Witam
Na moim osiedlu stoi Toledo II na sprzedaż. Obłatałem go miernikiem lakieru i była mała polerka prawych drzwi 220 mikronów. Szyby ok. Reszta bdb bez grama rdzy. Ucieszyłem się, ale nie na długo. Sprzedawca przyznał się, że bierze silnik 1.6SR olej. Na bagnecie była 1/4 miarki (miedzy max a min). Zauważyłem, że ma ciut za mało wody w wyrównawczym. Następnie zgłosił mi, że jest skończone sprzęgło - ślizga się. I faktycznie powyżej 3000 jest poślizg, sprzęgło bierze przy końcu. Srodek czysty zadbany nie wytarty. Cena 7400 PLN. Klima po włączeniu na kilka sekund powoduje spadek obrotów do 600 - 700 potem jest ok, chłodzi bardzo dobrze.
Ojciec mi mówi, że muszę sprawdzić ciśnienie sprężania, dużo to pokaże. Rura wydechowa igła czysta. I nasuwa mi się pytanie czy z tym silnikiem Toledo miał podówjny wydech z końcówką do dołu jak w tdi?
co myślicie o takim aucie? sprzęgło tzreba robić, a co z silnikiem ? Lekko ściąga na prawo. Gość gadał ze zbieżność tzreba usatwić bo po wyminie zawieszenia mechanik robił to swoimi sposobami....
1.6 sr i uwalone sprzęgło niby w wyniku narzeczonej która nim jeżdziła i nie umie puścić sprzęgła, a może wysłużony sinik. Przebieg 218 tys. Blacharka jak na ten stan wzorowy. Na 3000 km ubytek z prawidłowego stanu do 1/4 stanu miarki (min max )
auto jeździ na 10w40 valovoline...
http://olx.pl/oferta/seat-toledo-1-6-sr ... 6872b46411" onclick="window.open(this.href);return false;
aby dostać sie do swiec trzeba jak rozumiem odkrecic kolektor ssacy, pytanie czy po odkreceniu kolektora ssacego i nie przykrecaniu go na czas badania podczas poddaniu auta badaniu kompresji cylindrow mozna uzyskac bledny wynik? czy ma znaczenie podczas ww. badania odkrecenie kolektora...
Seat Toledo II, 1,6SR, 2000r, 7400PLN, Poznań
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: pt gru 19, 2014 20:15
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
Seat Toledo II, 1,6SR, 2000r, 7400PLN, Poznań
no ja mam 1.6 sr i też podwójny wydech tzn same rury i do dołuprzemyslawk@vp.pl pisze: I nasuwa mi się pytanie czy z tym silnikiem Toledo miał podówjny wydech z końcówką do dołu jak w tdi?
przemyslawk@vp.pl pisze:aby dostać sie do swiec trzeba jak rozumiem odkrecic kolektor ssacy,
świece odkręcasz bez zdejmowania kolektora - klucz nasadowy i łamany przegub i idzie ładnie
Re: Seat Toledo II, 1,6SR, 2000r, 7400PLN, Poznań
przemyslawk@vp.pl pisze:Witam
Na moim osiedlu stoi Toledo II na sprzedaż. Obłatałem go miernikiem lakieru i była mała polerka prawych drzwi 220 mikronów. Szyby ok. Reszta bdb bez grama rdzy. Ucieszyłem się, ale nie na długo. Sprzedawca przyznał się, że bierze silnik 1.6SR olej. Na bagnecie była 1/4 miarki (miedzy max a min). Zauważyłem, że ma ciut za mało wody w wyrównawczym. Następnie zgłosił mi, że jest skończone sprzęgło - ślizga się. I faktycznie powyżej 3000 jest poślizg, sprzęgło bierze przy końcu. Srodek czysty zadbany nie wytarty. Cena 7400 PLN. Klima po włączeniu na kilka sekund powoduje spadek obrotów do 600 - 700 potem jest ok, chłodzi bardzo dobrze.
Ojciec mi mówi, że muszę sprawdzić ciśnienie sprężania, dużo to pokaże. Rura wydechowa igła czysta. I nasuwa mi się pytanie czy z tym silnikiem Toledo miał podówjny wydech z końcówką do dołu jak w tdi?
co myślicie o takim aucie? sprzęgło tzreba robić, a co z silnikiem ? Lekko ściąga na prawo. Gość gadał ze zbieżność tzreba usatwić bo po wyminie zawieszenia mechanik robił to swoimi sposobami....
1.6 sr i uwalone sprzęgło niby w wyniku narzeczonej która nim jeżdziła i nie umie puścić sprzęgła, a może wysłużony sinik. Przebieg 218 tys. Blacharka jak na ten stan wzorowy. Na 3000 km ubytek z prawidłowego stanu do 1/4 stanu miarki (min max )
auto jeździ na 10w40 valovoline...
http://olx.pl/oferta/seat-toledo-1-6-sr ... 6872b46411" onclick="window.open(this.href);return false;
aby dostać sie do swiec trzeba jak rozumiem odkrecic kolektor ssacy, pytanie czy po odkreceniu kolektora ssacego i nie przykrecaniu go na czas badania podczas poddaniu auta badaniu kompresji cylindrow mozna uzyskac bledny wynik? czy ma znaczenie podczas ww. badania odkrecenie kolektora...
Jeżeli blacharsko jest w bdb stanie, ma gaz to stargować pare złoty i brać. Sprzęgło z wymianą to bedzie jakieś 700-800zł. Jezeli silnik bierze olej faktycznie w takiej częstotliwości jak podaje sprzedający, a trzyma moc i jeździ dobrze - olałbym temat i po prostu dolewał oleju. Jak padnie to drugi taki silnik kupisz za pare stów. Wbrew pozorom wymiana silnika może wyjść taniej niż naprawy blacharsko lakiernicze. Jesli chodzi o stan wody w zbiorniczku sprawdź to pod dwoma kątami - objawy usczelki pod głowicą lub po prostu trójniki od parownika gazu (bardzo często cieknie tamtędy woda).
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości