VW Golf mk.7 GTI
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
VW Golf mk.7 GTI
Witajcie, od jakiegoś czasu rozglądam się za Golfem mk7 GTI, chciałbym kupić, ale nie bardzo wiem czym się sugerować przy kupnie, czy brać ze skrzynia manualną czy DSG? Na co patrzeć przy kupnie, czego nie brać a co brać? Mogli byście mi co nie co poradzić w tym temacie, byłbym wdzięczy. Pozdrawiam
Re: VW Golf mk.7 GTI
Tak tylko chodzi mi bardziej pod kątem trwałości i obsługi, no manual to manual powiedzmy jak każdy ale DSG? Jak to z nim bywa?
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Re: VW Golf mk.7 GTI
G 7 nie ma jeszcze jakis dużych przebiegów, także jak była serwisowana zgodnie z zaleceniami, to powinna spokojnie pochulac. W ogólnym rozrachunku na pewno droższa w eksploatacji, w manualu wymienisz olej po zakupie (albo i nie) i więcej tam nie zaglądasz. DSG potrzebuje więcej uwagi.
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Re: VW Golf mk.7 GTI
Zależy jaki przebieg, jak spory to bym się skłaniał ku manualowi, weź pod uwagę kto tym jeździ, no raczej to nie będzie nauczycielka matematyki czy emeryt na ryby. Jeżdżą tym młodzi gniewni, ostre starty, gwałtowne redukcje, gaz w podłogę i ogień.. więc może być różnie.
Re: VW Golf mk.7 GTI
Oczywiście wtedy manual jest nieśmietelny...Pastusiak pisze: ↑czw paź 22, 2020 22:15Zależy jaki przebieg, jak spory to bym się skłaniał ku manualowi, weź pod uwagę kto tym jeździ, no raczej to nie będzie nauczycielka matematyki czy emeryt na ryby. Jeżdżą tym młodzi gniewni, ostre starty, gwałtowne redukcje, gaz w podłogę i ogień.. więc może być różnie.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: VW Golf mk.7 GTI
Zależy od rocznika, przeznaczenia auta itp... pierwsze G7 to 8 lat, pomnóż to niejednokrotnie x60 tys km z DE w dizlu robi się prawie pół miliona a 250-300 to już w większości standard czyli granica wytrzymałości dla suchej DSG DQ200 dawno się skończyła przynajmniej w teorii DQ250 w mocniejszych wersjach jeszcze trochę pochula albo i nie
Ponoć indianie i starzy górale mówią, że manuale w G7 do bezawaryjnych nie należą
Re: VW Golf mk.7 GTI
No ja raczej będę szukał czego powiedzmy 4-5 letniego no max 6 lat puki co, chciałem automat biorąc pod uwagę korki etc ale z manualem też nie ma tragedii wiec do przeżycia. A same silniki to jak to tam wygląda z wytrzymałością? Tam jest rozrząd na łańcuchu?
Re: VW Golf mk.7 GTI
Wytrzymałość? Powiem tak jak ktoś dbał i co z autem robił tak będziesz miał a łańcuch traktuj jak trochę lepszy pasek...
Re: VW Golf mk.7 GTI
To teraz zorientuj się ile kosztuje skrzynia manualna po regeneracji a ile DSG, do tego dodaj sobie trwałość jednego i drugiego.
Jeżeli nie zamierzasz korzystać w 100% z potencjału silnika to serio dsg odpuść popytaj ile kosztuje serwis, naprawa itd manual przy tym to bezobsługowa skrzynia.
Re: VW Golf mk.7 GTI
To chyba tym bardziej jak nie zamierza korzystać z potencjału a wygoda się liczy to dsg rządzi?
Re: VW Golf mk.7 GTI
No tak wygoda przede wszystkim wiadomo ale jeżeli dsg miało by się okazać wadliwym ogniwem w tym samochodzie a ja miałbym w nim płakać to jestem wstanie to przeboleć i jeździć klasycznym manualem. Sporo jest ich w manualu i te manuale mają nawet niższą cene niż te z dsg. A na co zwrócić uwagę przy kupnie?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: VW Golf mk.7 GTI
GTI mają mokrą DSG więc jeśli kupisz z sensownym przebiegiem i dokumentacją dotyczącą wymian eksploatacyjnych w tym oleju w DSG (maksymalnie co 60 tys km) to śmiało bierz DSG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości