***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Golf V GT miał na wyposażeniu dwa chyba najbardziej znienawidzone silniki VW ostatnich lat: 2.0 TDI-PD 170 KM (pompowtryskiwacze Siemensa, wady głowic, pompa oleju jest chyba standardowa więc tyle jest lepiej) oraz 1.4 TSI-TwinCharger 170 KM (pękające tłoki, wady napinaczy, nastawników rozrządu...).
Dobrym silnikiem "sportowym" w Golfie V jest 2.0 TFSI - jest to ta lepsza wersja (na pasku). Jest jeszcze 3.2 ale z racji na ceny aut oraz inne drogie eksploatacyjne "graty" pominę go w tych rozważaniach.
Dobrym silnikiem "sportowym" w Golfie V jest 2.0 TFSI - jest to ta lepsza wersja (na pasku). Jest jeszcze 3.2 ale z racji na ceny aut oraz inne drogie eksploatacyjne "graty" pominę go w tych rozważaniach.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Jeśli schodzimy z wersji GT bo 3.2 w niej nie wystepował a jedynie w R32 to 2.5L szukać, z usa zamówić
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Ja mówię, że jeśli mówimy o innych mocnych silnikach, nie koniecznie w wersji GT. Z autami z USA dałbym sobie na wstrzymanie chyba, że indywidualny import. Inna sprawa, że 2.5L to ciekawy silnik.
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pn mar 14, 2016 15:52
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
czyli wybor chyba padnie na GTI.. czy moze lepiej dolozyc i Vi kupic GTd?
wiecie mi chodzi najbardziej o stylizacje bo gt musie przyznac ze pieknie wyglada. fakt mialem IV 1.9tdi 130km zrobione na 160 i brat posiadal V 1.9 tdi 105km zrobione na 177 to bez rewelacji w sumie. a ciezko znalezc cos naprawde ladnego z golfa V z dsg i jakims wyposazeniem oczywiscie w 1.9
wiecie mi chodzi najbardziej o stylizacje bo gt musie przyznac ze pieknie wyglada. fakt mialem IV 1.9tdi 130km zrobione na 160 i brat posiadal V 1.9 tdi 105km zrobione na 177 to bez rewelacji w sumie. a ciezko znalezc cos naprawde ladnego z golfa V z dsg i jakims wyposazeniem oczywiscie w 1.9
Ostatnio zmieniony pt maja 19, 2017 10:32 przez MarcinMkIV, łącznie zmieniany 1 raz.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
zawsze można zeSWAPować z jakiejś ex-Policyjnej T-4kiradekrp90 pisze:Inna sprawa, że 2.5L
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
2.5 z T4 i 2.5 z Golfa to dwa inne światy... Silniki z teczki zostawmy teczkom
Co do wyboru między droższym Golfem V, a tańszym Golfem VI moim zdaniem wybór jest oczywisty. Inna sprawa, że ładne GTD to budżet już bliżej 50.000 PLN. VI-ka ma ładniejsze wnętrze i chyba trochę lepsze wyciszenie ale niestety jest sporo droższa (w fajnych wersjach silnikowych).
Co do wyboru między droższym Golfem V, a tańszym Golfem VI moim zdaniem wybór jest oczywisty. Inna sprawa, że ładne GTD to budżet już bliżej 50.000 PLN. VI-ka ma ładniejsze wnętrze i chyba trochę lepsze wyciszenie ale niestety jest sporo droższa (w fajnych wersjach silnikowych).
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Największym problemem szóstki jest to że to jest piątka po liftingu, za 50 tys, serio?radekrp90 pisze:2.5 z T4 i 2.5 z Golfa to dwa inne światy... Silniki z teczki zostawmy teczkom
Co do wyboru między droższym Golfem V, a tańszym Golfem VI moim zdaniem wybór jest oczywisty. Inna sprawa, że ładne GTD to budżet już bliżej 50.000 PLN. VI-ka ma ładniejsze wnętrze i chyba trochę lepsze wyciszenie ale niestety jest sporo droższa (w fajnych wersjach silnikowych).
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Moim zdaniem zamiast Golfa V GT szukać Leona 1,8T może nawet Cupry....
3,2 jest fajne ale fakt ceny Golfów R32 masakra..lepsze chyba jest Audi a3 w tej wersji, dodatkowo 2,0 tfsi nie da się zagazować i ma parę wad, chociaż nie takie jak TSI nowsze.
Jak dla mnie jeśli mówimy o GT w dieslu to lepiej Golfa VI 2,0 TDI 110 i soft a jak GT benzyna tsi 170 to lepiej coś jeszcze na starej płycie i 1,8T, chociaż w sumie 2,0 TFSI jako GTI też można szukać ale lepiej w manualu i dobrze posłuchać jednostki jak pracuje.
te wersje 2,5 z USA są fajne ale często egzemplarze podejrzane, no i problem taki...czy czasem samo auto nie ma innych części które w UE ciężko dostać? Nawet nie sam silnik ale zawieszenie np..itd
3,2 jest fajne ale fakt ceny Golfów R32 masakra..lepsze chyba jest Audi a3 w tej wersji, dodatkowo 2,0 tfsi nie da się zagazować i ma parę wad, chociaż nie takie jak TSI nowsze.
Jak dla mnie jeśli mówimy o GT w dieslu to lepiej Golfa VI 2,0 TDI 110 i soft a jak GT benzyna tsi 170 to lepiej coś jeszcze na starej płycie i 1,8T, chociaż w sumie 2,0 TFSI jako GTI też można szukać ale lepiej w manualu i dobrze posłuchać jednostki jak pracuje.
te wersje 2,5 z USA są fajne ale często egzemplarze podejrzane, no i problem taki...czy czasem samo auto nie ma innych części które w UE ciężko dostać? Nawet nie sam silnik ale zawieszenie np..itd
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
i to jest bardzo dobry pomysł bo i przebierać jest w czym i ceny nie tak debilne jak za golfy wołają.Pastusiak pisze:Moim zdaniem zamiast Golfa V GT szukać Leona 1,8T może nawet Cupry....
Na dodatek pakowali tam ARL`e co od razu rozwiązuje sporo problemów.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Ja raczej bym powiedział, że tak V-ka powinna wyglądać od początku. Co do ceny - takie były jeszcze na początku roku jak rozglądałem się po ofertach ale to już "dawno" w sumie.kw pisze:(...)Największym problemem szóstki jest to że to jest piątka po liftingu, za 50 tys, serio?
Szukanie auta jeszcze starszego, czyli Golfa Mk4 w przebraniu to chyba zła droga - komfort jest jednak gorszy.Pastusiak pisze:(...)
A3 8P to dobra opcja ale 3.2 jest dużo jako 3-drzwiowe co może być dla niektórych wadą. Ale w Audi dużo łatwiej o mocny motor 2.0T. Z gazem też bym się nie obawiał, bo 2.0 TFSI (paskowe) dobrze znoszą LPG.
Golf 2.0 TDI 110 KM ma dla mnie jedną poważną wadę - skrzynia 5-ka. Dla mnie to przekreśla auto, które w domyśle przeznaczone jest na trasy.
Golf USA nie różni się w zawieszeniu niczym od tego z EU. Może inne amortyzatory ale to nie jest nic czego nie można dostać w zamienniku. Części do silnika (filtry itp) też są dostępne.
Co Ty w tym ARL widzisz to ja nie wiem ale to nie pierwszy raz kiedy nie potrafię rozgryźć Twojego trybu działaniaPiasek pisze:(...)
________________________________________________________________________________
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
Było: VW Passat B4 Variant GL 1.9 TDI 1Z '96
Jest: VW Passat B6 Sedan Comfortline 1.4 TSI CAXA '09
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
dobrą bazę którą można jeszcze podciągnąć pod termin "stare poczciwe TDI"radekrp90 pisze:Co Ty w tym ARL widzisz
A moje obecne przekonania to już chyba każdy udzielający się w tym temacie zna: z nowych nigdy więcej niczego z VW i pochodnych. Dla mnie ta marka skończyła się wraz z ostatnim silnikiem 1.9TDI.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Najmłodsze kombi z ARL'em to co by było?
ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Wikipedia podaje
One się chyba jakoś w okolicach `05r pojawiły i to dość krótko bo potem już pchali te 101 i 105KM ale ręki se uciąć nie damARL, BTB – 150 KM przy 4000 obr/min, 320 Nm przy 1900 obr/min
BPX, BUK – 160 KM przy 3750 obr/min, 330 Nm przy 1900 obr/min
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
kwestia gustu, mi się szóstka zwyczajnie nie podoba, wolę kształty piątki z wnetrzem szóstkiradekrp90 pisze:Ja raczej bym powiedział, że tak V-ka powinna wyglądać od początku.kw pisze:(...)Największym problemem szóstki jest to że to jest piątka po liftingu, za 50 tys, serio?
jak mozna zestawiać Mk5 1K0 z Seatem Leonem 1M? Jesli już to z modelem 1P a tam osławianego wszerz i wzdłuż przez ciebie silnika 1.8T nie montowali, poza tym Leon 1M to już archaik, jak ktoś lubi zabytki to OK ale jesli ktoś szuka w miarę świeżego auta to nie tędy drogaPastusiak pisze:Moim zdaniem zamiast Golfa V GT szukać Leona 1,8T może nawet Cupry...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości