co im te sprawdzanie da jak za dobrego to proste trzeba wybulić $$$ i sie jeździ latami i (prawie ) "nic się nie robi " jak się kupuje trupa i się myśli że 'nic nie bedzie sie robić " błedne myślenie nikt nie bawi się w dobro czynność wręcz przeciwnie ,specjalnie parchy wypychają ale za śmieszną kase ,już nie raz o tym pisałem ohy ahy bo jaki ładny a technicznie trup . a później na dobrego tdi-ka spdadają złe oceny . kup mk4 tdi za 12 tysi dołożyć i tak trzeba ze 3 tysie na start i masz auto na lata ,a nie kupić za 6 tysi nic nie robić a później sie dziwić bo auto nie odpala wpada w tryb awaryjny itp ,do tego dochodzi o to że nie ma czegoś takiego ,że nic się nie robi , jak się dba to się tak ma .dobre oleje filtry co rok ,szanowanie turbiny i sprzęgła i będzie jeździć bez problemowo do tego dynamicznie i mało będzie palić . jeszcze do tego dochodzi to ,że beznyniaka nie jest tak łatwo zdianozować w razie jak sie coś sypnie ,w tdi jest juz znane wszystko i praktycznie każdy normalny mechanik sobie z tym radzi . dla przykładu wczoraj przyprowadził klient mk4 1.4 benz w ori stanie ,serwisowany itd jeźdzony na 0w40 mobil 1 przebieg 132 tyś prawdziwego przebiegu ,I co z tego ,jak gosciu jeździ tym tragicznie ,powinien maluchem jeździć a nie mk4 ,sprzęgło robił juz 3 razy ,przepustnica z czujnikiem nowa wytrzymała 3 miesiace ,przebieg znikomy a silnik chodzi jak by ze 300 tysi miał nalatane ,tak jest jak sie nie umi obsługiwać i jeździć samochodem ,i pali mu to 8-9 benz przy jego jeździe ,mnie jak przewiózl to 10 minut sie jeszcze cały trzęsłemWichuTM pisze: A nawet jak zdecydują się kolejny raz na diesla, to sprawdzą wszystko 10x dokładniej niż wtedy
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Dokładnie sprawdzenie to podstawa, jak ktoś się nie zna to i za 15 tyś kupi trupa. Cena nie zawsze odzwierciedla stan.VW_seller pisze:co im te sprawdzanie da jak za dobrego to proste trzeba wybulić $$$ i sie jeździ latami i (prawie ) "nic się nie robi " jak się kupuje trupa i się myśli że 'nic nie bedzie sie robić " błedne myślenie nikt nie bawi się w dobro czynność wręcz przeciwnie ,specjalnie parchy wypychają ale za śmieszną kase ,już nie raz o tym pisałem ohy ahy bo jaki ładny a technicznie trup . a później na dobrego tdi-ka spdadają złe oceny . kup mk4 tdi za 12 tysi dołożyć i tak trzeba ze 3 tysie na start i masz auto na lata ,a nie kupić za 6 tysi nic nie robić a później sie dziwić bo auto nie odpala wpada w tryb awaryjny itp ,do tego dochodzi o to że nie ma czegoś takiego ,że nic się nie robi , jak się dba to się tak ma .dobre oleje filtry co rok ,szanowanie turbiny i sprzęgła i będzie jeździć bez problemowo do tego dynamicznie i mało będzie palić . jeszcze do tego dochodzi to ,że beznyniaka nie jest tak łatwo zdianozować w razie jak sie coś sypnie ,w tdi jest juz znane wszystko i praktycznie każdy normalny mechanik sobie z tym radzi . dla przykładu wczoraj przyprowadził klient mk4 1.4 benz w ori stanie ,serwisowany itd jeźdzony na 0w40 mobil 1 przebieg 132 tyś prawdziwego przebiegu ,I co z tego ,jak gosciu jeździ tym tragicznie ,powinien maluchem jeździć a nie mk4 ,sprzęgło robił juz 3 razy ,przepustnica z czujnikiem nowa wytrzymała 3 miesiace ,przebieg znikomy a silnik chodzi jak by ze 300 tysi miał nalatane ,tak jest jak sie nie umi obsługiwać i jeździć samochodem ,i pali mu to 8-9 benz przy jego jeździe ,mnie jak przewiózl to 10 minut sie jeszcze cały trzęsłemWichuTM pisze: A nawet jak zdecydują się kolejny raz na diesla, to sprawdzą wszystko 10x dokładniej niż wtedy,chce to zrobić i sprzedać i mnie się pytał co kupić ,to mu wprost kup pan se malucha 126p krzywdy sobie pan nie zrobisz i komuś też nie
,w razie jak się coś supnie to marne grosze będzie kosztowac naprawa. i spalanie 2x mniejsze
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
A u mnie już od jakichś 2 miesięcy na stacji 95 którą tankowałem do tej pory 4.98 a ON 4,70 
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
W tym momencie ja bym brał LPG
Cena mówi sama za siebie. Jeżdżę dieslem i przepłacam obecnie na każdych 100 km co najmniej 10 zł. To już dużo. I wcale nieprawda, że nie ma mocnych benzyn.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
lwlw, to ile pali Ci wariant? Mi skoda 9-12 choć kiedyś 18l ale to już na autostradzie i często +200
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
No to praktycznie połowę: 5-6,5. Tylko, że Tobie wyjdzie na LPG 100 km 16-21 zł, a u mnie 24-31. Ok, dychy różnica nie przekracza, trochę może przesadzilem, ale i tak jest duża. Mogę wprawdzie spalić nawet 4,5 w dobrych warunkach nie spiesząc się bez klimy, ale przypuszczam, że jadąc w ten sposób to i 1,8T spaliłbym z 8, a to już daje śmieszne 14 zł za 100 km.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Mnie teraz pali ajm+ średnio 6.4l/100 przy dynamicznej jeździe z klimą, a to daje koło 30zł/100km.
Ile by spaliła dużo cięższa vc lub signum z 1.9 cdti zrobionym na okolice 190/400 - 7-8l/100km?
Czy przy dynamicznej jeździe np. 3.2 v6 z lpg spaliłby nie więcej niż 15l/100 lpg?
Lub jakiś inny większy silnik np. bmw 2.8 r6 lub 2.5t 210 w volvo.
Ile by spaliła dużo cięższa vc lub signum z 1.9 cdti zrobionym na okolice 190/400 - 7-8l/100km?
Czy przy dynamicznej jeździe np. 3.2 v6 z lpg spaliłby nie więcej niż 15l/100 lpg?
Lub jakiś inny większy silnik np. bmw 2.8 r6 lub 2.5t 210 w volvo.
GTB... 
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
-michau- pisze:Mnie teraz pali ajm+ średnio 6.4l/100 przy dynamicznej jeździe z klimą, a to daje koło 30zł/100km.
Ile by spaliła dużo cięższa vc lub signum z 1.9 cdti zrobionym na okolice 190/400 - 7-8l/100km?
Czy przy dynamicznej jeździe np. 3.2 v6 z lpg spaliłby nie więcej niż 15l/100 lpg?
Lub jakiś inny większy silnik np. bmw 2.8 r6 lub 2.5t 210 w volvo.
Co do diesla, dam Ci porównanie mojego szwagra Leon 1P FR 2.0 BMN po chipie na 200KM/400NM pali w mieście dyche, w zasadzie normalnie jeżdżąc, w trasie prawie 8. Co do 3.2 w lpg, na pewno spali więcej jak 15 litrów przy dynamicznej jeździe, ale tak czy siak na lpg będzie taniej.
Co do BMW to 2.8 ponoć palą mniej z uwagi na vanosa, ale przy spokojnej jeździe oczywiście.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Zobaczcie na ceny na stacjach, lpg 1.70zł, pb 5zł.
Nad czym Wy sie zastanawiacie ?
Nie ma dobrej benzyny vw to fakt, wtedy zmieniamy markę i po problemie. Sam tak zrobiłem…
Nad czym Wy sie zastanawiacie ?
Nie ma dobrej benzyny vw to fakt, wtedy zmieniamy markę i po problemie. Sam tak zrobiłem…
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Sa dobre benzyny VW, 1.8t, 2.8V6, 3.2 V6, 2.3 V5, jak słabsze to 1.6 starsze 8v lub nowsze 16v. Najnowsze 2.0t lub 1.4t tez niczego sobie.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Chodziło mi o współczesne roczniki. Sam miałem MK4 2.0, ale chciałem kupić coś nowszego i dalej jeździć na lpg. Dlatego wszystkie vagi szybko odpały.
Padło na honde z 2010r 1.8. Po roku i 25tyś km wiem że był to świetny wybór.
Dzięki dużej popularności na Wyspach, ceny używanych części śmiesznie małe.
Mam nadzieję nigdy nie wymieniać, ale np. goły motor 500-600zł, skrzynia biegów 200, lampa 30zł…
Po przygodach znajomych z nowymi tsi nie chcę nawet widzieć czegoś takiego..
Fabia kolegi 1.2 30tyś i rozrząd do wymiany, golf mk6 1.4 170ps - w nim padło chyba wszystko, pod koniec gwarancji wymiana silnika na nowy. Yeti 1.8tsi, przelewał przez siebie olej litrami, dawno sprzedany i kupiony hiunday ix30..
Padło na honde z 2010r 1.8. Po roku i 25tyś km wiem że był to świetny wybór.
Dzięki dużej popularności na Wyspach, ceny używanych części śmiesznie małe.
Mam nadzieję nigdy nie wymieniać, ale np. goły motor 500-600zł, skrzynia biegów 200, lampa 30zł…
Po przygodach znajomych z nowymi tsi nie chcę nawet widzieć czegoś takiego..
Fabia kolegi 1.2 30tyś i rozrząd do wymiany, golf mk6 1.4 170ps - w nim padło chyba wszystko, pod koniec gwarancji wymiana silnika na nowy. Yeti 1.8tsi, przelewał przez siebie olej litrami, dawno sprzedany i kupiony hiunday ix30..
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
VW_seller pisze:co im te sprawdzanie da jak za dobrego to proste trzeba wybulić $$$ i sie jeździ latami i (prawie ) "nic się nie robi " jak się kupuje trupa i się myśli że 'nic nie bedzie sie robić " błedne myślenie nikt nie bawi się w dobro czynność wręcz przeciwnie ,specjalnie parchy wypychają ale za śmieszną kase ,już nie raz o tym pisałem ohy ahy bo jaki ładny a technicznie trup . a później na dobrego tdi-ka spdadają złe oceny . kup mk4 tdi za 12 tysi dołożyć i tak trzeba ze 3 tysie na start i masz auto na lata ,a nie kupić za 6 tysi nic nie robić a później sie dziwić bo auto nie odpala wpada w tryb awaryjny itp ,do tego dochodzi o to że nie ma czegoś takiego ,że nic się nie robi , jak się dba to się tak ma .dobre oleje filtry co rok ,szanowanie turbiny i sprzęgła i będzie jeździć bez problemowo do tego dynamicznie i mało będzie palić . jeszcze do tego dochodzi to ,że beznyniaka nie jest tak łatwo zdianozować w razie jak sie coś sypnie ,w tdi jest juz znane wszystko i praktycznie każdy normalny mechanik sobie z tym radzi . dla przykładu wczoraj przyprowadził klient mk4 1.4 benz w ori stanie ,serwisowany itd jeźdzony na 0w40 mobil 1 przebieg 132 tyś prawdziwego przebiegu ,I co z tego ,jak gosciu jeździ tym tragicznie ,powinien maluchem jeździć a nie mk4 ,sprzęgło robił juz 3 razy ,przepustnica z czujnikiem nowa wytrzymała 3 miesiace ,przebieg znikomy a silnik chodzi jak by ze 300 tysi miał nalatane ,tak jest jak sie nie umi obsługiwać i jeździć samochodem ,i pali mu to 8-9 benz przy jego jeździe ,mnie jak przewiózl to 10 minut sie jeszcze cały trzęsłemWichuTM pisze: A nawet jak zdecydują się kolejny raz na diesla, to sprawdzą wszystko 10x dokładniej niż wtedy,chce to zrobić i sprzedać i mnie się pytał co kupić ,to mu wprost kup pan se malucha 126p krzywdy sobie pan nie zrobisz i komuś też nie
,w razie jak się coś supnie to marne grosze będzie kosztowac naprawa. i spalanie 2x mniejsze
I właśnie to jest śmieszne - tak jakby wcześniej diesle się nie psuły
Przemyślałem, czy nie kupić 1.8t, Ale wychodzi mi następująćo:
Kupić auto z LPG - też nie wiadomo jak instalka wcześniej. A znajdź człowieku dobrego fachurę od LPG
Kupisz czystą benzynę - to dobra instalka 2,5 tysiąca (za to mam turbo + dwumas w klekocie). Zresztą ja przy swoim przebiegu nie wyrobiłbym na benzynę.
A tak swoją drogą - diesel jest łatwiejszy w serwisowaniu - z LPG musisz jeździć a to do gazownika, a to zwykłego mechaniora. Przynajmniej ja tak miałem mając samochód na LPG...
A w dieslu praktycznie w jednym warsztacie zrobisz wszystko.
Nie, nie sprzedaję diesla, że tak zachwalam. Po prostu śmieszy mnie podejście ludzi, którzy niedawno zabijali się o diesle.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Nie no widzisz, każdy ma jakieś doświadczenie z dieslem czy lpg i jeżeli coś Cię zraziło, chcesz spróbować tego drugiego. Taka prawda, że najwięcej zależy od tego w jakim stanie kupisz auto, przy zadbanym i szanowanym dieslu wymienisz tylko olej i filtry raz na rok, jeżeli kupisz egzemplarz w którym było wymienione turbo czy dwumas ( co w rezultacie przekłada się na cenę zakupu), lub po prostu nie ma oznak zużycia, to pojeździsz jeszcze sporo kilometrów, a przy dobrze założonym lpg do zdrowego silnika, w zasadzie też raz na rok serwis. Przy lpg najważniejsze są już nawet nie tyle użyte podzespoły, lecz ich dobór, montaż i wystrojenie, a tak jak wspomniałeś o fachowca trudno. Mój stary teraz kupił Subaru Legacy 2.0 z prawie nowym lpg, to powiem wam, że jak ktoś nie kumaty to nawet nie zauważy instalacji. Mega schludnie i z głową wszystko zamontowane, sterownik STAGa QBOX ma bardzo kompaktowe wymiary, parownik schowany przy grodzi, wtryski przy samiutkich kolektorach rozdzielone na dwie listwy, przewody w oplocie plastikowym. Ale taka instalacja kosztowała 3 koła... A jak oglądałem inne i widziałem jak to było zamontowane, to na pierwszy rzut oka było widać jakie partactwo, aby złożyć i nara. Do tego dochodzi charakterystyka jazdy dieslem, może nie każdemu to odpowiada, ja na co dzień często jeżdżę ASZ'tem mojej dziewczyny i niby fajny , mocny silnik, mało pali, ale drażni mnie wachlowanie biegami po mieście.. W moim benzyniaku, 80% trasy oblece na trójce, gdzie tam muszę ciągle, dwa - trzy, ponadto lubię wcisnąć i w dieslu ten zakres obrotów jest dość krótki i również trzeba wachlować.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości



