VW Golf 5 diesel lub benzyna do 15tys
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
VW Golf 5 diesel lub benzyna do 15tys
Witam.
Prosiłbym znawców samochodów marki VW o poradę.
Mam zamiar kupić Golfa V za ok. 15tys złotych rocznie robię ok. 20tys km codziennie do pracy 25km w jedną stronę plus jakieś wycieczki gdzieś dalej w co drugi weekend. I mam pytanie czy za 15k dostanę jakąś sensowną piątkę? Nie wiem czy szukać diesla czy bardziej skupić się na benzynie? Jeśli benzyna to jaki silnik do e.w zagazowania? Chciałbym żeby to też jakoś jechało i zastanawiałem się nad 1.9 Tdi + jakiś chip po zakupie tylko czy warto inwestować w diesla przy takich przebiegach? Proszę o porady i z góry dzięki
Prosiłbym znawców samochodów marki VW o poradę.
Mam zamiar kupić Golfa V za ok. 15tys złotych rocznie robię ok. 20tys km codziennie do pracy 25km w jedną stronę plus jakieś wycieczki gdzieś dalej w co drugi weekend. I mam pytanie czy za 15k dostanę jakąś sensowną piątkę? Nie wiem czy szukać diesla czy bardziej skupić się na benzynie? Jeśli benzyna to jaki silnik do e.w zagazowania? Chciałbym żeby to też jakoś jechało i zastanawiałem się nad 1.9 Tdi + jakiś chip po zakupie tylko czy warto inwestować w diesla przy takich przebiegach? Proszę o porady i z góry dzięki
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: VW Golf 5 diesel lub benzyna do 15tys
ale to nie idzie w parze. Nie idzie w parze benzyna do zagazowania vel TDI + chip. Albo prostota, oszczędność LPG i brak osiągów w MPI albo za ta kasę większe ryzyko awarii w TDI + chip i większa mocgrabasssz pisze: Jeśli benzyna to jaki silnik do e.w zagazowania? Chciałbym żeby to też jakoś jechało i zastanawiałem się nad 1.9 Tdi + jakiś chip
VW Golf 5 diesel lub benzyna do 15tys
Chyba będziesz zmuszony zrezygnować z Golfa 5
za 15k to znajdziesz 3 drzwiowego 1,6 totalnego muła, ewentualnie z opcją lpg lub 1,9 tdi 90 albo może 105 ale kultura pracy i osiągi też takie sobie a i droższe utrzymanie i duże przebiegi takich aut.
Osobiście wolałbym kupić Audi A3 8L polift 1,8 turbo lub Leona I 1,8T i wtedy LPG, tutaj może i auta starsze generacyjne ale osiągi jak dzień do nocy i duzo tańsze w utrzymaniu niż przeciętne TDI szczególnie z przebiegiem 300 tys.
za 15k to znajdziesz 3 drzwiowego 1,6 totalnego muła, ewentualnie z opcją lpg lub 1,9 tdi 90 albo może 105 ale kultura pracy i osiągi też takie sobie a i droższe utrzymanie i duże przebiegi takich aut.
Osobiście wolałbym kupić Audi A3 8L polift 1,8 turbo lub Leona I 1,8T i wtedy LPG, tutaj może i auta starsze generacyjne ale osiągi jak dzień do nocy i duzo tańsze w utrzymaniu niż przeciętne TDI szczególnie z przebiegiem 300 tys.
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
VW Golf 5 diesel lub benzyna do 15tys
no właśnie, wszystko zależy od kasy ...Pastusiak pisze:i duzo tańsze w utrzymaniu
ale sądząc po wyznaczonym budżecie czyli do 15 tys to raczej idziemy w kierunku aby było tanio a wtedy dużego wyboru nie ma i trzeba by się zadowolić ofertami tego typu :
http://allegro.pl/vw-golf-v-benz-gas-20 ... 00076.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bo nawet 1.6 kosztują zwykle więcej czyli 16-19 tys
VW Golf 5 diesel lub benzyna do 15tys
Przerabiałem temat golfa V do 16 tys. i powiem Ci, że nie ma w czym wybierać, no chyba, że interesują Cię auta powypadkowe, naprawione na tzw "odpierd....", porysowane, "golasy" (tylne szyby korbotronik, klima manual, bez podłokietnika, zazwyczaj czegoś brakuje), w których jest masa części do wymiany, zazwyczaj z 1 kompletem kół (w stanie agonalnym), słabo serwisowane albo sprowadzone (tutaj wiadomo należy doliczyć pakiet startowy jakieś 2-3 tys.). Jeździłem oglądałem i wiem co mówię. Ja osobiście odpuściłem i wolę kupić zadbanego golfa IV w TDI niż za 15-16 tys. golfa V, w którego trzeba włożyć kolejne 4-5 tys. Więc albo kupujesz coś innego albo dozbieraj do tych 19 tys. (wtedy jest co oglądać).
Edit.
to samo się tyczy Octavi II. Za mniej niż 18k nie ma nawet co patrzeć na takie auta.
Edit.
to samo się tyczy Octavi II. Za mniej niż 18k nie ma nawet co patrzeć na takie auta.
VW Golf 5 diesel lub benzyna do 15tys
To myślę że zostanę jednak przy zakupie pierwotnego planu tj. Opla Vectry C
VW Golf 5 diesel lub benzyna do 15tys
Vectra C? hmm to chyba 2.0T 175 koni, bo pozostałe jednostki tzn poza może 3,2 V6 ale to chyba nie ten budżet słabo pojadą.
A nie wolisz zostać przy VW/Audi i np poszukać ładnego Leona I? silnik 1,8 turbo z instalacją lpg, bardzo fajny wybór, Vectra to inny segment i taki trochę kloc.
A nie wolisz zostać przy VW/Audi i np poszukać ładnego Leona I? silnik 1,8 turbo z instalacją lpg, bardzo fajny wybór, Vectra to inny segment i taki trochę kloc.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: VW Golf 5 diesel lub benzyna do 15tys
he he widzę jedyny słuszny wybór w który to temat nie zajrzę tam @Pastusiak pisze "1.8 Turbo" a on wcale taki idealny do LPG nie jestPastusiak pisze: silnik 1,8 turbo z instalacją lpg,
Leon I/Golf IV to już starocie a do tego ciasne w porównaniu do Mk5 czy Octawii II
Re: VW Golf 5 diesel lub benzyna do 15tys
No rzeczywiście idealne 1,8T do gazu nie jest, szczególnie montowane u ucznia technikum samochodowego za flaszkę... jak się to robi u dobrego gazownika to nawet nie tylko że nie idealne ale super hiper, 1,8T jest stworzone do lpg ale nie najtańsza instalacja za 2 zł.
A co do golfa mk5 to fakt zapomniałem że to salonowe auto, poza tym wole Leona 1 1,8T niż Golfa 5 - 3 drzwi 1,4 silnik super "dynamiczny" i bez klimy a takie pewnie bedą realnie zdrowe za 15k....
Pomijam już fakt że w Golfie 5 tak na prawdę zdrowe jednostki to 1,6 albo 1,9 tdi oprócz BXE, reszta ma większe lub mniejsze problemy i brak prostych możliwości na instalację lpg, do tego dużo droższy w utrzymaniu.
Autor raczej nie szuka przestronności bo to wtedy nawet Golf 5 jemu tego nie zapewni tylko raczej Phaeton/Audi A8
A co do golfa mk5 to fakt zapomniałem że to salonowe auto, poza tym wole Leona 1 1,8T niż Golfa 5 - 3 drzwi 1,4 silnik super "dynamiczny" i bez klimy a takie pewnie bedą realnie zdrowe za 15k....
Pomijam już fakt że w Golfie 5 tak na prawdę zdrowe jednostki to 1,6 albo 1,9 tdi oprócz BXE, reszta ma większe lub mniejsze problemy i brak prostych możliwości na instalację lpg, do tego dużo droższy w utrzymaniu.
Autor raczej nie szuka przestronności bo to wtedy nawet Golf 5 jemu tego nie zapewni tylko raczej Phaeton/Audi A8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości