filtr paliwa to norma ale świece żarowe hehe nie wymienia się ich co rok czy nawet 2 u mnie były spalone i nawet o tym nie wiedziałem dopuki nie przyszedł mróz -20 na dworze miał troche ciężej odpalić ale i tak odpalił . to nie stary TD gdzie grzał swiece nawet jak było ciepło ale tego to już praktycznie nie ma na rynku wtórnym a jak sa to raczej się o nich nie pisze i nie mówi ,wyparły je TDI na Vp 37 właśnie.WichuTM pisze:A w dieslu, świece żarowe, filtr paliwa
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
No widzisz, filtr paliwa to norma a kosztuje prawie stówe, czyli tyle samo co przewody WN w normalnym aucie.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Tyle, że markowy filtr paliwa do diesla to koszt 80-100 zł, do benzyniaka 20-30 zł. Wymieniasz co podobną ilość km. W LPG dochodzi jeszcze filtr gazu - wymiana co 15-20 tys. km. Koszt 10 zł. Zawsze jednak wyjdzie taniej niż do diesla.VW_seller pisze:filtr paliwa to norma
Świece - w benzyniaku, szczególnie z LPG wymieniasz częściej. Przyzwoitość nakazuje co max. 50-60 tys. km. Koszt jakieś 40 zł. W dieslu koszt świec to 100 zł + droższa wymiana, ale za to wymieniasz co 100 tys. km.
Generalnie jak masz auta w podobnym stanie technicznym i nic ci się nie popsuje w obydwu, to koszty będą zbliżone. Jeśli zaś masz pecha i auto będzie się psuć, to jednak potencjalnie większe koszty wygeneruje diesel (dwumas, turbo, czujniki...) Tyle, że poczciwy 1.9TDI raczej psuć się za bardzo nie chce
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
dokładnieherbu pisze:Tyle, że poczciwy 1.9TDI raczej psuć się za bardzo nie chce
gdzie sa takie ceny chyba w DE , w pl płaciłem za filtrona 15zł(wkręcany ) do audi b6 130km tdi i 18zł do golfa też filtrona mk4 tdi ahfherbu pisze:Tyle, że markowy filtr paliwa do diesla to koszt 80-100 zł,
następny ,skąd wy macie te ceny ,a np filtron to dobre filtry ,nie ma potrzeby płacić za inne wynalazki bo to nic nie daje jak tylko urok że pisze tak czy siak ,zadanie spełnia tak samo czy to będzie F czy B czy KWichuTM pisze:No widzisz, filtr paliwa to norma a kosztuje prawie stówe,
ja poprostu aut z lpg nie znosze ,albo ma być benzyna i niech se pali i 20l i tyle
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
1.9 AHF 96zł kosztował, żaden wynalazek. Nie widziałem jeszcze filtra paliwa do diesla za 20zł.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
polemizowałbym.VW_seller pisze:np filtron to dobre filtry
A co do cen filtrów to chyba Ci się pomyliły ceny z filtrem oleju :O
AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Za 15zł to filtra oleju nawet nie kupisz do TDI, a co dopiero paliwa...
Jak nie znosisz LPG to OK, ale nie gadaj, że to takie złe. Miałem LPG, mam teraz diesla, siostra i brat mają LPG i ja jestem jakby na bieżąco z tymi autami i złego słowa nie powiem na gaz, choć sam jeżdżę dieslem. Pisanie o kablach to wiesz... zgadnij ile razy je zmieniłem przez 200 tys. km jak jeździłem AAM-em
Jak nie znosisz LPG to OK, ale nie gadaj, że to takie złe. Miałem LPG, mam teraz diesla, siostra i brat mają LPG i ja jestem jakby na bieżąco z tymi autami i złego słowa nie powiem na gaz, choć sam jeżdżę dieslem. Pisanie o kablach to wiesz... zgadnij ile razy je zmieniłem przez 200 tys. km jak jeździłem AAM-em
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
normalny filtr paliwa a dokładnie filtr ON filtron tyle kosztuje wkrecany .WichuTM pisze:Nie widziałem jeszcze filtra paliwa do diesla za 20zł.
dla mnie to wynalazek bo za tą kase . w życiu bym tyle nie dał za filtr do tego auta ,płacisz tylko za napis w środku to tosamo co w filtronie używam tego od ponad 18lat i nigdy nie nażekałem jest to tanie i dobre.WichuTM pisze:1.9 AHF 96zł kosztował, żaden wynalazek.
nie ,ale filtr oleju np op525 mam podobne cenybjoern pisze:A co do cen filtrów to chyba Ci się pomyliły ceny z filtrem oleju :O
dodam jeszcze to że świece do TDi Vp też nei potrzeba kupowac nie wiadomo jakich drogich firm ,kupiłem z jakiegoś max szita za 40zł komplet i działają już ponad 4 rok ,fakt że żadko grzeją ale działają. za ta kase to co by kto co chciał . może jestem typem że ma być tanio i dobre ,poprostu auto to tylko auto wole kase wydac na bardziej zdrowe rzeczy lub posłać pare smsm-ów na instytucje charytatywne
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Tez takie filtry zakladam do swoich tdi. Jak dobrze pamietam to po 18 zl placilem. Te bez tego trojnika. Jakos nic mi sie nie urwalo i auta pieknie zapinają.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
są filtry które tyle kosztują ale oznaczenia mają inne ale przykładając 1 do 2 niczym się nie rózną jak tylko ceną
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: sob paź 20, 2012 11:18
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
co innego w lpg filtry przewody świece
Czyli, jakby nie patrzeć, wymiana po przebiegu takim, jaki producent zaleca dla samej benzyny.Świece - w benzyniaku, szczególnie z LPG wymieniasz częściej. Przyzwoitość nakazuje co max. 50-60 tys. km.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Tak, ale szkoły są różne. Ja wymieniam co jakieś 40 tys. Znam mechaników, co twierdzą, że najlepiej wymieniać świece razem z olejem, czyli co 15 tys. km. Ale znam też przypadki, że auta kumpli (Golf III, Fiat Uno), przejechały bez wymiany świec, odpowiednio 140 i 120 tys. km.niezalogowany pisze:Czyli, jakby nie patrzeć, wymiana po przebiegu takim, jaki producent zaleca dla samej benzyny.
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
norma za wymiane trza zapłacić a te stare graty jeszcze potrafią komuś wsadzić i zarobić 2 raz. najlepiej to mechanik co miesiac by chciał wymieniać .herbu pisze:Znam mechaników, co twierdzą, że najlepiej wymieniać świece razem z olejem, czyli co 15 tys. km
jak padnie lub zaczyna padać to dopiero wymienić i tyle
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
To jest uogólnianie i zaokrąglanie.herbu pisze:Świece - w benzyniaku, szczególnie z LPG wymieniasz częściej. Przyzwoitość nakazuje co max. 50-60 tys. km. Koszt jakieś 40 zł. W dieslu koszt świec to 100 zł + droższa wymiana, ale za to wymieniasz co 100 tys. km.
Świece - pokaż mi świece za 40 zł jak do mk2 ostatnio szukałem i 70 za komplet NGK bez cudów trzeba dać. Po drugie - zależy od silnika. Mój kolega ostatnio zadzwonił ostro wkurzony, że ASO mu zmieniło świece za 300 zł.
Ale pogrzebałem i okazało sie, że do jego Polo świece iskrowe są po 50 zeta z NGK za sztukę.
Przewody - markowe przewody do mk2 to 150 zeta, kopułka 40, palec 20. W późniejszych masz cewki oddzielne, które tez potrafią padać i kosztują nawet po kilka stówek.
Ja się przyznam, że świec żarowych jeszcze nie wymieniałem a na szafie 248 tysiecy.
Ja nie jestem fanatycznym zwolennikiem diesla, sam zaczynam się nad jakąś benzyną rozglądać w nowym pudle bo do diesla jest za duża dopłata.
Ale widzę, że niektórzy zatrzymali się w myśleniu na mk2/3. W nowszych autach benzynowych też nie jest różowo. EcoBoosty i inne cuda... Myślicie, że jak to będzie się sprawdzać?
A chcąc nowy samochód np z VW tylko w Polo da się kupić wolnossaka 1.0 l takiego jak mamy w upei - sory nie nadaje się to do Polo...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości