Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
Cześć.
Planuje kupić Golfa 4 z 1.8T i trafił się taki o http://olx.pl/oferta/golf-iv-nawigacja- ... dad5009f35" onclick="window.open(this.href);return false;
Oglądałem go dzisiaj i jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny i wewnętrzny to nie mam mu nic do zarzucenia.
Obawiam się modyfikacji przeprowadzonych na tym silniku.
Przejechałem się i ma dużo mocy ale co z tego, wciśnięcie "gazu" powoduje zerwanie przyczepności na 1,2,3 biegu... nie wiem jak jest dalej bo nie było gdzie przetestować.
Na co zwrócić uwagę, czy takie coś jak 1.8T po modyfikacjach można zagazować i jakie mogę być tego koszta ?
Planuje kupić Golfa 4 z 1.8T i trafił się taki o http://olx.pl/oferta/golf-iv-nawigacja- ... dad5009f35" onclick="window.open(this.href);return false;
Oglądałem go dzisiaj i jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny i wewnętrzny to nie mam mu nic do zarzucenia.
Obawiam się modyfikacji przeprowadzonych na tym silniku.
Przejechałem się i ma dużo mocy ale co z tego, wciśnięcie "gazu" powoduje zerwanie przyczepności na 1,2,3 biegu... nie wiem jak jest dalej bo nie było gdzie przetestować.
Na co zwrócić uwagę, czy takie coś jak 1.8T po modyfikacjach można zagazować i jakie mogę być tego koszta ?
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
Pewnie że można ale trzeba szpeca do tego ,a tych jest mało,To ze załozysz instalke na najlepszych koponentach nie znaczy ze bedzie super dziłać... równie ważne jest zestrojnie. Lepiej odpuść to auto, niech kupi jakiś maniak vw.sensi pisze:Na co zwrócić uwagę, czy takie coś jak 1.8T po modyfikacjach można zagazować i jakie mogę być tego koszta ?
Cena okazyjna biorąc pod uwage wnetrze , modyfikacje ,nowe sprzegło i turbine. A to że "ma buta" to źle? Moze opony łyse zresztą przy tej mocy i przednim napedzie nie ma sie co dziwić, trzeba założyć dobre opony/czyt drogie../
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
Jak na takiego golfa w takiej cenie to raczej bym się nie doszukiwał tylko brał, ale jak masz możliwość podjechać z jakimś znajomym mechanikiem to byłoby dużo lepiej.
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
Jeśli to auto miało by zostac kupione to podstawowa sprawa - ścieżka zdrowia na stacji kontroli, do tego miernik i może tez podpięcia komputera?
Nie oszukujmy się za pół darmo nikt by tego auta nie oddał, po 8 tys chodzą dobre egzemplarze 1,6 105 KM w pięciu drzwiach a tutaj ktoś oddaje taką rakietę za niecałe 10 tys?
Modyfikacje które dadzą taką moc to m.in turbina inna, wtryski, chłodzenie, układ wydechowy tego za 200 zł się nie zrobi..to ile on z tego auta będzie miał dla siebie?
Na moje to ten samochód się sypie, do tego wewnątrz praktycznie w ogólnie nie oryginalne GTI skóry wg mnie to nie są oryginalne fotele Recaro.
Jak traci przyczepność to mogą być kiepskie opony, mały rozmiar kół, albo po prostu źle zestrojony za duży moment od dołu itd..
LPG da się założyć ale tak jak mówię czy to auto jest sprawne i w jakim stanie silnik?
W każdym razie jeśli jakiś gość oddaje samochód za takie pieniądze to albo jest wyjątkowo miłosierny albo się sypie na potęgę, obstawiam to drugie..niestety.
Mnie kiedyś ktoś nauczał nawet chyba tutaj na forum że zdrowego seryjnego 1,8T 150 KM w dobrym stanie ciężko kupić poniżej 10 tys a tutaj jeszcze solidne modyfikacje, moc, skóra itd..
Nie oszukujmy się za pół darmo nikt by tego auta nie oddał, po 8 tys chodzą dobre egzemplarze 1,6 105 KM w pięciu drzwiach a tutaj ktoś oddaje taką rakietę za niecałe 10 tys?
Modyfikacje które dadzą taką moc to m.in turbina inna, wtryski, chłodzenie, układ wydechowy tego za 200 zł się nie zrobi..to ile on z tego auta będzie miał dla siebie?
Na moje to ten samochód się sypie, do tego wewnątrz praktycznie w ogólnie nie oryginalne GTI skóry wg mnie to nie są oryginalne fotele Recaro.
Jak traci przyczepność to mogą być kiepskie opony, mały rozmiar kół, albo po prostu źle zestrojony za duży moment od dołu itd..
LPG da się założyć ale tak jak mówię czy to auto jest sprawne i w jakim stanie silnik?
W każdym razie jeśli jakiś gość oddaje samochód za takie pieniądze to albo jest wyjątkowo miłosierny albo się sypie na potęgę, obstawiam to drugie..niestety.
Mnie kiedyś ktoś nauczał nawet chyba tutaj na forum że zdrowego seryjnego 1,8T 150 KM w dobrym stanie ciężko kupić poniżej 10 tys a tutaj jeszcze solidne modyfikacje, moc, skóra itd..
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
ktoś zainwestował górę kasy w to auto i sprzedaje za grosze .. dziwne, że kilka dni temu ktoś zmienia sprzęgło, robi turbinę itd a za chwilę sprzedaje
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
Najlepsze jest to, że auto podpada z powodu niskiej ceny . Tak to by ludzie jeździli i dopiero na żywo ocenili, że być może skarbonka. Ostatnio oglądałem A3 1.8t w serii 150KM za niecałe 12k i taka lipa, że nie wiem. Ciężko kupić 1.8t.
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
Jedyny wyciek oleju to gdzieś przy jakimś wężu od turbo. VAGa mam ale on mi chyba za dużo nie powie. Tak czy siak samochodem tym pojechałbym na warsztat do znajomego. Przeglądu nie przechodzi ze względu na wydech. Zmienił sprzęgło bo musiał, stare się rozleciało.
Co do zrywania przyczepności, opona szeroka i ponoć dobra. Gdy się wyłączy ESP to jest lepiej ale opony się szybciej tracą wg sprzedającego.
Z rozmowy wyszło ,że to nie jego samochód, kupił go od znajomego ( dorabia w ten sposób ).
Ktoś może polecić dobrego specjalistę w okolicy Będzina ( Sosnowiec, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Katowice ) co by dobrze się temu przyjrzał ?
Co do zrywania przyczepności, opona szeroka i ponoć dobra. Gdy się wyłączy ESP to jest lepiej ale opony się szybciej tracą wg sprzedającego.
Z rozmowy wyszło ,że to nie jego samochód, kupił go od znajomego ( dorabia w ten sposób ).
Ktoś może polecić dobrego specjalistę w okolicy Będzina ( Sosnowiec, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Katowice ) co by dobrze się temu przyjrzał ?
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
Sprawdź VAGiem dowiesz sie kilku istotnych rzeczy http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-1-8t/. Masz tam odnośnie spalania stukowego i nieszczelności w dolocie, ale najważniejsza i tak jest wg mnie buda, bo silnik zawsze możesz naprawić a jak był mocno bity to lipa.
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
No właśnie tak coś dziwne mi się to wydawało że gość sprzedaje trzy auta m.in E46, Golf Mk5 i tego GTI..
Za ile on go kupił? dziwne to wszystko..
Jedź albo na stację kontroli..
http://stacja-kontroli.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Albo jakiś mechanik lub zamów raport oględzin auta
http://motoraporter.com/zamow-raport" onclick="window.open(this.href);return false;
nie korzystałem z tej firmy ale ponoć dobrze sprawdzają, napiszą Ci jakie ma wady, koszty napraw i czy warto brać te auto.
W przypadku 1,8T jest problem połowa to zajeżdżone grzmoty z cofniętymi przebiegami, po solidnych przygodach, malowane, dlatego trzeba być czujnym, wg mnie to auto nie jest sprawne jeśli ktoś zajmuje się handlem, dorabia i tak tanio sprzedaje tzn że ileś musi zyskać to ten samochód chyba kupił po cenie dobrego 1,6 a może nawet 1,4
Ja mam swojego z 2000 roku bo wielkich negocjacjach kupiony za nieco poniżej 11 tys, 3 drzwi i w sumie wyposażenie kiepskie ale jest w dobrym stanie, wszystko sprawne, przegląd przechodzi wzorowo itd..No nie ma cudów, za pół darmo tutaj nic się nie kupi
Za ile on go kupił? dziwne to wszystko..
Jedź albo na stację kontroli..
http://stacja-kontroli.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Albo jakiś mechanik lub zamów raport oględzin auta
http://motoraporter.com/zamow-raport" onclick="window.open(this.href);return false;
nie korzystałem z tej firmy ale ponoć dobrze sprawdzają, napiszą Ci jakie ma wady, koszty napraw i czy warto brać te auto.
W przypadku 1,8T jest problem połowa to zajeżdżone grzmoty z cofniętymi przebiegami, po solidnych przygodach, malowane, dlatego trzeba być czujnym, wg mnie to auto nie jest sprawne jeśli ktoś zajmuje się handlem, dorabia i tak tanio sprzedaje tzn że ileś musi zyskać to ten samochód chyba kupił po cenie dobrego 1,6 a może nawet 1,4
Ja mam swojego z 2000 roku bo wielkich negocjacjach kupiony za nieco poniżej 11 tys, 3 drzwi i w sumie wyposażenie kiepskie ale jest w dobrym stanie, wszystko sprawne, przegląd przechodzi wzorowo itd..No nie ma cudów, za pół darmo tutaj nic się nie kupi
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
znajomy kupił beetla 1.8 T chodził jak złoto do zmiany oleju, później cuda zaczęły się dziać. Poszła turbina, oleju brał co nie miara wszystko dzięki zalanemu moto doctorowi przez sprzedającego. Na nowym oleju wyszło wszystko. Nie oszukujmy się nikt nie kupuje 1.8 T żeby go oszczędzać. Ciekawe jakie spalanie po tych modach bo jak 20: na 100 km to musiałbyś butle 100 l kupić do LPG.
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
Wg komputera 13. Sprzedawca się zarzeka ,że cały jest w oryginalnym lakierze...
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
Skombinuj miernik lakieru, sprawdź spasowanie itp. Ty widziałeś to auto, nie my. Najlepiej jakbyś mógł wziąć kogoś drugiego obeznanego w temacie, który na chłodno obejrzy auto.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
A ja byłem po auto dla kumpla w Będzinie w niedzielę. Jakbym wcześniej przeczytał, to mógłbym Ci go sprawdzić. Choć coś mi się wydaje, że cena zbyt okazyjna jak ta takie auto, a do tego jeszcze musi na tym z tysiaka zarobić. Więc za ile go kupił? Za 8500 zł? Za tyle ciężko kupić ładnego 1.6... Ale z drugiej strony po zdjęciach nie wygląda źle. A że jeszcze piszesz, że to całkiem zdrowo się odpycha... gdzie więc haczyk???
Golf 4 1.8T 2000 9800 Będzin
Dwa razy byłem go oglądać. Gość go kupił z padniętą turbiną i chyba sprzęgłem.
Odpycha się rewelacyjnie. Nigdy nie jeździłem samochodem z taką mocą więc ciężko mi powiedzieć czy szarpanie przy zmianie biegów to norma, coś tam puka w prawym kole. Fmic zrobiony moim zdaniem nie starannie. Pospinane to wszystko na tanie opaski które już są pomarańczowe. Przy turbo coś się poci. Wydech do zrobienia na dłuższą metę. O ile nie ma haczyka to i tak coś tam trzeba zainwestować ale trzeba pamiętać ,że samochód kosztuje 9500. Komputer podaje sporo za niskie spalanie. Na zimnym pali ok.
Ja go odpuszczam. Wolę poszukać czegoś w oryginale 150/180.
Jeszcze jedna ważna sprawa, auto jest świeżo ubezpieczone.
Może ucieka mi okazja z przed nosa a może to studnia bez dna.
Ktoś pisał o fotelach, to nie recaro.
Odpycha się rewelacyjnie. Nigdy nie jeździłem samochodem z taką mocą więc ciężko mi powiedzieć czy szarpanie przy zmianie biegów to norma, coś tam puka w prawym kole. Fmic zrobiony moim zdaniem nie starannie. Pospinane to wszystko na tanie opaski które już są pomarańczowe. Przy turbo coś się poci. Wydech do zrobienia na dłuższą metę. O ile nie ma haczyka to i tak coś tam trzeba zainwestować ale trzeba pamiętać ,że samochód kosztuje 9500. Komputer podaje sporo za niskie spalanie. Na zimnym pali ok.
Ja go odpuszczam. Wolę poszukać czegoś w oryginale 150/180.
Wątpię, wsadził "spiek".Więc za ile go kupił? Za 8500 zł
Jeszcze jedna ważna sprawa, auto jest świeżo ubezpieczone.
Może ucieka mi okazja z przed nosa a może to studnia bez dna.
Ktoś pisał o fotelach, to nie recaro.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości