Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
Cześć,
zastanawiam się od długiego czasu nad zmianą auta, ale do tej pory moje poszukiwania nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Ostatnio natrafiłem na taki egzemplarz:
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... yvtV1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lecz zanim się tam wybiorę, chciałbym spytać Was o radę co o tym aucie myślicie?
zastanawiam się od długiego czasu nad zmianą auta, ale do tej pory moje poszukiwania nie przyniosły oczekiwanych rezultatów. Ostatnio natrafiłem na taki egzemplarz:
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... yvtV1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lecz zanim się tam wybiorę, chciałbym spytać Was o radę co o tym aucie myślicie?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
może i auto zadbane i doinwestowane, kwestia sprawdzenia ale dać tyle kasy za niemalże dwudziestolatka, w dodatku nieoryginalnego po przekładce silnika? W życiu!
Re: Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
Ja tez odradzam.
3 drzwi, 98 rok, swap i to jeszcze kiepski, kłopotliwy rzadki silnik 2,3 V5 (problemy z przegrzewaniem się głowicy), filmik z przyspieszenia chyba z górki bo takie odejścia to nawet 2,8 V6 204 nie ma.
Auto całe malowane po co? gwint to kaprys i za to płacić?
Poza tym to auto wisi od roku chyba, początkowa cena to wydaje mi sie było ok 20k
za 15-16 tys to można szukać powoli S3 1,8T 4x4 99 rok.
3 drzwi, 98 rok, swap i to jeszcze kiepski, kłopotliwy rzadki silnik 2,3 V5 (problemy z przegrzewaniem się głowicy), filmik z przyspieszenia chyba z górki bo takie odejścia to nawet 2,8 V6 204 nie ma.
Auto całe malowane po co? gwint to kaprys i za to płacić?
Poza tym to auto wisi od roku chyba, początkowa cena to wydaje mi sie było ok 20k
za 15-16 tys to można szukać powoli S3 1,8T 4x4 99 rok.
Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
Jeździłeś posiadałeś ? Głupoty opowiadasz na całej lini. Silnik mało popularny ale też nie sprawiający większych problemów - Największe jak w VW cewki. Ogółem brak turbin i innych pierduł robi z niego super auto o niskich kosztach eksploatacji. Kosz ok 1500zł wraz z robotą w przypadku rozrządu - potem spokój na wieki. Spalanie na poziomie 1.8T , + 1 Litr. Jedzie dobrze bo zadbany, zbierać się będzie lepiej bo mniej waży niż krowa z 2.8 + ciągnięcie napędów.kłopotliwy rzadki silnik 2,3 V5 (problemy z przegrzewaniem się głowicy), filmik z przyspieszenia chyba z górki bo takie odejścia to nawet 2,8 V6 204 nie ma.
Co do tego modelu - auto spoko ale trochę drogo
Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
dziękuję wam bardzo za odpowiedzi
to ile byście za niego dali? z kołami/bez?
to ile byście za niego dali? z kołami/bez?
Re: Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
bastek016 pisze:Jeździłeś posiadałeś ? Głupoty opowiadasz na całej lini. Silnik mało popularny ale też nie sprawiający większych problemów - Największe jak w VW cewki. Ogółem brak turbin i innych pierduł robi z niego super auto o niskich kosztach eksploatacji. Kosz ok 1500zł wraz z robotą w przypadku rozrządu - potem spokój na wieki. Spalanie na poziomie 1.8T , + 1 Litr. Jedzie dobrze bo zadbany, zbierać się będzie lepiej bo mniej waży niż krowa z 2.8 + ciągnięcie napędów.
Co do tego modelu - auto spoko ale trochę drogo
A co z odsprzedażą? a co z serwisem i częściami?
Poza tym uważasz że 1,8T który ma turbo i ciągnie od 3 tys ma takie samo spalanie jak Vka wolnossąca?
Wycieki, ewentualnie remonty, głowica, jest tego sporo...poza tym osiągi..nie wiem czy mówisz o wersji 150 konnej? czy 170? ale turbo zawsze daje większego kopa.
+ temat układ zapłonowy i np temat lpg (koszty)
Miałem przyjemność rozmawiać z gościem od nas z rejony VW, który miał Borę 2,3 V5 i odradza każdemu, jedyna zaleta to brzmienie, reszta same wady, łącznie z potężnym spalaniem, kiedy się chce pokazać możliwości tego motoru.
Ja nie polecam i wolałbym 2,8 V6 tyle w temacie.
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
osobiście preferuję 5 drzwi ale myślę, że za 12 tysi pewnie się ktoś skusi i kupi ten samochód, w sumie auto wygląda nieźle gdy się nie zerknie w papiery nawet całkiem fajnie, poza tym zależy co kto potrzebuje, czy zabawkę czy auto do pracyspieriz pisze:to ile byście za niego dali? z kołami/bez?
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
Ja bym nawet 10 tys zł nie dał bo to nie oryginał w dodatku cały lakierowany, po drugie kwestia obejrzenia na żywo, kwestia papierów.
Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
Auto jest z forum, teraz go nie widzę w dziale sprzedam, ale wisi od długiego czasu. Systematycznie coraz tańszy, początkowo chyba ponad 18k.
Re: Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
Sprzedałem swojego po dwóch latach jazdy 1998 rok w 3 drzwiach cały tydzień się sprzedawał. Tyle że chciałem za niego normalnie pieniądze ok 10 tyś.A co z odsprzedażą? a co z serwisem i częściami?
Poza tym uważasz że 1,8T który ma turbo i ciągnie od 3 tys ma takie samo spalanie jak Vka wolnossąca?
Vr5 ciągnie praktycznie od wolnych obrotów do końca tak samo, moment jest bardzo wysoki na dole, wyprzedasz wszystko z 5 biegu. Części są dostępne ręki i nie kosztują więcej niż do 1.8 T , sprzedaje części więc wiem co mówię.
Tutaj temat sporny koszt rozrządu = koszt remontu turbo. ITP, Jak trafisz trupa to każdy wypompuje czy 1.8T czy VR5.Wycieki, ewentualnie remonty, głowica, jest tego sporo...poza tym osiągi..nie wiem czy mówisz o wersji 150 konnej? czy 170? ale turbo zawsze daje większego kopa.
Plusem przy odkupie jest sprawdzanie, VR5 sprawdzasz tylko Vagiem łańcuch czy nie przerywa leje i ładnie się prowadzi. Reszta zwykły golf IV.
Zakup turbo zaworki pierdoły, ktoś może zrobił wcześniej program - jaki ? Może przed zakupem było 200km a pod sprzedaż jest 150 itp.
Prawda jest taka że samochody powoli robią się muzeum, na pewno lepszą inwestycją ( trafienie w konesera tematu jest kupno Vr5 który nie będzie już raczej tracił na wartości. Zwłaszcza ORI GTI)
Temat LPG nie poruszam lubisz masz, ja osobiście nie przepadam i jeździłem na PB.+ temat układ zapłonowy i np temat lpg (koszty)
Borę miał od nowości ? Pisanie że wtopa - kupił trupa i tyle w temacie miał pecha - Jeździłem 2 lata i najlepiej wspominam ten samochód - Napęd silnik zero awarii. Następny właściciel zamontował LPG i upaliło zawory od słabej mieszankiMiałem przyjemność rozmawiać z gościem od nas z rejony VW, który miał Borę 2,3 V5 i odradza każdemu, jedyna zaleta to brzmienie, reszta same wady, łącznie z potężnym spalaniem, kiedy się chce pokazać możliwości tego motoru.
Każdy ma swoje gusta - ja bym nie kupił bo po hu... mi 4 motion na miastoJa nie polecam i wolałbym 2,8 V6 tyle w temacie.
Re: Golf IV 1998, 170KM VR5 AQN, 14 000zł, Łowicz
kto zle mowi o V5 ten kompletnie pojecia o tym silniku nie ma albo kupil trupa za 5 tys i myslal, ze bedzie w idealnym stanie, niestety duzo takich na rynku,
ten silnik to poezja, ten dzwiek jest fantastyczny, mam wersje V5 150km i osiagi ma takie same jak 1,8T,
nie zamienil bym tego silnika na zaden inny!!! fantastyczna kultura pracy, nie ma znaczenia czy jest mroz czy cieplo, ten silnik pracuje idealnie w kazdej temperaturze,
srednie spalanie przy normalnej jezdzie 9l
przekladke sobie odpusc, szukaj ori wersji V5 150km lub V5 170km, mozna takze pokusic sie o V6 jak ktos lubi ekstremalna jazde, z gazem tez bym tego nie kupil chyba, ze auto ma byc zabawka na jeden gora dwa sezony
ten silnik to poezja, ten dzwiek jest fantastyczny, mam wersje V5 150km i osiagi ma takie same jak 1,8T,
nie zamienil bym tego silnika na zaden inny!!! fantastyczna kultura pracy, nie ma znaczenia czy jest mroz czy cieplo, ten silnik pracuje idealnie w kazdej temperaturze,
srednie spalanie przy normalnej jezdzie 9l
przekladke sobie odpusc, szukaj ori wersji V5 150km lub V5 170km, mozna takze pokusic sie o V6 jak ktos lubi ekstremalna jazde, z gazem tez bym tego nie kupil chyba, ze auto ma byc zabawka na jeden gora dwa sezony
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości