Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw lut 11, 2016 13:51
Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
Witam, napotkałem fajnego golfika tylko coś cena niska.
http://olx.pl/oferta/volkswagen-golf-iv ... 5;promoted" onclick="window.open(this.href);return false;
VIN: WVWZZZ1JZ1W179388
Sprzedający podał mi na prośbę nr vin więc sądzę, że się niczego nie boi. Czy może ktoś zobaczyć swoim profesjonalnym okiem czy coś nie tak widzi ?
Chciałbym jeszcze zapytać, czy mogę jakoś spisać umowę taką, że wezmę samochód od sprzedającego na np. 2 dni i sprawdzi go dokładnie mechanik ? Nie chcę dawać zaliczki zbytnio bo różni są ludzie i mogą nie oddać
http://olx.pl/oferta/volkswagen-golf-iv ... 5;promoted" onclick="window.open(this.href);return false;
VIN: WVWZZZ1JZ1W179388
Sprzedający podał mi na prośbę nr vin więc sądzę, że się niczego nie boi. Czy może ktoś zobaczyć swoim profesjonalnym okiem czy coś nie tak widzi ?
Chciałbym jeszcze zapytać, czy mogę jakoś spisać umowę taką, że wezmę samochód od sprzedającego na np. 2 dni i sprawdzi go dokładnie mechanik ? Nie chcę dawać zaliczki zbytnio bo różni są ludzie i mogą nie oddać
Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
Cena niska bo auto jest uszkodzone no i 3 drzwi . Co do zaliczki pytasz gościa że chcesz go sprawdzić u mechanika czy tam gdzie i jak sie zgadza to pewnie pojedzie z.tobą ,na pewno ci nie da auta na dwa dni ,ja bym też nie dał
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw lut 11, 2016 13:51
Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
Z takim wyposażeniem itp. rozumiem, że cena adekwatna do stanu itp tak ?
Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
Troche tych uszkodzeń jest dwa błotniki , zderzak , próg nie wiadomo jak z resztą mechaniki , jak chcesz to możesz jechać go obejrzeć , ja bym takim nie zawracał sobie głowy , chyba że blacharke i malowanie zrobisz sam, jak oddasz do warsztatu to z około 2k nie twoje zależy na jakich gratach ci zrobia
-
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw lut 11, 2016 13:51
Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
Jak auto dobre , masz mało kasy to bierz i wcale bym blachy nie robił, za ta kase nic dobrego nie kupisz z stajni vw. Duzo tez na nim nie sttacisz, nawet ja sprzedarz za rok a stan mechaniki jest ok to sprzedarz za tyle samo, za 5 tys nie kupisz dobergo golfa a tu jest highline. Jednak moze troche dołożyć i kupić golasa tdi ..viewtopic.php?f=106&t=598844" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
Szczerze wolałbym tego 2.0 PB niż TDI. Ten TDI wygląda na przechodzonego jak majty z bazaru od Mariana,
Oferowana kwota naprawy za 1000zł to zwykłe wylepienie i jak już to robiłbym sam, bo za tyle nie ma jakiejkolwiek możliwości zrobienia tego porządnie.
Jak nie masz bardzo daleko to pojechałbym obejrzeć.
Oferowana kwota naprawy za 1000zł to zwykłe wylepienie i jak już to robiłbym sam, bo za tyle nie ma jakiejkolwiek możliwości zrobienia tego porządnie.
Jak nie masz bardzo daleko to pojechałbym obejrzeć.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
Nawet dorzucając 2k pln w naprawę ma się fajnego golfa widać, że bezwypadkowego z przodu i raczej nie wygląda na zużyty z mega przebiegiem wręcz przeciwnie gdyby nie przygoda z prawego boku pewnie jeszcze długo by ktoś jeździł i nie sprzedawał
a ten tdi faktycznie wygląda na 400 tysi i masę wydatków w najbliższym czasie
tyle, że spalanie w tdi to będzie połowę tego co łyknie 2.0 chyba, że dużo się jeździ to na lpg było by taniej
a ten tdi faktycznie wygląda na 400 tysi i masę wydatków w najbliższym czasie
tyle, że spalanie w tdi to będzie połowę tego co łyknie 2.0 chyba, że dużo się jeździ to na lpg było by taniej
Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
w ogłoszeniu napisane że do rejestracji w Polsce a mi te tablice wyglądają jak by były ze znaczkiem PL ? Ogólnie jeżeli sprawdzisz to auto pod względem mechanicznym i się okaże ok to na pewno warte uwagi. Lepiej kupić i dac komuś do zrobienia, niż zrobionego na gotowo najtańszym kosztem, i rdza wychodzi po pierwszej zimie albo i wczesniej. Jeżeli masz jakieś w miare znajomości uważam że za 1500zł da się to naprawić względnie dobrze.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Re: Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
Brednie. Ile ten 2,0 przy normalnej jeździe łyknie z dużą ilością miasta, 9 litrów? Diesel by musiał palić 4,5 co jest nieosiągalne, a jak Ci przyjdzie w pełnoletnim aucie wymienić sprzęgło, dwumasę, pompę, turbo, wtryski i potem jeszcze wychodzą poduszki skrzyni, silnika, bo jak to w dieslu po tylu latach już wyrąbane, to się nagle okaże, że będziesz 5 lat jeździł, żeby ten diesel Ci się opłacał, zresztą ten golf w tdi co jest tutaj podlinkowany, to 280k km miał, ale 10 lat temu, do tego totalny golas z rudą tańczącą jak szaloną (zobaczcie sobie na przednie ranty błotników, po zdjęciu chlapaczy z progu to pewnie próchno samo zostanie. Mechanicznie pewnie też leży, bo chwalenie się Lotosem 10W40 do diesla tego typu, to strzał w kolano, do tego całkowicie krzywy przód, więc już wcześniej musiało coś być. Teraz tych golfów tyle naściągane jest, że głowa mała. Za w miarę dobrego golfa w DE trzeba dać 8000 zł (a i tak ogromna większość to kible na lewych TUV`ach).art_2008_a_ pisze: tyle, że spalanie w tdi to będzie połowę tego co łyknie 2.0 chyba, że dużo się jeździ to na lpg było by taniej
No i nie trzeba dużo jeździć, żeby LPG się zwróciło, szczególnie, że dobra instalacja do 1,6 czy 2,0 to 2500 zł, jeżeli ktoś ma np. spokojną drogę do pracy tak jak ja, to tego LPG spali 8,5-9 litrów max, w mieście wiadomo 9,5-10, przy klimie nawet 10,5, ale i tak przy cenach LPG które są od dwóch lat, to żaden diesel nawet nie ma startu, a jak ktoś robi rocznie te 12k km, to instalka się szybko zwróci. Co do srebrnego golfa, to trzeba przede wszystkim zobaczyć jak to wygląda od środka i czy handlarz już go trochę nie podreperował. Generalnie jeżeli dopuszczasz małe różnice w kolorze, to zderzak kupisz za 300 zł z wysyłką, błotnik nowy w kolorze za 360 zł z wysyłką, listwa w drzwiach 50 zł, reflektor ma zbite szkło chyba, to 150 zł licz, wyciągnięcie progu i karoserii może być trochę kosztowne, ale w tym wszystkim w 2000 się zmieścisz robiąc to porządnie bez ryzyka, że rdza wyjdzie.
Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
No i jeszcze ważna sprawa co do tego 2,0 silnik ten lubi olej w jakim on jest stanie , czy trzeba mu remont ? ,Jak sie zdecydujesz na kupno to dogadaj to ze sprzedawcą , albo dopisz na umowie .
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
obawiam się, że z dużą ilością miasta na 9 litrów nie ma szansAzgorath pisze:Brednie. Ile ten 2,0 przy normalnej jeździe łyknie z dużą ilością miasta, 9 litrów?
poza tym porównywany tdi to 90-tka a one naprawdę mało palą
akurat sprzedający się przyzna a co da taki wpis na umowie ?jan1966 pisze: to dogadaj to ze sprzedawcą , albo dopisz na umowie .
Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
Miałem Jettę 1999 w US 2.0 i to auto nie paliło , to chlało...potem zmieniłem na MB E320 V6 3.2 w benzynie i spalał 1l tylko więcej od Jetty...a olej to na potęgę, dodam że auto jak kupiłem (2005) miało przelatane 60 tysięcy mil. Przyspieszenie marne, spalanie duże...ot tyle co pamiętam odnośnie tego silnika.
Mr Haldex
Re: Golf 4/2.0 B/2000/5300/Nowa Dęba
Jezdze dwulitrówką 8 lat i co do spalania. Do pracy przejezdzam przez calutki Kraków i na 40 litrach lpg przejezdzam 370-390km. Cały czas miasto. Mój olej żlopał ale zaraz po kupnie wymieniłem pierscienie i spokój mam po dziś dzień. Brat ma octavie z takim silnikiem i oleju jak mu weźmie pare setek na 1000km to wszystko. Dolewa i jeździ a z auta mega zadowolony. Przebieg mojego 270tys.km, brata około 360tys.km. Ten drugi nigdy nie otwierany, tyle co mu uszczelke pod deklem zmieniałem. Pracuje idealnie. To nie jest silnik do ścigania bo jest na to za słaby. To typowy wół roboczy do pokonywania kilometrów jak najmniejszym kosztem (lpg).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości