***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dlatego też cena Fiata była adekwatna do jakosci - auto dla ludu ze wschodu , a VW auto dla ludu z zachodu
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
U mnie podobnie, Seicento z 1999 roku, użytkowane przeze mnie w latach 2001-2004, kupione z przebiegiem 80kkm, roczny mój przelot nim to +/- 30kkm, tylne silentbloki wahaczy praktycznie co roku musiałem wymieniać czyli co 30kkm, amorki miałem wymienione wszystkie a zacząłem tak powyżej 100kkm je wymieniać, tłumik środkowy i kocowy też raz wymieniałem. Akurat na fotele nie miałem powodów do narzekania, pod koniec użytkowania tylna klapa przy zamku zaczęła korodować i progi w podobnym miejscu co w golfach, w liczniku przestała świecić część diód, ogólnie kiepski wizerunek Fiat tm Seicento mi pozostawiłjhosef pisze:herbu, ja mówię o samochodzie kupiony jako nowy w ASO, cały czas w jednej rodzinie, prawie w jednych rękach. Kupiony w 2003 roku. W 2004 wracając z mazur straciliśmy wydech.
Był z nami około 100 kkm. Z awarii to raz padła pompa paliwa, raz cewki. Zawieszenie tylne non stop padało. Jak oddaliśmy go teściowi to miał niedawno zrobiony tylny zawias. Po 2 latach i kilku tysiącach znowu zaczęło się tłuc potwornie.
Duży był problem z altkiem, który jest nieszczęśliwie umieszczony. Przegrzewa się. Był wymieniany ze dwa razy. A gdy stał mało używany to potrafił stanąć na amen. Tapicerka płowiała na słońcu. Ogólnie samochód jak na toczydełko nie jest zły.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Jeśli chodzi o jednostkę napędową to 1.4 MA jak na razie działa bez zarzutu, wystarczająco dynamicznie napędza auto przy tym nie spalając specjalnie dużo, średnie spalanie oscyluje w okolicach 7l/100k, ale przy 170PS i jeździe autostradowej lub na dystansie 5-8km w ruchu mieszanym trudno spodziewać się niższego wyniku - realnie.R90 pisze:italiano_83, tak btw, jak sprawuję się Twoja AR? Jak ten silniczek multiair?
Dzięki MA silnik ciągnie od samego dołu, lepiej niż moje TDI, dynamika też jest lepsza, zarówno w sprincie do 100km/h jak i w elastyczności, choć odczucia są zupełnie inne niż w przypadku jazdy turbodieslem.
Silnik to sprawdzona jednostka 1.4T - a ta wywodzi się w prostej linii ( oczywiście modyfikowana) z silników Fire 1.1- czyli takich jak były w seicento.
Jeśli chodzi o osiągi to są lepsze niż w 1.4/1.8 tsi 160Ps, zarówno w sprincie do 100km/h, jak i elastyczności w top speed Alfa jest 2km/h wolniejsza 218,
Skrzynia działa precyzyjnie i jest dobrze zestopniowana, można by po marudzić i zażyczyć sobie odrobinę krótszego skoku lewarka, przy takim charakterze silnika i auta, z drugiej strony to nie "GTI ", od tego jest wersja QV.
Są jakieś szczegóły pt, brak regulacji wysokości pasów, ale w niczym mi to nie przeszkadza, moja żona nawet nie zauważyła tego, miejsca jest dość, zarówno z przodu jaki i z tyłu- bagażnik 350l czyli jak w Golfie MK4-mk5/mk6 .
Za te pieniądze, nie kupił bym tak wyposażonego Golfa jak mam Alfę, prędzej Astrę którą też brałem pod uwagę kiedy rozglądałem się za autem.
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dzieki za opinie. Czyli generalnie mówiąc Alfa już chyba na dobre pozbyła się przydomka 'królowa lawet'. Miałem w planach kupić właśnie taką co Ty masz, ale niestety nie miałem tyle środków Silniki sprawdzone, wyglad wnętrza i nadwozia o lata świetlne wyprzedzają Golfa. Nowa Giulia też fajna, tylko nie wiem czemu przypomina mi trochę Audi A4...italiano_83 pisze:Jeśli chodzi o jednostkę napędową to 1.4 MA jak na razie działa bez zarzutu, wystarczająco dynamicznie napędza auto przy tym nie spalając specjalnie dużo, średnie spalanie oscyluje w okolicach 7l/100k, ale przy 170PS i jeździe autostradowej lub na dystansie 5-8km w ruchu mieszanym trudno spodziewać się niższego wyniku - realnie.R90 pisze:italiano_83, tak btw, jak sprawuję się Twoja AR? Jak ten silniczek multiair?
Dzięki MA silnik ciągnie od samego dołu, lepiej niż moje TDI, dynamika też jest lepsza, zarówno w sprincie do 100km/h jak i w elastyczności, choć odczucia są zupełnie inne niż w przypadku jazdy turbodieslem.
Silnik to sprawdzona jednostka 1.4T - a ta wywodzi się w prostej linii ( oczywiście modyfikowana) z silników Fire 1.1- czyli takich jak były w seicento.
Jeśli chodzi o osiągi to są lepsze niż w 1.4/1.8 tsi 160Ps, zarówno w sprincie do 100km/h, jak i elastyczności w top speed Alfa jest 2km/h wolniejsza 218,
Skrzynia działa precyzyjnie i jest dobrze zestopniowana, można by po marudzić i zażyczyć sobie odrobinę krótszego skoku lewarka, przy takim charakterze silnika i auta, z drugiej strony to nie "GTI ", od tego jest wersja QV.
Są jakieś szczegóły pt, brak regulacji wysokości pasów, ale w niczym mi to nie przeszkadza, moja żona nawet nie zauważyła tego, miejsca jest dość, zarówno z przodu jaki i z tyłu- bagażnik 350l czyli jak w Golfie MK4-mk5/mk6 .
Za te pieniądze, nie kupił bym tak wyposażonego Golfa jak mam Alfę, prędzej Astrę którą też brałem pod uwagę kiedy rozglądałem się za autem.
Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
wygląd i design to kwestia gustu o którym się nie dyskutuje, mi się nie podoba. Co do jakości wnętrza to a ja z uporem maniaka będę powtarzał, że jeszcze jej daleko do Golfa. Przed zakupem X1 rozważałem zakup nowego auta, nawet taką alfę oglądałem w salonie, ale nie, jeszcze nie teraz, muszą jeszcze trochę popracować na moją lepszą opinięR90 pisze: wyglad wnętrza i nadwozia o lata świetlne wyprzedzają Golfa. ..
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Z ta lepszą opinią w dobie downsize`ingu to coraz gorzej będzie. Już zeszliśmy do 2 cylindrów (0,9 Twinair)... co będzie dalej ?
Bateryjka ?
Bateryjka ?
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Silnik z komarka na bezpośrednim wtrysku z twin air i biturbo na każdy zawórPiasek pisze:Z ta lepszą opinią w dobie downsize`ingu to coraz gorzej będzie. Już zeszliśmy do 2 cylindrów (0,9 Twinair)... co będzie dalej ?
Bateryjka ?
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Opinia w umysłach ludzi pozostała, to się tak szybko nie zmienia i można by o tym długo pisać, bo zawsze coś..R90 pisze: Dzieki za opinie. Czyli generalnie mówiąc Alfa już chyba na dobre pozbyła się przydomka 'królowa lawet'.
Część ludzi żyje jeszcze boxerami, inni twinspark"kami, chyba dla klientów ważne jest, że z modelu na model jest lepiej a nie gorzej, zobaczymy co będzie z Giulią, bo pracę trwały długo, auto wygląda dobrze i co najważniejsze wnętrze też zyskało na użyteczności nie tracąc przy tym tego czegoś z Alfy.
Tak tylko, ten silnik jest zarezerwowany dla małego mitto, do Golfa wkłada się 1.2 tsi biorąc pod uwagę gabaryty to na jedno wychodzi.Piasek pisze:Z ta lepszą opinią w dobie downsize`ingu to coraz gorzej będzie. Już zeszliśmy do 2 cylindrów (0,9 Twinair)... co będzie dalej ?
Bateryjka ?
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
1.2TSI to i chyba nawet w Passacie kładą ?
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Nie, od 1,4 TSI w górę.Piasek pisze:1.2TSI to i chyba nawet w Passacie kładą ?
Za to do Polo pchają 1.0 z Upa. Ja nie wiem jak to jeździ jak Upa ledwo przepycha.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
z tego co wiem to VW w 2015 roku wprowadził 1.0 TSI ale nie widze go w konfiguratorze
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Wprowadził i nie wprowadził. Miał być też 2 cylindwowy diesel do Łupa. I też jakoś nie ma.doggie pisze:z tego co wiem to VW w 2015 roku wprowadził 1.0 TSI ale nie widze go w konfiguratorze
W Germanii już jest pchany do Łupa 1.0 TSI.
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Pewnie tak, jak Golf mk4, 1.4 75 km z włączoną klimą i kompletem pasażerówjhosef pisze:Nie, od 1,4 TSI w górę.Piasek pisze:1.2TSI to i chyba nawet w Passacie kładą ?
Za to do Polo pchają 1.0 z Upa. Ja nie wiem jak to jeździ jak Upa ledwo przepycha.
Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
chyba jeszcze gorzejR90 pisze:
Pewnie tak, jak Golf mk4, 1.4 75 km z włączoną klimą i kompletem pasażerów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości