***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dokładnie. CO zdążyli programiści przetłumaczyć - podaje, czego nie - podaje w oryginale
Z drugiej czy to ważne ??
Dla weryfikacji autentyczności przebiegu potrzebujesz tylko zgodności dat i widniejących przy nich przebiegów...
Z drugiej czy to ważne ??
Dla weryfikacji autentyczności przebiegu potrzebujesz tylko zgodności dat i widniejących przy nich przebiegów...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witam towarzystwo.
Po długim odkładaniu pieniędzy chciałbym kupić swoje własne auto jakim jest Golf 6 (chyba że macie inne propozycje). Obecnie od półtora roku poruszam się Renault thalią 1.4 b (75KM).
Główne założenia :
- auto będzie poruszało się w 100% po mieście, roczne przebiegi ok. 8-10 tyś km.
- budżet przewidziany na samo kupno to ok 35-37 tyś złoty. Osobny budżet będzie na ubezpieczenie i na pakiet startowy bądź jakieś dodatki (ok. 4-5 tyś zł)
- silnik : raczej jednostka benzynowa z racji pokonywania krótkich przebiegów. I teraz pytanie który godny polecenia. Obecne auto pali mi ok. 7-8,5 L więc jestem w stanie znieść spalanie 10 L.
- auto chciałbym posiadać ok. 3-5 lat.
- dodatki jakie chciałbym mieć to:
- climatronic (jak zwał tak zwal) dwustrefowy,
- wszystkie szyby w prądzie,
- komputer pokładowy,
- podłokietnik,
- jakieś fajne radio a najlepiej NAVI
- fajnie by było jakby auto miało alcantrę bądź skórę , do zwykłej tapicerki jakoś się zraziłem
- miłym dodatkiem były by światła ksenonowe,
- najlepiej czterema furtkami ,
- nie dla combi !
- dobrym dodatkiem były by czujniki parkowania,
- skrzynia biegów manual bądź automat ( zależy od budżetu)
Za wszelkie propozycje i uwagi dziękuję
Po długim odkładaniu pieniędzy chciałbym kupić swoje własne auto jakim jest Golf 6 (chyba że macie inne propozycje). Obecnie od półtora roku poruszam się Renault thalią 1.4 b (75KM).
Główne założenia :
- auto będzie poruszało się w 100% po mieście, roczne przebiegi ok. 8-10 tyś km.
- budżet przewidziany na samo kupno to ok 35-37 tyś złoty. Osobny budżet będzie na ubezpieczenie i na pakiet startowy bądź jakieś dodatki (ok. 4-5 tyś zł)
- silnik : raczej jednostka benzynowa z racji pokonywania krótkich przebiegów. I teraz pytanie który godny polecenia. Obecne auto pali mi ok. 7-8,5 L więc jestem w stanie znieść spalanie 10 L.
- auto chciałbym posiadać ok. 3-5 lat.
- dodatki jakie chciałbym mieć to:
- climatronic (jak zwał tak zwal) dwustrefowy,
- wszystkie szyby w prądzie,
- komputer pokładowy,
- podłokietnik,
- jakieś fajne radio a najlepiej NAVI
- fajnie by było jakby auto miało alcantrę bądź skórę , do zwykłej tapicerki jakoś się zraziłem
- miłym dodatkiem były by światła ksenonowe,
- najlepiej czterema furtkami ,
- nie dla combi !
- dobrym dodatkiem były by czujniki parkowania,
- skrzynia biegów manual bądź automat ( zależy od budżetu)
Za wszelkie propozycje i uwagi dziękuję
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
No to wymieniłeś wszystko co chcesz mieć a teraz zderzysz się z rzeczywistością Jak szukałem auta to też chciałem xenon+navi i inne bajery. Jak obejrzałem trzy "igły" z rzędu sprzedawane bo dziewczyna w ciąży a każda z igieł była spawana z dwóch to kupiłem gołą wersję byle w stanie dziewiczym Część z przedstawionego wyposażenia będzie w większości aut, czujnik parkowania możesz dołożyć (byle valeo a nie chińską podróbę). Do skórzanych siedzeń też się raczej zrazisz Patrz przede wszystkim na stan. Z golfów vi jeżeli szukałbym benzyniaka to 1.6 na pośrednim wtrysku (nie fsi).Dudis93 pisze:Witam towarzystwo.
Po długim odkładaniu pieniędzy chciałbym kupić swoje własne auto jakim jest Golf 6 (chyba że macie inne propozycje). Obecnie od półtora roku poruszam się Renault thalią 1.4 b (75KM).
Główne założenia :
- auto będzie poruszało się w 100% po mieście, roczne przebiegi ok. 8-10 tyś km.
- budżet przewidziany na samo kupno to ok 35-37 tyś złoty. Osobny budżet będzie na ubezpieczenie i na pakiet startowy bądź jakieś dodatki (ok. 4-5 tyś zł)
- silnik : raczej jednostka benzynowa z racji pokonywania krótkich przebiegów. I teraz pytanie który godny polecenia. Obecne auto pali mi ok. 7-8,5 L więc jestem w stanie znieść spalanie 10 L.
- auto chciałbym posiadać ok. 3-5 lat.
- dodatki jakie chciałbym mieć to:
- climatronic (jak zwał tak zwal) dwustrefowy,
- wszystkie szyby w prądzie,
- komputer pokładowy,
- podłokietnik,
- jakieś fajne radio a najlepiej NAVI
- fajnie by było jakby auto miało alcantrę bądź skórę , do zwykłej tapicerki jakoś się zraziłem
- miłym dodatkiem były by światła ksenonowe,
- najlepiej czterema furtkami ,
- nie dla combi !
- dobrym dodatkiem były by czujniki parkowania,
- skrzynia biegów manual bądź automat ( zależy od budżetu)
Za wszelkie propozycje i uwagi dziękuję
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dudis93, jak 100% miasto to szukaj:
- koniecznie z DSG - w życiu nie wsiądziesz więcej do manuala
- byle nie GTI itp bo to mordęga
- w jak najlepszym stanie technicznym i bezwypadkowe
- za ksenony się nie zabijaj - w mieście i tak nic po nich jak masz wszędzie latarnie uliczne
- klimę ma praktycnzie każdy, automatycnzą co drugi
- byle navi z biedronki + automapa lepiej się sprawdzi (i obsługuje) niż te kosztowne dedykowane ustrojstwa z wiecznie nieaktualnymi mapami - zawsze mozesz zainwestować w dedykowane akcesorium pod konsolę konkretnego modelu na znacznie lepszym wypasie niż fabrycznie (mowa o urządzeniach tego typu http://allegro.pl/radio-nawigacja-gps-b ... 28193.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
szukaj stanu technicznego a nie bajerów wyposażenia
Co do silnika to przy kompilacji z DSG najwięcej ofert będzie zapewne sprzężonych z 1.4TSI
- koniecznie z DSG - w życiu nie wsiądziesz więcej do manuala
- byle nie GTI itp bo to mordęga
- w jak najlepszym stanie technicznym i bezwypadkowe
- za ksenony się nie zabijaj - w mieście i tak nic po nich jak masz wszędzie latarnie uliczne
- klimę ma praktycnzie każdy, automatycnzą co drugi
- byle navi z biedronki + automapa lepiej się sprawdzi (i obsługuje) niż te kosztowne dedykowane ustrojstwa z wiecznie nieaktualnymi mapami - zawsze mozesz zainwestować w dedykowane akcesorium pod konsolę konkretnego modelu na znacznie lepszym wypasie niż fabrycznie (mowa o urządzeniach tego typu http://allegro.pl/radio-nawigacja-gps-b ... 28193.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
szukaj stanu technicznego a nie bajerów wyposażenia
Co do silnika to przy kompilacji z DSG najwięcej ofert będzie zapewne sprzężonych z 1.4TSI
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
DSG było by miłą odskocznią od tego co mam , z niektórymi dodatkami przesadziłem jak na swój budżet to macie racje . Czytałem wiele tematów o silnikach benzynowych w G6 i nie powiem mętlik jest. Z jednej strony chciałbym mieć jednak więcej mocy niż w mym obecnym aucie (75KM). Silnik 1.6 dobra konstrukcja , znana od wielu, wielu lat ale boje się że tej mocy jednak będzie za mało (102KM). Co do tematu silników TSI to wiele tematów na tym jak i na innych forach przeczytałem i mam mały mętlik w głowie. Newralgiczną rzeczą w tych silnikach jest rorzrząd. Czy mimo tego można go polecić ? Czy po wymianie problem ten ustaje ? Czy na to chorują wszystkie silniki ( 1.2>1.4) Czy po prostu część egzemplarzy ma z tym problem jak w każdych markach a część sobie spokojnie jeździ ??
Za każdą informację ja i uwagę wielkie dzięki
Za każdą informację ja i uwagę wielkie dzięki
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt mar 24, 2015 15:39
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witam kolegów !.
Zwracam się do was gdyż potrzebuje informacji/rad na temat Golf V GTI którego w tym roku zamierzam nabyć .
Z wielu źródeł dowiedziałem się że ten model cieszy się dobrą oceną użytkowników co mnie bardzo zachęca do takie zakupu.
Jednak co kupić ? GTI 2.0 200PS manual czy GTI DSG + łopatki.
Nie ukrywam iż moim rywalem jest DSG + łopatki, chciałbym spróbować czegoś nowego .
Chciałbym wiedzieć jakie wy macie na ten temat zdanie ?.
Czy nie jest to pakowanie się w ogromne wydatki związane z tym rozwiązaniem zmiany biegów ?.
Czy wiecie może coś na temat awaryjności tych rozwiązań ??
Wiem że jest wiele osób negatywanie nastawionych do wersji GTI, jednak jestem wielkim zwolennikiem i fanem tej wersjii
Zwracam się do was gdyż potrzebuje informacji/rad na temat Golf V GTI którego w tym roku zamierzam nabyć .
Z wielu źródeł dowiedziałem się że ten model cieszy się dobrą oceną użytkowników co mnie bardzo zachęca do takie zakupu.
Jednak co kupić ? GTI 2.0 200PS manual czy GTI DSG + łopatki.
Nie ukrywam iż moim rywalem jest DSG + łopatki, chciałbym spróbować czegoś nowego .
Chciałbym wiedzieć jakie wy macie na ten temat zdanie ?.
Czy nie jest to pakowanie się w ogromne wydatki związane z tym rozwiązaniem zmiany biegów ?.
Czy wiecie może coś na temat awaryjności tych rozwiązań ??
Wiem że jest wiele osób negatywanie nastawionych do wersji GTI, jednak jestem wielkim zwolennikiem i fanem tej wersjii
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witam
Koledzy prosze o jakies opinie na temat Peugeota 407. Ktory silnik, jak z blacha, ogolnie z awaryjnoscia tych aut? No i wiadomo francuz czyli pewnie problemy z elektryka?
Koledzy prosze o jakies opinie na temat Peugeota 407. Ktory silnik, jak z blacha, ogolnie z awaryjnoscia tych aut? No i wiadomo francuz czyli pewnie problemy z elektryka?
ALH -> 205 -> soft
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Który silnik to determinuje styl i charakter jazdy.
Optymalnym jest 1.8 16V benzyna
Bardzo dobry, 2.0 16V benzyna
Obie opcje pięknie się gazują i jeszcze lepiej na tym gazie chodzą.
Z dieslami niestety szału nie ma bo do wyboru są zaledwie 2 i obydwa zazwyczaj zmęczone zachodem, awaryjne i bardzo kosztowne w naprawach bo po prostu zajechane. Zatem jak diesel to tylko z pewnych rąk, najlepiej polski posalon z w pełni udokumentowana historią serwisową.
Optymalnym jest 1.8 16V benzyna
Bardzo dobry, 2.0 16V benzyna
Obie opcje pięknie się gazują i jeszcze lepiej na tym gazie chodzą.
Z dieslami niestety szału nie ma bo do wyboru są zaledwie 2 i obydwa zazwyczaj zmęczone zachodem, awaryjne i bardzo kosztowne w naprawach bo po prostu zajechane. Zatem jak diesel to tylko z pewnych rąk, najlepiej polski posalon z w pełni udokumentowana historią serwisową.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Jak już to bym szedł w ten silnik.Piasek pisze:Bardzo dobry, 2.0 16V benzyna
Ale generalnie ze względu na niestabilną elektronikę nie poszedłbym w tym kierunku, choć auto dość ładne.
Tak mi się przypomniała historia kolegi, który, dość już dawno temu, miał dostał takie auto służbowe. Nówka sztuka, silnik diesla. Po jakiś 2 miesiącach użytkowania, wybrał się tym autem na narty do Austrii. Peugeot dojechał, przez tydzień nawet ich woził na stoki. W ostatni dzień pobytu zonk - silnik przechodzi w tryb awaryjny i rozpędza się z bólem do 30 km/h. Jako, że auto maksymalnie ubezpieczone, zadzwonił kumpel po assistance. Przyjechali, zabrali auto do salonu, stwierdzając, że dzisiaj jest piątek, więc nikt już przy nim nic nie zrobi (normalnie jak w Polsce ). Cóż - jakoś do domu, do Wrocławia kumpel musiał się dostać. Więc na koszt ubezpieczyciela taksówka z Alp do Wiednia. Tam okazało się, że nic nie leci już do Polski w ten dzień, więc nocleg w hotelu (nie tanim). Następnego dnia, klasą biznes, lot do Warszawy, a stamtąd taksówka do Wrocławia.
Po tygodniu telefon z austriackiego serwisu - auto gotowe, można odbierać. Kumpel w samolot, do Wiednia, stamtąd taksówka w Alpy. Odbiór auta i powrót do Wrocławia. Zdążył przejechać ze 30km, po czym nagle znowu tryb awaryjny i max. 30 km/h. Wkurzył się kumpel mocno, ale co tam - uparł się i zajechał do Wrocławia. Zajęło mu to prawie dobę We Wrocławiu w ASO poradzili sobie z autem i już jakoś jeździło, ale nie bezawaryjnie.
No i najlepsze w tej historii jest to, że całe te jego podróże, noclegi itp. kosztowały ubezpieczyciela prawie tyle ile nowy Peugeot 407
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Wlasnie tak zastanawialem sie nad 2.0 i dolozenie LPG. Autko z wygladu calkiem ok, duzy plus za to ze nie ma ich tyle na ulicach co VW i Audi (bo tych to wszedzie jak "mrowkow") tylko ta elektronika mnie martwi.
ALH -> 205 -> soft
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Ja mam akurat doświadczenie z 1.6HDI 110KM z polskiego salonu. Wziął to wujek w 2007 roku i w 3 lata przejechał całkowicie bezawaryjnie 120 tyś km. Skończył się leasing i dał go swojemu zięciowi który do tej pory dokręcił do 200 tyś km. Jak do tej pory ani jednej awarii (nie licząc sprzęgła - TTTM że po 140-160tyś km trzeba wymienić sama tarczę sprzęgła). Koło 2M sprawne i fabryczne, FAP podobnie - zero problemów. W 2012r zimą wymieniał akumulator na nowy. Żadnych cyrków z elektroniką czy czymkolwiek ale jak pisałem: auto to polski posalon, oliwa co 17-20tyś km zmieniana i oryginalny przebieg.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
A nie lepiej kupic HDI? Potem latwo zrobic program i jest kilka KM wiecej. No oczywiscie zalezy jeszcze jakie przeloty roczne robisz. Ja bym celowal w HDI.
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Nowe HDI już same w sobie są mocno wyżyłowane. Niepewnej historii, kondycji i przebiegu silnik kupić i jeszcze go docisnąć programem to proszenie się o kłopoty - bardzo kosztowne kłopoty. Poza tym nie każdemu użytkownikowi mocniejszy soft od razu potrzebny.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Wczoraj ogladalem dwie 407, od nowosci w PL ale szczerze powiem ze 2.0 136KM dupy nie urywa. Spodziewalem sie ze bedzie to przynajmniej tak jezdzilo jak moj mk4 podkrecony na 140KM. No ale golf lzejszy. Skoro do HDI nie bardzo chip to trzeba poszukac jakiegos TDI albo 1.8T
ALH -> 205 -> soft
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości