Cześć planuje zakup mk7 gti 220koni rok min 2015.
Nie wiem czy brać manual czy DSG. Jakie skrzynie były w DSG ? Awaryjne ? Wiaodmo tez od stylu jazdy ale czy będzie to skarbonka ?
Silnikowo nie znalazłem złych oponi trzeciej generacji tsi
Zakup gti mk7
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Re: Zakup gti mk7
DSG nigdy nie było jakieś cudowne i super bezawaryjne, natomiast w GTI zwykłym jest 6-biegowy automat, a w Performance 7-biegowy, te 6tki są lepsze i sprzęgła więcej wytrzymują ale..przy ok 220-250 tys przebiegu może dojść do problemów, szarpania, jakieś opóźnienia czyli sprzęgło do wymiany i tutaj koszt może zabić, no niestety manual jest tańszy.
Do tego pojawiają się różne usterki mechatroniki, skrzynia pracuje nieprawidłowo.
Najlepiej sprawdź egzemplarz który kupujesz czy nic nie szarpie, czy płynnie zmienia biegi, redukuje itd Dla bezpieczeństwa lepiej wybrać manual chociaż wiadomo że te osiągi nie będą tak super wykorzystywane bo DSG błyskawicznie (jeśli jest sprawne) zmienia biegi.
Po prostu..jak wybierasz DSG w aucie używanym to nastaw się że mogą się pojawić kosztowne naprawy i wtedy unikniesz rozczarowania.
Warto systematycznie zmieniać olej ale to podstawa.
Do tego pojawiają się różne usterki mechatroniki, skrzynia pracuje nieprawidłowo.
Najlepiej sprawdź egzemplarz który kupujesz czy nic nie szarpie, czy płynnie zmienia biegi, redukuje itd Dla bezpieczeństwa lepiej wybrać manual chociaż wiadomo że te osiągi nie będą tak super wykorzystywane bo DSG błyskawicznie (jeśli jest sprawne) zmienia biegi.
Po prostu..jak wybierasz DSG w aucie używanym to nastaw się że mogą się pojawić kosztowne naprawy i wtedy unikniesz rozczarowania.
Warto systematycznie zmieniać olej ale to podstawa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości