nie jakieś padło rozkręcone na 250..
Usterki to popychacz pompy paliwa, wariator rozrządu, do tego zaleca się lać Pb98
Jak będziesz oglądać to posłuchaj czy nie terkocze jak TDI, jak będziesz miał wątpliwości czy oglądasz GTI czy TDI to będziesz wiedział że coś nie tak
A reszta to kwestia egzemplarza, ale wszystko zależy ile masz kasy.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf mk5 GTI 2.0
Też mnie ciekawi jaki budżet przewidujesz, bo jeśli taki o którym wspominał @Pastusiak to lepiej kupić 1.4 MPI
Poza tym prawda jest taka, że większość już nastoletnich GTI jest mocno wyeksploatowana, trzeba liczyć na pokaźny pakiet startowy. Istnieje ryzyko, że olej będziesz dolewał wiadrami jak ON do Ursusa, nie zweryfikujesz tego przed zakupem
I żeby nie było - nie uogólniam, znam na dwóch przykładach dwa GTI, które są studnia bez dna. Inaczej jeździ młody człowiek takim autem jak GTI a inaczej stateczny człowiek np. Passatem
Jeśli kupisz doinwestowany, zadbany egzemplarz z rozsądnym przebiegiem to powinieneś być zadowolony tylko musisz poświęcić na poszukiwanie sporo czasu
Poza tym prawda jest taka, że większość już nastoletnich GTI jest mocno wyeksploatowana, trzeba liczyć na pokaźny pakiet startowy. Istnieje ryzyko, że olej będziesz dolewał wiadrami jak ON do Ursusa, nie zweryfikujesz tego przed zakupem
Jak nie dopisze ci szczęście, to jeśli przy Zafirze skarbonką był prosiaczek to tutaj skarbonką może być maciora
I żeby nie było - nie uogólniam, znam na dwóch przykładach dwa GTI, które są studnia bez dna. Inaczej jeździ młody człowiek takim autem jak GTI a inaczej stateczny człowiek np. Passatem
Jeśli kupisz doinwestowany, zadbany egzemplarz z rozsądnym przebiegiem to powinieneś być zadowolony tylko musisz poświęcić na poszukiwanie sporo czasu
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt gru 25, 2007 18:10
- Lokalizacja: WLKP
- Auto: VW Golf V
- Silnik: BLX
Re: Golf mk5 GTI 2.0
Święte słowa Kolegi doggie.
Ze swojej strony dodam że celowałbym tylko i wyłącznie w skrzynię manualną. DSG po tylu latach i przebiegach bym sobie darował i nie kusił portfela na naprawy - chociaz to nie reguła.
Ponad miesiąc temu rozglądałem się za GTi i muszę przyznać że 25 to minimum żeby kupić coś sensownego.
I skłaniałbym się za szukaniem również na zachodzie bo jest szansa coś szarpnąć.
Tutaj jest jedna zasada - lepiej kupić 3tys drożej dobry egzemplarz niż tańszy i wsadzić 6...
Ja miałem swojego czasu Octavie 2 vRS BWA z ori przebiegiem 170kkm i przyznam że auto było bezawaryjne. Totalnie nic się nie działo.
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
Ze swojej strony dodam że celowałbym tylko i wyłącznie w skrzynię manualną. DSG po tylu latach i przebiegach bym sobie darował i nie kusił portfela na naprawy - chociaz to nie reguła.
Ponad miesiąc temu rozglądałem się za GTi i muszę przyznać że 25 to minimum żeby kupić coś sensownego.
I skłaniałbym się za szukaniem również na zachodzie bo jest szansa coś szarpnąć.
Tutaj jest jedna zasada - lepiej kupić 3tys drożej dobry egzemplarz niż tańszy i wsadzić 6...
Ja miałem swojego czasu Octavie 2 vRS BWA z ori przebiegiem 170kkm i przyznam że auto było bezawaryjne. Totalnie nic się nie działo.
Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości