poczytałem w necie i się okazuje że 1.4 tsi 125koni nie miało tego systemu z odłączaniem cylindrów, w 150konnej wersji już to można spotkać
Powrót do Volkswagena Golfa
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- szewczi90
- Gadatliwa bestia
- Posty: 663
- Rejestracja: sob lip 02, 2011 22:36
- Lokalizacja: - - - - - -
- Kontakt:
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
- slawek987
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
- Lokalizacja: cebulandia
- Auto: GOLF SV
- Silnik: DCYA
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Witam ponownie
Stanąłem nad wyborem golfa MK7 kombi ale w drodze poszukiwań natknąłem się na MK7 sportsvan (dla mnie to 7demka plus).
Samochod bardzo mi sie podoba wizualnie i w mojej ocenie jest bardzo wygodny i przestronny. Chciałem się zapytać czy taki samochód sie do czegoś nadaje? Czy lepiej poszukać zwykłego MK7 w kombi???
Silnik 2.0tdi 150km manual 2017r.
P.S.
Czy to auto z tego rocznika ma adblie?
Stanąłem nad wyborem golfa MK7 kombi ale w drodze poszukiwań natknąłem się na MK7 sportsvan (dla mnie to 7demka plus).
Samochod bardzo mi sie podoba wizualnie i w mojej ocenie jest bardzo wygodny i przestronny. Chciałem się zapytać czy taki samochód sie do czegoś nadaje? Czy lepiej poszukać zwykłego MK7 w kombi???
Silnik 2.0tdi 150km manual 2017r.
P.S.
Czy to auto z tego rocznika ma adblie?
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Wygodniejszy MK7 sportsvan, ale praktyczniejszy będzie mk7 kombi.
Masz coś na oku? bo może tak lepiej podjąć decyzję w zależności od egzemplarza/ceny
Masz coś na oku? bo może tak lepiej podjąć decyzję w zależności od egzemplarza/ceny
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
- slawek987
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
- Lokalizacja: cebulandia
- Auto: GOLF SV
- Silnik: DCYA
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
A gdzie to się tankuje tego Adble w tym sportsvanie? Nie znalazłem w bagażniku ani pod klapka wlewu ON...
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
W Sportsvanie VII wlew znajduje się obok wlewu paliwa pod klapką. W 2017 każdy diesel musi mieć EU6 a więc posiadać SCR z adblue, wyjątkiem są niektóre silniki 1.6 TDI CR, które normę EU6 osiągają bez SCR z adblue
https://www.justiz-auktion.de/PKW-VW-Go ... van-180854
https://www.justiz-auktion.de/PKW-VW-Go ... van-180854
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Praktyczniejszy kombi? Wydaje mi się, że poza może troszkę dłuższą długością przestrzeni bagażowej np. do foteli przednich (nie wiem dokładnie, trzeba by spr. dokładnie wymiary), to Sportsvan będzie na pewno praktyczniejszy
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- slawek987
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
- Lokalizacja: cebulandia
- Auto: GOLF SV
- Silnik: DCYA
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Hm.... Na pewno nie ma koło wlewu ON żadnego Adblue.... To jakiś fake? Produkcja tego auta to 01.2017.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Jaki kod silnika ewentualnie podaj VIN to sprawdzę, czy posiada SCR
EDIT: poprawka, mianowicie 2.0 TDI-CR BM EA288 150 KM z normą Euro 6 o kodach CRBC i CRLB produkowane w latach 04/2014-10/2017 nie posiadały SCR, dopiero DFGA
DCYA produkowane w okresie 11/2018-06/2020 z normą Euro 6d TEMP posiadały SCR.
Ciężko nadążyć za tymi wszystkimi informacjami, mój Tiguan był z marca 2016 2.0 TDI CUWA z normą EU6 a nie EU6d TEMP a też miał adblue a inne nie mają, HGW. Wychodzi na to, że dopiero G7 FL wszystkie 2,0 TDI mają SCR
EDIT: poprawka, mianowicie 2.0 TDI-CR BM EA288 150 KM z normą Euro 6 o kodach CRBC i CRLB produkowane w latach 04/2014-10/2017 nie posiadały SCR, dopiero DFGA
DCYA produkowane w okresie 11/2018-06/2020 z normą Euro 6d TEMP posiadały SCR.
Ciężko nadążyć za tymi wszystkimi informacjami, mój Tiguan był z marca 2016 2.0 TDI CUWA z normą EU6 a nie EU6d TEMP a też miał adblue a inne nie mają, HGW. Wychodzi na to, że dopiero G7 FL wszystkie 2,0 TDI mają SCR
- slawek987
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
- Lokalizacja: cebulandia
- Auto: GOLF SV
- Silnik: DCYA
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
doggie pisze: ↑wt maja 21, 2024 14:27Jaki kod silnika ewentualnie podaj VIN to sprawdzę, czy posiada SCR
EDIT: poprawka, mianowicie 2.0 TDI-CR BM EA288 150 KM z normą Euro 6 o kodach CRBC i CRLB produkowane w latach 04/2014-10/2017 nie posiadały SCR, dopiero DFGA
DCYA produkowane w okresie 11/2018-06/2020 z normą Euro 6d TEMP posiadały SCR.
Ciężko nadążyć za tymi wszystkimi informacjami, mój Tiguan był z marca 2016 2.0 TDI CUWA z normą EU6 a nie EU6d TEMP a też miał adblue a inne nie mają, HGW. Wychodzi na to, że dopiero G7 FL wszystkie 2,0 TDI mają SCR
Podesłałem Ci nr VIN na PW.
- szewczi90
- Gadatliwa bestia
- Posty: 663
- Rejestracja: sob lip 02, 2011 22:36
- Lokalizacja: - - - - - -
- Kontakt:
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Panowie zaciekawiły mnie pewne tematy w generacji mk6 dziś przyczaiłem dwie rzeczy o których nie słyszałem w mk6.
Jedna rzecz to czy był fabryczny przycisk do odpalania gaszenia ? Bo znalazłem takie cos to będzie oryginał?
W takim razie był keyless czy tylko przycisk sam? Fabryczne to jest? Ktoś wie?
I jeszcze inna sprawa to guzik przy przycisku AC co to mogło być?
Jedna rzecz to czy był fabryczny przycisk do odpalania gaszenia ? Bo znalazłem takie cos to będzie oryginał?
W takim razie był keyless czy tylko przycisk sam? Fabryczne to jest? Ktoś wie?
I jeszcze inna sprawa to guzik przy przycisku AC co to mogło być?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Przycisku start/stop w Mk6 nie było, to raczej własny mod a ten przycisk na panelu to od webasto ogrzewania postojowego
- szewczi90
- Gadatliwa bestia
- Posty: 663
- Rejestracja: sob lip 02, 2011 22:36
- Lokalizacja: - - - - - -
- Kontakt:
Re: Powrót do Volkswagena Golfa
Właśnie dziwne mi się to wydało po za tym kluczyki normalne scyzoryki, ale myślałem że coś przeoczyłem.
A będziesz wiedział co to jest?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości