Seat Ibiza 1.9 TDI w cenie do 13 tys. zł
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Seat Ibiza 1.9 TDI w cenie do 13 tys. zł
Witam, chciałbym kupić Seata Ibize tak jak w temacie
2005 rok 1.9 TDI 130KM
Chciałbym wiedzieć czy ten model z tym silnikiem jest dobrym samochodem czy jest to model awaryjny.
Może ktoś miał, może się wypowiedzieć pod tym względem.
Głównie chodzi mi o ten samochód :
https://www.otomoto.pl/oferta/seat-ibiz ... xtor=SEC-8" onclick="window.open(this.href);return false;
Czekam na opinie bo chciałbym kupić fajna Ibize do 13 tysięcy . Pozdrawiam
2005 rok 1.9 TDI 130KM
Chciałbym wiedzieć czy ten model z tym silnikiem jest dobrym samochodem czy jest to model awaryjny.
Może ktoś miał, może się wypowiedzieć pod tym względem.
Głównie chodzi mi o ten samochód :
https://www.otomoto.pl/oferta/seat-ibiz ... xtor=SEC-8" onclick="window.open(this.href);return false;
Czekam na opinie bo chciałbym kupić fajna Ibize do 13 tysięcy . Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz lis 26, 2017 12:29 przez Kamil7, łącznie zmieniany 1 raz.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Seat Ibiza 1.9 TDI 130km 2005r
Doprecyzuj temat na zgodny z regulaminem
Ogólnie fajne autka te Ibizy a czy ten konkretny trudno powiedzieć, najlepiej jakby był FR w oryginale, nie znam sie tak na tych Ibizach ale skoro ma ASZ to chyba jest FR
Ogólnie fajne autka te Ibizy a czy ten konkretny trudno powiedzieć, najlepiej jakby był FR w oryginale, nie znam sie tak na tych Ibizach ale skoro ma ASZ to chyba jest FR
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 130km 2005r
Silnik ok, ale to już nie jest ten niezniszczalny 1,9 tdi, tam już ma się co zepsuć, sporo osprzętu.
To jest wersja Sport FR z 1,9 tdi ASZ pod maską. Pytanie tylko czy jest sens kupować miejskie auto segmentu B z dieslem i to takim rozbudowanym? Diesle na trasach czują się jak ryba w wodzie ale takim autem na trasach raczej kiepsko.
Kolejna rzecz to fakt iż jest to komis fiata, nic o aucie na pewno nie wiedzą, opinie w necie o tym komisie mówią same za siebie, także ja bym był ostrożny, komisy, handlarze - inaczej traktują auta niż prywatni ludzie, chociaż i u prywatnych zdarzają się buble, ale w takich miejscach nikt nie patrzy by auto było w świetnym stanie.
Osobiście zainteresowałbym się tez Polo 9n(3) z 1,9 tdi 130 konnym bo to w sumie to samo, a większy wybór aut.
To jest wersja Sport FR z 1,9 tdi ASZ pod maską. Pytanie tylko czy jest sens kupować miejskie auto segmentu B z dieslem i to takim rozbudowanym? Diesle na trasach czują się jak ryba w wodzie ale takim autem na trasach raczej kiepsko.
Kolejna rzecz to fakt iż jest to komis fiata, nic o aucie na pewno nie wiedzą, opinie w necie o tym komisie mówią same za siebie, także ja bym był ostrożny, komisy, handlarze - inaczej traktują auta niż prywatni ludzie, chociaż i u prywatnych zdarzają się buble, ale w takich miejscach nikt nie patrzy by auto było w świetnym stanie.
Osobiście zainteresowałbym się tez Polo 9n(3) z 1,9 tdi 130 konnym bo to w sumie to samo, a większy wybór aut.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 130km 2005r
wyłącznie kwestia gustuPastusiak pisze:
Osobiście zainteresowałbym się tez Polo 9n(3) z 1,9 tdi 130 konnym bo to w sumie to samo, a większy wybór aut.
Seat Ibiza 1.9 TDI 130km 2005r
Patrzyłem na polowki ale jakoś Ibiza bardziej mi podchodzi pod gust, czyli silnik ogólnie w porządku?
Auto ma być na prare dobrych lat a nie chce żeby w roku po 5 razy u mechanika siedzieć
Auto ma być na prare dobrych lat a nie chce żeby w roku po 5 razy u mechanika siedzieć
Seat Ibiza 1.9 TDI 130km 2005r
Chłopaki będę oglądać te wersje 130 i jeszcze mam 102 1.9.. Oglądnięcia i proszę was o opinię która warto bardziej wziąć pod uwagę. Nie jestem mechanikiem a zapewne dużo z was siedzi w tej dziedzinie :
https://www.otomoto.pl/oferta/seat-ibiz ... xtor=SEC-8" onclick="window.open(this.href);return false;
I jeszcze mam zapytanie co do części bo znajomi straszą mnie ze części do tych modeli są bardzo drogie.
https://www.otomoto.pl/oferta/seat-ibiz ... xtor=SEC-8" onclick="window.open(this.href);return false;
I jeszcze mam zapytanie co do części bo znajomi straszą mnie ze części do tych modeli są bardzo drogie.
Seat Ibiza 1.9 TDI 130 km/ 13tys.
W tytule tematu zamieść miejscowość.
Jak już, to oglądałbym tego drugiego 101-konnego. Jeśli rzeczywiście jest bezwypadkowy to fajna opcja.
A Ci znajomi mają w ogóle jakieś auto? Jeżeli według nich Ibiza TDI jest droga w eksploatacji to ja nie mam pytań. Oczywiście są tańsze auta w obsłudze, ale taka Ibiza nie jest droga w eksploatacji.
Jak już, to oglądałbym tego drugiego 101-konnego. Jeśli rzeczywiście jest bezwypadkowy to fajna opcja.
A Ci znajomi mają w ogóle jakieś auto? Jeżeli według nich Ibiza TDI jest droga w eksploatacji to ja nie mam pytań. Oczywiście są tańsze auta w obsłudze, ale taka Ibiza nie jest droga w eksploatacji.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 130 km/ 13tys.
Fajna Ibizka w fajnej wersji wyposażenia byleby za mocno nie była walonaCraash pisze: Jak już, to oglądałbym tego drugiego 101-konnego. Jeśli rzeczywiście jest bezwypadkowy to fajna opcja.i.
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 130km 2005r
Niestety znajomi po cześć mają rację. Co prawda taka Ibiza 1,9 tdi to nie A6 3,0 TDI czy BMW 530d ale w stosunku do zwykłego 1,6 mpi to przepaść. Np głupi akumulator w takim 1,9 tdi poniżej 74 Ah bym nie schodził a przy porządnej marce Centra Futura, Varta Silver to są koszty 400 zł spokojnie. 1,6 odpali na byle 54 Ah za 200 zł. Dalej turbina, jak zacznie się sypać robią się koszty, sprzęgło z kołem dwumasowym itd. Współczesny turbodiesel swoje kosztuje, stąd mający podobną moc 1,6 mpi to tylko cewki, świece i lać paliwo, owszem spali więcej ale nie ma zabawek które rujnują portfel.Kamil7 pisze: I jeszcze mam zapytanie co do części bo znajomi straszą mnie ze części do tych modeli są bardzo drogie.
Jak kupisz 1,9 tdi zdrowe to pojeździ jak zacznie się sypać to może drogo wyjść.
A co do Polo, chodziło mi raczej o to że większy zakres, dostęp do aut by nie kupić miny-pułapki, obejrzyj że dwie polówki i trzy ibizy i coś wybierzesz, jak będziesz się kurczowo trzymał jednego modelu to łatwo trafisz na zajechanego parcha.
Niestety Golfy, A3, Ibizy z dieslami pod maską to czołówka aut dla młodych ludzi, niektórzy dbają o auta ale wielu ma gdzieś i tylko leje ropę i jeździ, nawet olej nie wymieniając, potem jak kupisz bywa na prawdę ciężko.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Seat Ibiza 1.9 TDI w cenie do 13 tys. zł
Osobiście chyba nie dałbym takich pieniędzy za ten plastik w ibizie. Wygląda może i dość atrakcyjnie, ale nic poza tym. W tych pieniądzach wolałbym IV lub A3 z 02/03 r. Jeśli chodzi o polo, to z tego to wiem to np wersji 130 konnych jest raczej mało, o ibi łatwiej z tym silnikiem
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI 130km 2005r
Znajomi nie mają racji, części ksztują tyle samo jak do polo golfa fabii itp.,. a że to tdi to eksploatacja w połączeniu z naprawami jest droższa niż w 1.2 czy 1.4 mpi, coś za cośKamil7 pisze: znajomi straszą mnie ze części do tych modeli są bardzo drogie.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI w cenie do 13 tys. zł
x2 zajeżdżone i niebawem pełnoletnie, jak kto woli, jednym nie przeszkadzają plastiki w dacii logan a innemu przeszkadza ryska na kokpicie w Porsche, k0kpit zawsze można wyflokowaćkwadrat pisze:W tych pieniądzach wolałbym IV lub A3 z 02/03 r.
ze świecą szukaćJeśli chodzi o polo, to z tego to wiem to np wersji 130 konnych jest raczej mało, o ibi łatwiej z tym silnikiem
Że jak? To jakiś żart, jeździ się momentem obrotowym a nie mocą, która zazwyczaj dostępna jest przy max obrotach, moment w tym tdi to około 250-280Nm a w 1.6 około 160Nm, nie wspominam o tym że przy dynamicznej jezdzie 1,6 spali 5 litrów wiecej chyba że mowa o lpgPastusiak pisze: mający podobną moc 1,6 mpi to tylko cewki, świece i lać paliwo, owszem spali więcej ale nie ma zabawek które rujnują portfel.
Jak kupisz 1,9 tdi zdrowe to pojeździ jak zacznie się sypać to może drogo wyjść.
.
Ja przez ostatnie ok.. 20 lat miałem 5 diesli i :
- ani razu nie miałem kłopotów z turbo
- ani razu nie miałem kłopotów z wtryskami
- ani razu nie miałem kłopotów z egr
- raz w Mk5 wymieniałem DKZ
Rzekłbym "jak se kupisz tak będziesz jeździł"
Re: Seat Ibiza 1.9 TDI w cenie do 13 tys. zł
To w takim razie jak wytłumaczysz fakt że 2,0 TDI Golf V 140 koni/320 Nm nie jedzie szybciej od 2,0 FSI benzyna 150 koni/200 Nm? w najlepszym razie pojadą podobnie z przewagą dla benzyny.doggie pisze: Że jak? To jakiś żart, jeździ się momentem obrotowym a nie mocą, która zazwyczaj dostępna jest przy max obrotach, moment w tym tdi to około 250-280Nm a w 1.6 około 160Nm, nie wspominam o tym że przy dynamicznej jezdzie 1,6 spali 5 litrów wiecej chyba że mowa o lpg
Pamiętaj że te 250 Nm masz w zakresie 1800-2500 Nm a nie do 4 tys obrotów. Poza tym przyspieszenie masz jako wypadkową mocy/momentu i obrotów, masz 250 Nm ale 60 koni a nie 150 koni.
Zaczniesz przyspieszać Ibizą i co chwilę zmiana biegu bo nie jedzie dalej, moment wciśnie w fotel a i tak 60 km/h
Jak dla mnie wszystko zależy można wybrać i 1,9 tdi ale trzeba liczyć się z pewnymi faktami że benzyna nie ma różnych zabawek które po latach mogą się psuć, bo to nie 2 letnie auto.
Ja niestety też tak jak pisze Kwadrat wolałbym np A3 polift 1,9 tdi ASZ za te 14 tysi, nawet 3 lata starszy ale pełnowymiarowy kompakt, normalny bagażnik no i jednak troszkę lepsze wykonanie mimo wszystko.
Seat Ibiza 1.9 TDI w cenie do 13 tys. zł
Rozumiem, rozumiem.
Patrzyłem na a3 są bardzo fajne i w srodku także przyjemne. Tylko za 13 tysięcy nie kupię jakieś fajnej wersji tak mi się wydaje przynajmniej. A odnośnie połowę np. 1.4 tdi to bardzo ekonomiczne auto ale nie ma czym przycisnac. A co do Ibizy to może koszt napraw są jakieś większe co do pompowryskow, dwumasy, turbinki ale jak dbasz tak masz a ja nie oszczędzamy na aucie, zazwyczaj części z górnej półki tym bardziej jak wiem że mam pojeździć tym autem sporo czasu.
Patrzyłem na a3 są bardzo fajne i w srodku także przyjemne. Tylko za 13 tysięcy nie kupię jakieś fajnej wersji tak mi się wydaje przynajmniej. A odnośnie połowę np. 1.4 tdi to bardzo ekonomiczne auto ale nie ma czym przycisnac. A co do Ibizy to może koszt napraw są jakieś większe co do pompowryskow, dwumasy, turbinki ale jak dbasz tak masz a ja nie oszczędzamy na aucie, zazwyczaj części z górnej półki tym bardziej jak wiem że mam pojeździć tym autem sporo czasu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości