Golf VI R 2010r DSG 86000 zł - Karlsdorf Niemcy

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

ODPOWIEDZ
damian020192
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: damian020192 » pn lut 08, 2016 14:57

Witam
Od dłuższego czasu przeglądam stronę mobile.de w poszukiwaniu Golfa 6R tylko 3-dzwiowego , skorą i z DSG.
Wersji takich jest nie wiele w kwocie do ok 95tyś zł ale udało mi się znaleźć oto takiego golfa
http://www.mobile.de/pl/Samochod/Volksw ... 72555.html" onclick="window.open(this.href);return false;
cena w porównaniu z resztą erek jest dość atrakcyjna a przebieg porównywalny z reszta jak na ten rok. Jedynie co zauważyłem to pomalowane zaciski.
Co sądzicie o tym auto albo co warto sprawdzić jeśli podaje go obejrzeć ? Ja jest właścicielem Leona 1p TDI więc jestem zielony w tematyce golfa 6R więc proszę o wyrozumiałość :-)

Pastusiak
Forum Master
Forum Master
Auto: VW
Silnik: 1,8T

Post autor: Pastusiak » pn lut 08, 2016 16:20

Witam,
ja powiem tak..ta cena za takie auto to żadna rewelacja..widziałem ostatnio w salonie VW w Polsce na sprzedaż Golfa 6 R 2013 rok 271 KM też 3 drzwi za 96 tys...a tu masz trzy lata starszy...i jeszcze sprowadzenie, opłacenie...
Do tego 6 letni, mało praktyczny 3drzwi, kolor biały no ale to oddzielny temat...

Ja bym się nie pchał w takie auto za te pieniądze..bo nikt Ci w życiu tyle za niego nie da..Poza tym pamiętaj że silniki TSI/TFSI cierpią na problemy z braniem chociażby oleju...i przy tym przebiegu te bolączki mogą się coraz badziej nasilać..Bo jak auto ma 30 tys przejechane to co innego niż prawie 100 tys..

Osobiście wolałbym na wypasie Golfa V R32 + turbo - powinien budżet wystarczyć, a fajnie brzmi, można założyć LPG i nie ma takich gadżetów fabrycznych jak TSI..