Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
Witam.
Mam taki dylemat jestem akurat w Niemczech u rodziny i napatoczył mi się Golf IV 3d z silnikiem 1.4 16V z 2003roku.
Z tego co oglądałem to na wyposażeniu posiada:
Klimatyzacje manualną, ESP i ABS i elektryczne szyby a na listwach progowych pisze "Champ" to jakaś edycja.
I wiem że był od pierwszego właściciela i serwisowany do końca w ASO VW(papiery) przebieg 84tyś.
Jedynym mankamętem jest to że ma uszkodzony przedni zderzak i błotnik już wymienione tylko czeka na malowanie.
I teraz mam do was takie pytanie czy go brać a może czekać na inną okazje.
A podam cenę 1200 euro tak jak stoi bez malowania.
Z góry przepraszam jeśli temat nie pasuje do forum.
Mam taki dylemat jestem akurat w Niemczech u rodziny i napatoczył mi się Golf IV 3d z silnikiem 1.4 16V z 2003roku.
Z tego co oglądałem to na wyposażeniu posiada:
Klimatyzacje manualną, ESP i ABS i elektryczne szyby a na listwach progowych pisze "Champ" to jakaś edycja.
I wiem że był od pierwszego właściciela i serwisowany do końca w ASO VW(papiery) przebieg 84tyś.
Jedynym mankamętem jest to że ma uszkodzony przedni zderzak i błotnik już wymienione tylko czeka na malowanie.
I teraz mam do was takie pytanie czy go brać a może czekać na inną okazje.
A podam cenę 1200 euro tak jak stoi bez malowania.
Z góry przepraszam jeśli temat nie pasuje do forum.
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2015 19:06 przez ReDoX, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Ford Fiesta Mk4 i Fiat Punto II Fl a jest Golf IV
Mój Golfik viewtopic.php?f=89&t=592560" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój Golfik viewtopic.php?f=89&t=592560" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
Moim zdaniem to jest Twój wybór, on jest od pierwszego właściciela, pewny itd..ale osiągi będzie miał poniżej przeciętnych, obawiam się że Seicento nic wolniejsze nie będzie, poza tym spali tez swoje, do tego biedna opcja - 3 drzwi, no ciężko Ci będzie to potem sprzedać jakby co, a poza tym za niewiele więcej znajdziesz 1,8 125 KM (ciut ewentualnie starsze) różnica olbrzymia, już nie mówię o 1,8T ale tutaj to inny budżet.
Jeśli bujanie się na zasadzie ponad 13 sek do setki i vmax 170 km/h Tobie odpowiada to możesz wziąć, ale o dynamice zapomnij i spalanie też raczej do jakiś extra małych nie będzie należało.
Jeśli bujanie się na zasadzie ponad 13 sek do setki i vmax 170 km/h Tobie odpowiada to możesz wziąć, ale o dynamice zapomnij i spalanie też raczej do jakiś extra małych nie będzie należało.
Re: Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
Aha dzięki za opinie. Będę musiał to przemyśleć.
Był Ford Fiesta Mk4 i Fiat Punto II Fl a jest Golf IV
Mój Golfik viewtopic.php?f=89&t=592560" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój Golfik viewtopic.php?f=89&t=592560" onclick="window.open(this.href);return false;
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
Lepiej kupić od Mirka handlarza z 3x cofniętym licznikiem, składanym z 3 innych. Ale będzie miał skórę i bajery
Ja bym brał na twoim miejscu, jeśli auto pewne, to moim zdaniem lepiej kupić 1.4 niż teoretycznie lepszy silnik, ale auto po przejściach. Oczywiście zależy czego oczekujesz od auta
Ja bym brał na twoim miejscu, jeśli auto pewne, to moim zdaniem lepiej kupić 1.4 niż teoretycznie lepszy silnik, ale auto po przejściach. Oczywiście zależy czego oczekujesz od auta
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Re: Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
To też racja a zapomniałem wspomnieć że teraz jeżdżę Fiatem Punto II Fl 1.2 8V 60km a Golf ma 75km zawsze jest różnica 15km
Był Ford Fiesta Mk4 i Fiat Punto II Fl a jest Golf IV
Mój Golfik viewtopic.php?f=89&t=592560" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój Golfik viewtopic.php?f=89&t=592560" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
Kupuj spokojnie za taką cenę. I tak będziesz miał większy komfort niż w punto.
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
1200euro X 4zł =4800zł
+ rejestracja, przegląd, oc około 2tys
+ malowanie
Powiedzmy że całość tak ok 7tys
U nas też pewnie kupisz za te 7tys i mniej takiego samego ALE jak nie kupisz od kogoś poleconego,kogoś z forum kto dbał to do tej ceny dolicz coś na drobne naprawy i na to co się "wypoleruje"
B-) jak to handlarz powie.
Jak nie oczekujesz od tego auta przyspieszen jak w formule to chyba warto, przy takim przebiegu pojeździ długo i bezawaryjnie a ceny części nie są duże
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
+ rejestracja, przegląd, oc około 2tys
+ malowanie
Powiedzmy że całość tak ok 7tys
U nas też pewnie kupisz za te 7tys i mniej takiego samego ALE jak nie kupisz od kogoś poleconego,kogoś z forum kto dbał to do tej ceny dolicz coś na drobne naprawy i na to co się "wypoleruje"
B-) jak to handlarz powie.
Jak nie oczekujesz od tego auta przyspieszen jak w formule to chyba warto, przy takim przebiegu pojeździ długo i bezawaryjnie a ceny części nie są duże
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Re: Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
Może racja w tej cenie można znaleźć też w Polsce ale tak licznik 1 lub 2 razy cofnięty, silnik zarzygany olejem itp.
A tu widziałem na podnośniku wszystko suche ani gramu oleju pod spodem no ale jak pisałem serwisowany do końca w ASO a błotnik i zderzak w kolorze do poprawek lakierniczych więc nie muszę tego robić od razu. A rejestracja,przegląd i oc to ok 1tyś. na decyzje mam czas do połowy następnego tygodnia bo wtedy wracam do polski.
A tu widziałem na podnośniku wszystko suche ani gramu oleju pod spodem no ale jak pisałem serwisowany do końca w ASO a błotnik i zderzak w kolorze do poprawek lakierniczych więc nie muszę tego robić od razu. A rejestracja,przegląd i oc to ok 1tyś. na decyzje mam czas do połowy następnego tygodnia bo wtedy wracam do polski.
Był Ford Fiesta Mk4 i Fiat Punto II Fl a jest Golf IV
Mój Golfik viewtopic.php?f=89&t=592560" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój Golfik viewtopic.php?f=89&t=592560" onclick="window.open(this.href);return false;
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
1tys za rejestrację w PL? Czy w Niemczech? Bo u mnie całość wychodzi nie całe 2tys właśnie...
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
Od 1 stycznia niema opłaty recyklingowej czyli 500zł w kieszeni a OC z moich zniżkami to ok 520zł.
Był Ford Fiesta Mk4 i Fiat Punto II Fl a jest Golf IV
Mój Golfik viewtopic.php?f=89&t=592560" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój Golfik viewtopic.php?f=89&t=592560" onclick="window.open(this.href);return false;
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
To mnie teraz zaskoczyłes nic nie wiedziałem o tym
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
Jeśli tylko jesteś zainteresowany mkIV z takim silnikiem, to według mnie głupotą byłoby go nie kupić i szukać takiego samego w PL
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
Wg mnie bezsensu ale każdy robi jak uważa...najgorszy silnik, dynamika zerowa ponad 13 sek do setki, spalanie jak w 1,6 hałas już przy 100 km/h
U nas znajdziesz za niewiele więcej 1,6 a może nawet 1,8...licznik to kwestia umówienia się i cofnięcia u kogoś kto się tym zajmuje, tylko że auto tego typu z podstawowym silnikiem 1,4 można u nas w PL też kupić od 1 właściciela i w zdrowym dobrym stanie bo to nie jest R32...
nie wiem czy takiego prostego golfa warto brać gdzieś tam...
U nas znajdziesz za niewiele więcej 1,6 a może nawet 1,8...licznik to kwestia umówienia się i cofnięcia u kogoś kto się tym zajmuje, tylko że auto tego typu z podstawowym silnikiem 1,4 można u nas w PL też kupić od 1 właściciela i w zdrowym dobrym stanie bo to nie jest R32...
nie wiem czy takiego prostego golfa warto brać gdzieś tam...
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
Golf IV 1.4 16v 2003r. Niemcy.Brać czy nie.
Regulamin działu
1. Przed założeniem tematu prosimy o zapoznanie się z zasadami zakładania tematów w tym dziale: REGULAMIN Posty nie spełniające tych kryteriów będą notorycznie kasowane lub przenoszone do zsypu a użytkownicy upominani ostrzeżeniami
2. Zakładaj nowy temat tylko w przypadku gdy prosisz o ocenę konkretnego pojazdu lub grupy pojazdów zgodnie z zasadami:
a) W jednym temacie pytamy tylko i wyłącznie o tę samą markę, model i typ do ceny z góry ustalonej po to aby wyeliminować połączenie w temacie np. Citroena z Volkswagenem czyli "poplątanie z pomieszaniem", przykładowy wzór tematu na konkretny egzemplarz: model/typ, silnik, rocznik, cena, miasto
b) W przypadku prośby o ocenę kilku egzemplarzy danego modelu należy tytułować temat zgodnie z przykładem: model/typ, silnik, w cenie do ... /górny pułap cenowy/
c) W przypadku zmiany omawianego samochodu w temacie należy zmodyfikować opis tematu czyli wejść w edycję swojego pierwszego postu
3. Jeśli nie masz konkretnego auta do oceny a pytania odnośnie wyboru auta/silnika zadaj pytanie w tematach podwieszonych jak ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady*** lub w tym Co kupić - benzynę, diesla a może LPG? lub w pozostałych
1. Przed założeniem tematu prosimy o zapoznanie się z zasadami zakładania tematów w tym dziale: REGULAMIN Posty nie spełniające tych kryteriów będą notorycznie kasowane lub przenoszone do zsypu a użytkownicy upominani ostrzeżeniami
2. Zakładaj nowy temat tylko w przypadku gdy prosisz o ocenę konkretnego pojazdu lub grupy pojazdów zgodnie z zasadami:
a) W jednym temacie pytamy tylko i wyłącznie o tę samą markę, model i typ do ceny z góry ustalonej po to aby wyeliminować połączenie w temacie np. Citroena z Volkswagenem czyli "poplątanie z pomieszaniem", przykładowy wzór tematu na konkretny egzemplarz: model/typ, silnik, rocznik, cena, miasto
b) W przypadku prośby o ocenę kilku egzemplarzy danego modelu należy tytułować temat zgodnie z przykładem: model/typ, silnik, w cenie do ... /górny pułap cenowy/
c) W przypadku zmiany omawianego samochodu w temacie należy zmodyfikować opis tematu czyli wejść w edycję swojego pierwszego postu
3. Jeśli nie masz konkretnego auta do oceny a pytania odnośnie wyboru auta/silnika zadaj pytanie w tematach podwieszonych jak ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady*** lub w tym Co kupić - benzynę, diesla a może LPG? lub w pozostałych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości