VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pn gru 07, 2015 10:55
VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
Akurat przejeżdżałem przez Warszawę to postanowiłem podjechać na wstępne oględziny.
Właśnie te dwa cylindry po 10 trochę odbiegają od pozostałych...
Reszta jak to w 17-letnim samochodzie Natomiast moim zdaniem jak na te lata jest OK. Auto nie czyszczone specjalnie na handel.Delikatne ogniska korozji pojawiają się na dole lewego, przedniego błotnika.Zderzak tylny do malowania ( jest porysowany ).
Prawy żarnik reflektora już kończy swój żywot ( świeci niemal na różowo ) także czeka wymiana kompletu.Wszystkie szyby prócz przedniej z danego rocznika. Tylna klapa przy szybie zaczyna powoli korodować. Klamkę z tej pokrywy to chyba pies pożarł i wypluł ( ale to podobno standard... ). Silnik chodzi jak na moje ucho ładnie i równo na zimnym. Jak się trochę rozgrzał i dodałem gazu (poza świetnym dźwiękiem V6-ki ) słychać było, że coś rzęzi. Ale tak delikatnie i przy łagodnym dodaniu gazu. Tak jakby któraś rolka dawała o sobie znać. Ciężko opisać słowami ten dźwięk.
W zawieszeniu coś stuka z prawej strony. Wydaje mi się,że to odgłos amortyzatora, ale mogę się mylić. Sprzęgło raczej OK, napędy również. Kierownicę można puścić, zahamować i nic nie ściąga.Tarcze i klocki też w porządku. Klimatyzacja chłodzi ( była robiona przez obecnego właściciela ).
Nie wiem czy to moje odczucie czy coś jednak jest na rzeczy, ale miałem wrażenie, że nie rozpędza się tak jak powinien. W sensie nie tak płynnie. Odczuwałem takie minimalne zawahania...ale może ten typ tak ma albo ja się czepiam.
Właśnie te dwa cylindry po 10 trochę odbiegają od pozostałych...
Reszta jak to w 17-letnim samochodzie Natomiast moim zdaniem jak na te lata jest OK. Auto nie czyszczone specjalnie na handel.Delikatne ogniska korozji pojawiają się na dole lewego, przedniego błotnika.Zderzak tylny do malowania ( jest porysowany ).
Prawy żarnik reflektora już kończy swój żywot ( świeci niemal na różowo ) także czeka wymiana kompletu.Wszystkie szyby prócz przedniej z danego rocznika. Tylna klapa przy szybie zaczyna powoli korodować. Klamkę z tej pokrywy to chyba pies pożarł i wypluł ( ale to podobno standard... ). Silnik chodzi jak na moje ucho ładnie i równo na zimnym. Jak się trochę rozgrzał i dodałem gazu (poza świetnym dźwiękiem V6-ki ) słychać było, że coś rzęzi. Ale tak delikatnie i przy łagodnym dodaniu gazu. Tak jakby któraś rolka dawała o sobie znać. Ciężko opisać słowami ten dźwięk.
W zawieszeniu coś stuka z prawej strony. Wydaje mi się,że to odgłos amortyzatora, ale mogę się mylić. Sprzęgło raczej OK, napędy również. Kierownicę można puścić, zahamować i nic nie ściąga.Tarcze i klocki też w porządku. Klimatyzacja chłodzi ( była robiona przez obecnego właściciela ).
Nie wiem czy to moje odczucie czy coś jednak jest na rzeczy, ale miałem wrażenie, że nie rozpędza się tak jak powinien. W sensie nie tak płynnie. Odczuwałem takie minimalne zawahania...ale może ten typ tak ma albo ja się czepiam.
VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
No to już Twoja sprawa czy go bierzesz czy nie
Generalnie tak..te kosmetyczne sprawy to tak z 800 zł wyjdą, te zaprawki itd..ale to norma ideałów nie ma..warto coś ponegocjować gdybyś kupował.
Te stuki to moga być też jakieś tuleje ale to by trzeba na rolki i szarpaki na stację kontroli podjechać.
A co do tego rozpędzania..trudno powiedzieć czy szarpie? czy nie ma siły ciągnąć?? może coś z paliwem, pompą? może układ zapłonowy? Czujesz w ogóle że jedziesz 200 konnym autem czy niekoniecznie?
Wiesz bo kupować V6 prawie 3 litrowy który jedzie nieco lepiej jak seria 1,8T to bezsens..
Ogólnie mówisz że nie jest źle? ale tę moc warto sprawdzić, skoro coś Tobie nie pasuje.
Generalnie tak..te kosmetyczne sprawy to tak z 800 zł wyjdą, te zaprawki itd..ale to norma ideałów nie ma..warto coś ponegocjować gdybyś kupował.
Te stuki to moga być też jakieś tuleje ale to by trzeba na rolki i szarpaki na stację kontroli podjechać.
A co do tego rozpędzania..trudno powiedzieć czy szarpie? czy nie ma siły ciągnąć?? może coś z paliwem, pompą? może układ zapłonowy? Czujesz w ogóle że jedziesz 200 konnym autem czy niekoniecznie?
Wiesz bo kupować V6 prawie 3 litrowy który jedzie nieco lepiej jak seria 1,8T to bezsens..
Ogólnie mówisz że nie jest źle? ale tę moc warto sprawdzić, skoro coś Tobie nie pasuje.
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pn gru 07, 2015 10:55
VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
Kosmetyką się nie przejmuję aż tak bardzo, bo zdaję sobie sprawę,że auto już nie jest nowe Niemniej xenony należałoby od razu wymienić.
Negocjować już negocjowałem i realnie okolice 12500 zł myślę, że są do osiągnięcia.
Właśnie tak delikatnie poszarpuje. Nie jest to takie jednostajne przyspieszanie. Wiadomo, że nawet jak "zdechło" kilkanaście/kilkadziesiąt koni to auto będzie w miarę jechało.
Ale porównując go do Vectry i500 (194KM) którą kiedyś jeździłem to golf jest wolniejszy. Wiadomo, że do "dupohamownia" ale tam czuć było, że samochód aż rwie do przodu. Muszę przemyśleć temat...
Negocjować już negocjowałem i realnie okolice 12500 zł myślę, że są do osiągnięcia.
Właśnie tak delikatnie poszarpuje. Nie jest to takie jednostajne przyspieszanie. Wiadomo, że nawet jak "zdechło" kilkanaście/kilkadziesiąt koni to auto będzie w miarę jechało.
Ale porównując go do Vectry i500 (194KM) którą kiedyś jeździłem to golf jest wolniejszy. Wiadomo, że do "dupohamownia" ale tam czuć było, że samochód aż rwie do przodu. Muszę przemyśleć temat...
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
O tym niepłynnym oddawaniu mocy musiałby się ktoś wypowiedzieć co ma zdrowe 2.8 czy tak ma być czy raczej nie. Być może paliwo ewentualnie jakiś zestawik startowy wymienić i będzie lepiej. Niemniej jeśli nie czuć tych 200km to można by podjechać na hamownie dla pewności
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pn gru 07, 2015 10:55
Re: VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
A jeszcze zapytam Was w ten sposób... czy poziom paliwa może mieć wpływ na to przyspieszanie ?? Paliwa było rezerwa rezerwy
Chyba, że problem jest również w świecach, bo 3 z nich są do wymiany.
Chyba, że problem jest również w świecach, bo 3 z nich są do wymiany.
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
no jak najbardziej, w którymś momencie pompa podaje za mało paliwa i auto zaczyna tracić moc, gdy zabraknie benzyny to nie jest tak, że w jednej sekundzie silnik zgaśnie tylko właśnie pojawiają się szarpnięcia i spadki mocymaster1987 pisze:czy poziom paliwa może mieć wpływ na to przyspieszanie ?? Paliwa było rezerwa rezerwy
VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
A moje zdanie jest takie, sprzedawca oszczędza na czym moze, nawet go nie stać żeby z 10 l paliwa wlać do baku..dla mnie żenada..
I owszem brak paliwa wyklucza solidne zdrowe zbieranie sie auta bo silnik jak wiadomo na wodę czy powietrze nie pracuje..
Przyczyn moze byc wiele...brak paliwa, słabe paliwo, padnięta pompa, świece, filtry paliwa, powietrza, problem z wydechem, rozrząd itp..
Tylko zeby cokolwiek ocenić to trzeba auto zatankować i albo logowanie albo hamownia..
Ale dziwne to jest ze ktos sprzedaje 200 konne auto i ma sie odbyć jazda próbna a w baku pustki
I owszem brak paliwa wyklucza solidne zdrowe zbieranie sie auta bo silnik jak wiadomo na wodę czy powietrze nie pracuje..
Przyczyn moze byc wiele...brak paliwa, słabe paliwo, padnięta pompa, świece, filtry paliwa, powietrza, problem z wydechem, rozrząd itp..
Tylko zeby cokolwiek ocenić to trzeba auto zatankować i albo logowanie albo hamownia..
Ale dziwne to jest ze ktos sprzedaje 200 konne auto i ma sie odbyć jazda próbna a w baku pustki
Re: VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
Typowe u mirków-handlarzy Ciągła rezerwa i jazda na oparach, każdy grosz się liczy.Pastusiak pisze: Ale dziwne to jest ze ktos sprzedaje 200 konne auto i ma sie odbyć jazda próbna a w baku pustki
Re: VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
Powinien przyspieszać płynnie i liniowo od 2 tyś do końca - Zmienna długość kanałów dolotowych objawia się spadkiem mocy oraz brakiem płynności - może być otwarty na długi dolot
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
jak każdy inny zdrowy silnikbastek016 pisze:Powinien przyspieszać płynnie i liniowo od 2 tyś do końca
VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
Jeżeli odczułeś że coś jest nie tak z mocą to bym odpuścił, chyba że sprzedający przed zakupem naprawi usterkę. Bo powiedzieć że świece są do wymiany i opuścić na nie to najlepszy trik takich hanldarzyków. Przyczyn może być bardzo dużo, nie wydaje mi się zeby to była kwestia paliwa, bo nie raz jeździłem za młodu na głębokiej rezerwie i żadnych problemów nie było do ostatniej kropelki. Jeśli się już upierasz to koniecznie zabierz to auto do kogoś kto ma pojęcie o tych silnikach albo na hamownie przynajmniej.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: pn gru 07, 2015 10:55
VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
Mija niemal miesiąc odkąd założyłem ten temat, a golf jak "wisiał" na otomoto tak "wisi". Chyba faktycznie jest coś na rzeczy, że to auto nie zostało jeszcze sprzedane. Może ktoś mądrzejszy ode mnie był na miejscu, podpiął pod komputer i sprawdził co należy. Choć cena również do najniższych nie należy...
WichuTM No d..y nie urywało podczas przyspieszania...chyba,że tak te auta jeżdżą Szkoda, że nikt z forum nie może rzucić okiem. Nie ukrywam,że mam w głowie ciągle to auto, ale nie chce na dzień dobry wkopać się w koszty.
WichuTM No d..y nie urywało podczas przyspieszania...chyba,że tak te auta jeżdżą Szkoda, że nikt z forum nie może rzucić okiem. Nie ukrywam,że mam w głowie ciągle to auto, ale nie chce na dzień dobry wkopać się w koszty.
VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
Podczas kilkunastu minut wykryłeś samodzielnie parę usterek, za naprawę których zapłacisz 2000-3000zł. Kolejne minuty, godziny spędzone z autem przyniosą dalsze smutne fakty.
Zgodzę się z moim przedmówcą - facet lał paliwo i jeździł. Było gorąco, to naprawił sobie klimę co by pupa się nie pociła, ale całą resztę olał. Głośniej muzyka i heja do przodu.
Samochód jest w mojej ocenie wart GÓRA 8000. Tyle co on sobie woła to można dać, ale za igłę a nie za zaniedbanego strucla. Auto w tym wieku kupuje się od pasjonata, a nie od biedoty, gdzie auto służyło do lansu pod dyskoteką.
Zgodzę się z moim przedmówcą - facet lał paliwo i jeździł. Było gorąco, to naprawił sobie klimę co by pupa się nie pociła, ale całą resztę olał. Głośniej muzyka i heja do przodu.
Samochód jest w mojej ocenie wart GÓRA 8000. Tyle co on sobie woła to można dać, ale za igłę a nie za zaniedbanego strucla. Auto w tym wieku kupuje się od pasjonata, a nie od biedoty, gdzie auto służyło do lansu pod dyskoteką.
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
VW Golf IV 2.8 V6 4-motion 1999 rok Warszawa 13 700 zł
myślę, że w przypadku takich aut to nic nie znaczy bo amatorów na takie silniki jest raczej mało ...master1987 pisze:Mija niemal miesiąc odkąd założyłem ten temat, a golf jak "wisiał" na otomoto tak "wisi"
koszty OC, paliwa i napraw skutecznie gaszą zapał do takich zakupów ..
nawet 2.0 benzyny dosyć ciężko się sprzedają
szybko to schodzą zdrowe 1.6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości