Golf II
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Re: Golf II
Co znaczy limited edition?
Chodzi ci o Golfa 16VG60 Limited? Ten występował wyłącznie jako 5 drzwiowa wersja w jednym kolorze z czarną skórą i napędem syncro.
Nie jest co coś co można po prostu kupić.
A jeśli chodzi Ci o inne wersje specjalne golfa to występowały prawie wszystkie w 3 i 5 furtkach. Wyjątkiem są na pewno wersja Rallye - 3d wyłącznie i Country 5 d wyłącznie.
Chodzi ci o Golfa 16VG60 Limited? Ten występował wyłącznie jako 5 drzwiowa wersja w jednym kolorze z czarną skórą i napędem syncro.
Nie jest co coś co można po prostu kupić.
A jeśli chodzi Ci o inne wersje specjalne golfa to występowały prawie wszystkie w 3 i 5 furtkach. Wyjątkiem są na pewno wersja Rallye - 3d wyłącznie i Country 5 d wyłącznie.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Golf II
Limited? Haha nie ma szans, bo po pierwsze praktycznie nie występują do sprzedaży, a po drugie jak już się coś pojawi, to kosztuje więcej niż nowy Golf GTI
Ale ok, rozumiem, że chodzi o zwykłego GTI. Pierwsza trudność to znalezienie oryginalnego GTI. Owszem, w ogłoszeniach często sprzedawane pojazdy opisywane są jako GTI, ale w rzeczywistości to zwykle wersje po jakimś tuningu, jakieś kundle, lub oryginały w bardzo kiepskim (choć bardzo rzadko). GTI to obecnie towar bardzo deficytowy i ciężko osiągalny, a jeśli już taki się pojawi, to kosztuje odpowiednio dużo. Ale szukać warto, bo to rewelacyjne auta, które tańsze nie będą
Ale ok, rozumiem, że chodzi o zwykłego GTI. Pierwsza trudność to znalezienie oryginalnego GTI. Owszem, w ogłoszeniach często sprzedawane pojazdy opisywane są jako GTI, ale w rzeczywistości to zwykle wersje po jakimś tuningu, jakieś kundle, lub oryginały w bardzo kiepskim (choć bardzo rzadko). GTI to obecnie towar bardzo deficytowy i ciężko osiągalny, a jeśli już taki się pojawi, to kosztuje odpowiednio dużo. Ale szukać warto, bo to rewelacyjne auta, które tańsze nie będą
Re: Golf II
Oj tam, oj tam da się kupić. Ostatnio sam kupiłem ory GTI F&Iherbu pisze: ↑wt mar 19, 2019 20:42Limited? Haha nie ma szans, bo po pierwsze praktycznie nie występują do sprzedaży, a po drugie jak już się coś pojawi, to kosztuje więcej niż nowy Golf GTI
Ale ok, rozumiem, że chodzi o zwykłego GTI. Pierwsza trudność to znalezienie oryginalnego GTI. Owszem, w ogłoszeniach często sprzedawane pojazdy opisywane są jako GTI, ale w rzeczywistości to zwykle wersje po jakimś tuningu, jakieś kundle, lub oryginały w bardzo kiepskim (choć bardzo rzadko). GTI to obecnie towar bardzo deficytowy i ciężko osiągalny, a jeśli już taki się pojawi, to kosztuje odpowiednio dużo. Ale szukać warto, bo to rewelacyjne auta, które tańsze nie będą
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Golf II
Szczęściarz Sam od dłuższego czasu szukam mk2, najchętniej właśnie F&I, bo kilka takich już miałem, ale ciężko coś znaleźć. Albo kosztują swoje, albo są mega zmęczone. Jaki silnik w tym fajerze masz?jhosef pisze: ↑wt mar 19, 2019 21:28Oj tam, oj tam da się kupić. Ostatnio sam kupiłem ory GTI F&Iherbu pisze: ↑wt mar 19, 2019 20:42Limited? Haha nie ma szans, bo po pierwsze praktycznie nie występują do sprzedaży, a po drugie jak już się coś pojawi, to kosztuje więcej niż nowy Golf GTI
Ale ok, rozumiem, że chodzi o zwykłego GTI. Pierwsza trudność to znalezienie oryginalnego GTI. Owszem, w ogłoszeniach często sprzedawane pojazdy opisywane są jako GTI, ale w rzeczywistości to zwykle wersje po jakimś tuningu, jakieś kundle, lub oryginały w bardzo kiepskim (choć bardzo rzadko). GTI to obecnie towar bardzo deficytowy i ciężko osiągalny, a jeśli już taki się pojawi, to kosztuje odpowiednio dużo. Ale szukać warto, bo to rewelacyjne auta, które tańsze nie będą
Re: Golf II
Hej,
mam pytanie - przymierzam się do kupna Golf II F&I. Mam jednak pewne watpliwosci - po pierwsze zderzaki nie sa oryginalne - ok, mogę toi zrozumieć. Po drugie nie ma emblemów na tylnich słupkach F&I, a podobno Golf nie był malowany. Kolor się niby zgadza, wyposażenie też, czarna podsufitka i reszta emlemów się zgadza. Może jak bym podał wam VIN to byłby ktoś w stanie mi pomóc?
Z góry dziękuję!
mam pytanie - przymierzam się do kupna Golf II F&I. Mam jednak pewne watpliwosci - po pierwsze zderzaki nie sa oryginalne - ok, mogę toi zrozumieć. Po drugie nie ma emblemów na tylnich słupkach F&I, a podobno Golf nie był malowany. Kolor się niby zgadza, wyposażenie też, czarna podsufitka i reszta emlemów się zgadza. Może jak bym podał wam VIN to byłby ktoś w stanie mi pomóc?
Z góry dziękuję!
Re: Golf II
Niestety bez szans po vin to sprawdzić. Jedynie zapytanie do Wolfsburga. Wlepę w bagażniku ma na tylnym pasie?
Re: Golf II
Dzięki za odpowiedź! Sprawdzałem tylko wlepę VIN w silniku, bo szczerze wątpię że ma jeszcze to wlepę w bagażniku..
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Golf II
Po wlepie w bagażniku mógłbyś coś więcej sprawdzić.
Po vinie sprawdzi Ci Wolfsburg, być może polski oddział VW classik, o ile jeszcze jest.
Inna opcja, to jeśli kolor się zgadza, to przemierz czujnikiem, czy oryginał - powinien mieć w okolicy 90 mikronów. Choć to pewności też nie da.
Najpewniej po vinie rozkodować
Po vinie sprawdzi Ci Wolfsburg, być może polski oddział VW classik, o ile jeszcze jest.
Inna opcja, to jeśli kolor się zgadza, to przemierz czujnikiem, czy oryginał - powinien mieć w okolicy 90 mikronów. Choć to pewności też nie da.
Najpewniej po vinie rozkodować
- Marek
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 19:00
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Golf IV Pacific
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Golf II
Wiem, że odgrzewam kotleta ale dla potomnych dodam, że jest jeszcze jeden sposób na sprawdzenie fabrycznego kodu lakieru. Każdy Golf II ma pod maską nisko w okolicy podłużnicy przy prawym błotniku z przodu taką pomarańczową tabliczkę z kodem kreskowym z której można odczytać dosyć sporo informacji, między innymi właśnie kod lakieru, czy tydzień i dzień produkcji.
Re: Golf II
Każdy, któremu nie odpadłaMarek pisze: ↑czw lip 11, 2019 23:20Wiem, że odgrzewam kotleta ale dla potomnych dodam, że jest jeszcze jeden sposób na sprawdzenie fabrycznego kodu lakieru. Każdy Golf II ma pod maską nisko w okolicy podłużnicy przy prawym błotniku z przodu taką pomarańczową tabliczkę z kodem kreskowym z której można odczytać dosyć sporo informacji, między innymi właśnie kod lakieru, czy tydzień i dzień produkcji.
Aczkolwiek nie wiem czy mój 1984 w ogóle nie ma na nią otworów. Sprawdzę to jeszcze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości