Dużo mogę znieść ale jak czytam takie bzdury pozwolę się odezwać, jakim cudem według twojej teorii kupiłem miesiąc temu żonie megane rocznik 2015 z silnikiem k4m?
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
O mondeo mk4 nawet nie pomyślałem więc dzięki za propozycję, ale bardziej od tdci skłaniałbym się w stronę 2.0 pb 145km i lpg.
GTB...
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
jakiś miszcz wytrzymałości na LPG to też nie jest, chyba nie ma hydrauliki zaworów
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Problemem nie jest hydraulika tylko gniazda zaworowe, stąd poleciłem Mondeo w dieslu.
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
może wkaż konkretnie który bo w Insignii wszystkie 2.0T są na bezpośrednim wtrysku
W 2007r i później było produkowane takie auto jak Vectra C/Signum - jeszcze jakieś pytania?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
miałem na myśli Insignię, myślałem że pytający chce coś świeższego niż Vectrę czy paskudne Signum
Grunt to przykozaczyćluckyboy pisze: ↑pn sie 27, 2018 17:23jeszcze jakieś pytania?
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Należało dla precyzji dodać, że wszystkie oznacza 2 silniki: A20NHT i A20NFT.
________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Bierzesz zbyt bardzo do siebiedoggie pisze:miałem na myśli Insignię, myślałem że pytający chce coś świeższego niż Vectrę czy paskudne Signum
Grunt to przykozaczyćluckyboy pisze: ↑pn sie 27, 2018 17:23jeszcze jakieś pytania?
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Od początku:
Poczytaj sobie gazowe forum gdzie gazują to i wiedzą najlepiej co i w którym roczniku siedzi pod maską.
Nie mam czasu na głupie przepychanki
Pociesza fakt ze auto potrafi w trasie bardzo mało palić benzyny jak na generowaną moc 250-260KM, w okolicach 8L/100km przy jednoczesnym spalaniu zimą, na krótkich odcinkach miejskich, dochodzącym do 26L/100km licząc ze zbiornika
Mimo tego Insignia z tym pod maską to obecnie najbardziej poszukiwany model z gamy a ceny egzemplarzy osiągają astronomiczne ceny. Przebijają nawet "króla gazu" czyli Accorda VIII-generacji o którym zdaje się tutaj nikt dotychczas nie wspominał.
Obydwa silniki czyli 2.0 i 2.4 doskonale się gazują będąc przy tym na klasycznym pośrednim wtrysku.
moja teoria jest taka że albo się nie znasz albo ktoś ci tam zrobił wrzutkę.
Poczytaj sobie gazowe forum gdzie gazują to i wiedzą najlepiej co i w którym roczniku siedzi pod maską.
Nie mam czasu na głupie przepychanki
2-litrówka PB z Forda jest na ceramicznych gniazdach zaworowych i bez hydrauliki góry. Nie wybacza złego strojenia i zaniedbań ale śmigają na gazie.
wszystkie 2 jak pisze Barton i obydwa mają koszmarne problemy z rozrządami. Znaczy dość kosztowna wymiana w okolicy 3500zł. Przegapiona praktycznie złomuje silnik. Problemy z nim mogą wystąpić przy 180, 120 i równei dobrze przy 80tys km przebiegu. Nie ma reguły. Koszt instalacji gazowej grubo pow. 6 tys zł. stawia pod znakiem zapytania ekonomię tego rodzaju konwersji, zwłaszcza jak ktoś niewiele jeździ.
Pociesza fakt ze auto potrafi w trasie bardzo mało palić benzyny jak na generowaną moc 250-260KM, w okolicach 8L/100km przy jednoczesnym spalaniu zimą, na krótkich odcinkach miejskich, dochodzącym do 26L/100km licząc ze zbiornika
Mimo tego Insignia z tym pod maską to obecnie najbardziej poszukiwany model z gamy a ceny egzemplarzy osiągają astronomiczne ceny. Przebijają nawet "króla gazu" czyli Accorda VIII-generacji o którym zdaje się tutaj nikt dotychczas nie wspominał.
Obydwa silniki czyli 2.0 i 2.4 doskonale się gazują będąc przy tym na klasycznym pośrednim wtrysku.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
To masz teorie z du....y wzięte, wrzutkę to masz w wykształceniu i czytać też forum gazowego nie potrafisz, pierwszy z brzegu link kiedy był stosowany ten silnik...
https://www.ucando.pl/naprawy/plany-ser ... ne-iii-863
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Nie mam zaufania do jakości blach w Accordzie, te co widziałem to słabo to wyglądało aczkolwiek co do silników to masz rację ale zdaje się też nie mają hydrauliki i trzeba często kontrolować luz
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Blachy to chyba ogólna bolączka japońców, byle rysa i po 2 tygodniach rudo się robi zaś malowane to one są tylko z wierzchu i to jeszcze tam gdzie widać. Podwozia, komory silnika jedynie w podkładzie. Straszna lipa jak za takie pieniądze.
Co do silników, 3ka znajomych posiada:
VIIgen - 2 litrówka
VIIIgen 2 i 2.4
wszystkie w gazie, fakt że po renomowanej gazowni i pomimo różnych przebiegów przy jakich były dokonywane konwersje pod LPG w żadnej 2-litrówce rozrząd (korekta luzów zaworowych) po benzynie nie wymagał jeszcze ingerencji. O 2.4 nie pytałem. Jedna z nich już 60 tyś pokonała na LPG, skontrolowane luzy i jeszcze mieści się wszystko w granicach tolerancji jaką producent przewidział także mimo iż bez hydrauliki to jednak twarde te głowice i dopracowana konstrukcja. VIIgen, 2-litrówka, sedan, w automacie jeszcze a to toporny stary hydraulik, w trasie 9-9,5L LPG/100km także robią się na prawdę śmieszne pieniądze w stosunku do użytkowania tego na Pb którego na analogiczny dystans pochłaniała ok 8/100
Co do silników, 3ka znajomych posiada:
VIIgen - 2 litrówka
VIIIgen 2 i 2.4
wszystkie w gazie, fakt że po renomowanej gazowni i pomimo różnych przebiegów przy jakich były dokonywane konwersje pod LPG w żadnej 2-litrówce rozrząd (korekta luzów zaworowych) po benzynie nie wymagał jeszcze ingerencji. O 2.4 nie pytałem. Jedna z nich już 60 tyś pokonała na LPG, skontrolowane luzy i jeszcze mieści się wszystko w granicach tolerancji jaką producent przewidział także mimo iż bez hydrauliki to jednak twarde te głowice i dopracowana konstrukcja. VIIgen, 2-litrówka, sedan, w automacie jeszcze a to toporny stary hydraulik, w trasie 9-9,5L LPG/100km także robią się na prawdę śmieszne pieniądze w stosunku do użytkowania tego na Pb którego na analogiczny dystans pochłaniała ok 8/100
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Dlatego właśnie chce kupić auto z max 2 litrowym wolnossącym silnikiem benzynowym i zagazować.
Odnośnie blachy accord wypada niby kiepsko, ale jak bardzo słabo w porównaniu do mazdy 6?
Odnośnie blachy accord wypada niby kiepsko, ale jak bardzo słabo w porównaniu do mazdy 6?
GTB...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości