Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
Witam
Przeglądając oferty sprzedaży aut wpadło mi w oko to oto ogłoszenie:
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... yjAIx.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Najprawdopodobniej jutro będę jechał oglądnąć w/w samochód.
Czy na podstawie zdjęć rzuciło się coś Wam w oczy?
Z góry dziękuję za pomoc.
Przeglądając oferty sprzedaży aut wpadło mi w oko to oto ogłoszenie:
http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-gol ... yjAIx.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Najprawdopodobniej jutro będę jechał oglądnąć w/w samochód.
Czy na podstawie zdjęć rzuciło się coś Wam w oczy?
Z góry dziękuję za pomoc.
Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
Przednie błotniki i początki progów z przodu rdza, tylni zderzak inny odcień, tylna klapa rdza, brak oznaczeń na przednim pasie, brak odbojnika maski pod maską na błotniku pasażera, przebieg w ogłoszeniu 202 tyś, na liczniku 195. Ogólnie nie wygląda jakoś tragicznie, ale wizualnie to one dbane nie było, wnętrze brudne i w ogóle nie dbane, lakier zmatowiały pewnie myty gąbkami, ew. na szczotkach, pytanie jak mechanicznie. No i musisz wiedzieć, że ogarnięcie błotników i klapy to 1500 zł wyjdzie (klapę chyba najlepiej kupić zdrową w kolorze, albo polakierować inną, bo tam już dość zaawansowana korozja jest, a błotniki to albo reperaturki dolne, albo kupić nowe) + progi zrobić porządnie to kolejny tysiąc nie Twój.
Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
Byłem, oglądałem i największy problem to rdza. Nie ma jej nie wiadomo ile, ale jest. Generalnie źle nie wygląda, do opanowania. Co do ceny żeśmy się nie dogadali.
Azgorath- dzięki za odpowiedź.
Azgorath- dzięki za odpowiedź.
Re: Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
A ja powiem tak, dałbym sobie spokój z tym autem bo 1,6 pełnoletnie, do tego klima manualna i Variant to żadna okazja, za takie pieniądze i to do wkładu niezłego wg mnie.
Po pierwsze ja bym szukał 1,8 lub 2,0 po drugie, lepszy stan, bo co to za łaska za taką gotówkę 99 rocznik, poza tym nie wiem czy koniecznie chcesz Variant? czy szukasz co jest w okolicy? Tego typu wersje się gorzej sprzedają no i sam fakt wpakowania gotówki w zwykłą wersję 1,6 do mnie nie przemawia, bo znajdziesz dużo lepszy stan za niewiele więcej.
Po pierwsze ja bym szukał 1,8 lub 2,0 po drugie, lepszy stan, bo co to za łaska za taką gotówkę 99 rocznik, poza tym nie wiem czy koniecznie chcesz Variant? czy szukasz co jest w okolicy? Tego typu wersje się gorzej sprzedają no i sam fakt wpakowania gotówki w zwykłą wersję 1,6 do mnie nie przemawia, bo znajdziesz dużo lepszy stan za niewiele więcej.
Re: Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
Klima jest automatyczna, chodź poza tym wersja bieda. Duża ta rdza na klapie i tylnym słupku... Może warte rozważenia ale za max 6k moim zdaniem, bo ani to wygląda, ani jeździ. Za to silniczek na pewno wdzięczny i prosty, bez większych wad.Pastusiak pisze:A ja powiem tak, dałbym sobie spokój z tym autem bo 1,6 pełnoletnie, do tego klima manualna i Variant to żadna okazja, za takie pieniądze i to do wkładu niezłego wg mnie.
Po pierwsze ja bym szukał 1,8 lub 2,0 po drugie, lepszy stan, bo co to za łaska za taką gotówkę 99 rocznik, poza tym nie wiem czy koniecznie chcesz Variant? czy szukasz co jest w okolicy? Tego typu wersje się gorzej sprzedają no i sam fakt wpakowania gotówki w zwykłą wersję 1,6 do mnie nie przemawia, bo znajdziesz dużo lepszy stan za niewiele więcej.
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
Racja Pastusiak, niech szuka paściowatego 2,0 gdzie prawie każdy egzemplarz żłopie olej litrami bo ma zapieczone pierścienie, albo 1,8, gdzie bardzo duża większość ma osprzęt w okropnym stanie i ogarnięcie tego pochłonie tysiące, a jak ktoś ma zdrowego 1.8, to nie ma szans, że odda w takiej cenie. Zresztą, zdrowego 1,6 też nikt za bezcen nie odda, bo każdy wie, że jest to jeden z niewielu tak prostych silników, którymi się przyjemnie jeździ ( w porównaniu do 1.6 16v VAG`owskiego/innych koncernów), a do tego świetnie się dogaduje z LPG i części są tanie. Z drugiej strony znaleźć zdrowe 1,6 też jest ciężko, więc jedyna rada, to uważnie szukać ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
Ok to najlepiej niech bierze 1,4...to różnica między Seicento 1.1 będzie droższe ubezpieczenie i 3x droższy serwis ale za to Golf
Dla mnie głupotą jest dzisiaj w XXI wieku gdzie te auta mocno spadły z ceny brać najsłabsze jednostki, 1,8 jest tak samo trudne w znalezieniu jak 1,6, ja posiadając 1,8T w życiu bym nie szukał 1,6..a 2.0 raczej nie zawsze ma problem z braniem oleju bo to b. dobre silniki...na pewno nie takiej jak TFSI
Nie ma co przesadzać bo to nie Audi 4,2 V8..
Części jest mnóstwo, mechanicy ogarniają te auta z zamkniętymi oczami, dla mnie 1,6 jest ok do pracy 2 km albo do sklepu ale na trasy odpada i dynamika przeciętna baaardzo.. jeszcze kilka lat temu auta trzymały mocno cenę to co innego ale dzisiaj? za 10-11k to można coś z 1,8T szukać a tutaj za 7k słabe 1,6 do wkładu??
Co do klimy to fakt, zasugerowałem się wypisanym przez sprzedającego wyposażeniem, gdzie nie wiedzieć czemu widnieje klima manualna (?)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Dla mnie głupotą jest dzisiaj w XXI wieku gdzie te auta mocno spadły z ceny brać najsłabsze jednostki, 1,8 jest tak samo trudne w znalezieniu jak 1,6, ja posiadając 1,8T w życiu bym nie szukał 1,6..a 2.0 raczej nie zawsze ma problem z braniem oleju bo to b. dobre silniki...na pewno nie takiej jak TFSI
Nie ma co przesadzać bo to nie Audi 4,2 V8..
Części jest mnóstwo, mechanicy ogarniają te auta z zamkniętymi oczami, dla mnie 1,6 jest ok do pracy 2 km albo do sklepu ale na trasy odpada i dynamika przeciętna baaardzo.. jeszcze kilka lat temu auta trzymały mocno cenę to co innego ale dzisiaj? za 10-11k to można coś z 1,8T szukać a tutaj za 7k słabe 1,6 do wkładu??
Co do klimy to fakt, zasugerowałem się wypisanym przez sprzedającego wyposażeniem, gdzie nie wiedzieć czemu widnieje klima manualna (?)
Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
Ludziska nie przesadzajcie to tylko 7 koła , a nie 7 tyś euro , co byscie chcieli za dwie wypłaty , za moich młodych czasów trzeba było zapieprzać rok w pracy , żeby sobie kupić 10 letniego malucha , a Wy tu wybrzydzacie jak przysłowiowa baba na zakupach w sklepie z ciuchami , rozumiem jak by to była kwota 60-80 tyś , ale nie 7 tyś , nie przesadzajcie nowego z ful wypasem nie kupicie
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
Ja bym nie dyskwalifikował 2.0 z powodu brania oleju. Można zastosować 5w50 i zużycie powinno spaść. Też mam ten problem w 1.4, którego nie kupiłbym jakby mi sie nie trafil super egzemplarz okazyjnie. 1.8 ma bardziej skomplikowaną budowę np. łańcuch łączący wałki z drogim napinaczem dlatego wolałbym 2.0 bo prostszy i przy codziennej jeździe powinien lepiej sie odpychać z powodu mocnego dołu.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 921
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
Ja mam 1.4 i do jazdy po mieście czy "setką" na trasie, nie potrzebuję większego i bardziej paliwozernego silnika. Do normalnej jazdy wystarcza, a po drogach jeździ tylu "Januszy", że wystarczy mieć 1.4 aby ich wyprzedzić.Pastusiak pisze:Ok to najlepiej niech bierze 1,4...to różnica między Seicento 1.1 będzie droższe ubezpieczenie i 3x droższy serwis ale za to Golf![]()
Dla mnie głupotą jest dzisiaj w XXI wieku gdzie te auta mocno spadły z ceny brać najsłabsze jednostki, 1,8 jest tak samo trudne w znalezieniu jak 1,6, ja posiadając 1,8T w życiu bym nie szukał 1,6..a 2.0 raczej nie zawsze ma problem z braniem oleju bo to b. dobre silniki...na pewno nie takiej jak TFSI
Nie ma co przesadzać bo to nie Audi 4,2 V8..
Części jest mnóstwo, mechanicy ogarniają te auta z zamkniętymi oczami, dla mnie 1,6 jest ok do pracy 2 km albo do sklepu ale na trasy odpada i dynamika przeciętna baaardzo.. jeszcze kilka lat temu auta trzymały mocno cenę to co innego ale dzisiaj? za 10-11k to można coś z 1,8T szukać a tutaj za 7k słabe 1,6 do wkładu??
Co do klimy to fakt, zasugerowałem się wypisanym przez sprzedającego wyposażeniem, gdzie nie wiedzieć czemu widnieje klima manualna (?)
Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
Szukam auta właściwie do jazdy po mieście, z prostym silnikiem, z klimą, nadającym się do gazu i kilkoma innymi dodatkami. Pewnie, że wolałbym coś mocniejszego, ale po mieście to 1.6 wystarczy. Miałem przygodę z Vectrą 2.5v6. Co z tego, że auto "szło jak głupie'', ale w mieście się męczyło,trasa to co innego.
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 921
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
Re: Vw Golf 1.6, 1999, 7200, Bydgoszcz
W kwocie 7000-8000 masz sporo Golfow w kuj-pom do wyboru, a wybrałeś takiego mało atrakcyjnego ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości