kwadrat pisze:W tych pieniądzach wolałbym IV lub A3 z 02/03 r.
x2 zajeżdżone i niebawem pełnoletnie, jak kto woli, jednym nie przeszkadzają plastiki w dacii logan a innemu przeszkadza ryska na kokpicie w Porsche, k0kpit zawsze można wyflokować
Jeśli chodzi o polo, to z tego to wiem to np wersji 130 konnych jest raczej mało, o ibi łatwiej z tym silnikiem
ze świecą szukać
Pastusiak pisze: mający podobną moc 1,6 mpi to tylko cewki, świece i lać paliwo, owszem spali więcej ale nie ma zabawek które rujnują portfel.
Jak kupisz 1,9 tdi zdrowe to pojeździ jak zacznie się sypać to może drogo wyjść.
.
Że jak? To jakiś żart, jeździ się momentem obrotowym a nie mocą, która zazwyczaj dostępna jest przy max obrotach, moment w tym tdi to około 250-280Nm a w 1.6 około 160Nm, nie wspominam o tym że przy dynamicznej jezdzie 1,6 spali 5 litrów wiecej chyba że mowa o lpg
Ja przez ostatnie ok.. 20 lat miałem 5 diesli i :
- ani razu nie miałem kłopotów z turbo
- ani razu nie miałem kłopotów z wtryskami
- ani razu nie miałem kłopotów z egr
- raz w Mk5 wymieniałem DKZ
Rzekłbym "jak se kupisz tak będziesz jeździł"