A nie rozważałeś Skody Superb? Nie jest to co prawda kombi ale spora rodzinna limuzyna. Chcesz diesla, to znajdą się sprawdzone 1.9 TDI, jak benzyna, to masz 2.0 wolnossący albo uturbiony 1.8T.deskjet pisze:Ja pierdziele kupic diesla ~10 letniego loteria, wiekszosc i tak ma grubo pow 300tys, benzyniaki znowu chleja na potege... zalozyc gaz 3-4 tysiePiasek pisze:lata 2004-2006 to układ wtryskowy Siemensa - kosmicnzie drogi w naprawach. Od 2006 --> już na Delphi.deskjet pisze:Peugeota 407 Kombi 2.0HDI 136KM.jak każdy. Jak trafisz sztukę z przeb. poniżej 300 tyś km pojeździsz jeszcze, jak powyżej - pociągasz po mechanikach.deskjet pisze:Jak sie sprawuje ten Fracnuz z tym silnikiem?
Jakiego polecicie rodzinnego kombiaka? Przebieg roczny 20-23tys. Budzet do max 20 tys
***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dzięki bardzo za info
VW Golf MK4 130 PS, Skoda Octavia II FL 1.6 MPI
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witam,
Powoli zmierzam do wymiany samochodu, budżet to 30tyś.
Tym razem stawiam na silnik benzynowy, pewnie dlatego, że ostatnio miałem okazje pojeździć benzyniaczkami z gazem i stwierdzam, że komfort czy sama przyjemność z jazdy połączona z ekonomią wprowadza mnie w tego typu konsensus.
Panowie teraz leci pytanie do Was co wybrać?
Sam myślę nad Jettą A5 w silniku 2.5 l bez turba, występował z tego co wiem również w golfie V tzw. RABBIT. chętnie wysłucham Was co wiecie na temat tego silniczka
Poszukuje na początek samej sprawnej jednostki ponieważ silnik prócz instalki LPG na pewno przejdzie MOŻLIWE modyfikacje
Znacie może kogoś z tym silnikiem ile można na nim wykręcić oraz czym różnią się wersje 150ps od 170ps?
Pozdrawiam
Powoli zmierzam do wymiany samochodu, budżet to 30tyś.
Tym razem stawiam na silnik benzynowy, pewnie dlatego, że ostatnio miałem okazje pojeździć benzyniaczkami z gazem i stwierdzam, że komfort czy sama przyjemność z jazdy połączona z ekonomią wprowadza mnie w tego typu konsensus.
Panowie teraz leci pytanie do Was co wybrać?
Sam myślę nad Jettą A5 w silniku 2.5 l bez turba, występował z tego co wiem również w golfie V tzw. RABBIT. chętnie wysłucham Was co wiecie na temat tego silniczka
Poszukuje na początek samej sprawnej jednostki ponieważ silnik prócz instalki LPG na pewno przejdzie MOŻLIWE modyfikacje
Znacie może kogoś z tym silnikiem ile można na nim wykręcić oraz czym różnią się wersje 150ps od 170ps?
Pozdrawiam
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Wolnossący 2.5 w vw jetta to będzie na 95% auto z USA a tego cholerstwa bym kijem nie dotknął.BogeRYL pisze:Witam,
Powoli zmierzam do wymiany samochodu, budżet to 30tyś.
Tym razem stawiam na silnik benzynowy, pewnie dlatego, że ostatnio miałem okazje pojeździć benzyniaczkami z gazem i stwierdzam, że komfort czy sama przyjemność z jazdy połączona z ekonomią wprowadza mnie w tego typu konsensus.
Panowie teraz leci pytanie do Was co wybrać?
Sam myślę nad Jettą A5 w silniku 2.5 l bez turba, występował z tego co wiem również w golfie V tzw. RABBIT. chętnie wysłucham Was co wiecie na temat tego silniczka
Poszukuje na początek samej sprawnej jednostki ponieważ silnik prócz instalki LPG na pewno przejdzie MOŻLIWE modyfikacje
Znacie może kogoś z tym silnikiem ile można na nim wykręcić oraz czym różnią się wersje 150ps od 170ps?
Pozdrawiam
Modzenia wolnossącego silnika? Przyrost mocy minimalny a koszty ogromne do tego podtlenek LPG... tego nikt nie robi
W koncernie VAG z tych roczników o większej mocy masz wtrysk bezpośredni, instalka będzie trochę kosztowała, byle gazownik tego nie założy. Szukając większego silnika do zagazowania w aucie za 30tys rozglądałbym się za BMW 3.0.
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Tak więc odkładam na bok 2.5
Kolejnym pomysłem jest silniczek 1.8TSI/TFSI, nie wiem dlaczego raz jest z F a raz bez.. 160km, z tego co czytam przyzwoite spalanie przy oczywiście przyzwoitym poruszaniu się.
Chętnie wysłucham co o nich myślicie.
Kolejnym pomysłem jest silniczek 1.8TSI/TFSI, nie wiem dlaczego raz jest z F a raz bez.. 160km, z tego co czytam przyzwoite spalanie przy oczywiście przyzwoitym poruszaniu się.
Chętnie wysłucham co o nich myślicie.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
BogeRYL, poszukaj o spalaniu oleju w tych silnikach.. ja mam stare 1.8t i na 15tys nic nie dolewam
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Będzie niemiłe zaskoczenie, bo w autach z grupy VAG za 30 tys nie ma już dobrych benzyniaków o wysokich mocach. Ze wszystkimi TFSI/FSI są problemy, w golfach to i tak nie jest najgorzej, bo rozrządy raczej są na pasku. Jak chcesz przyzwoitego benzyniaka to ostatni, który jest chwalony to 2.0 FSI 150ps - wolnossący. Jak chcesz coś modzić pod maską to szukaj 2.0 TDI z 8v.BogeRYL pisze:Tak więc odkładam na bok 2.5
Kolejnym pomysłem jest silniczek 1.8TSI/TFSI, nie wiem dlaczego raz jest z F a raz bez.. 160km, z tego co czytam przyzwoite spalanie przy oczywiście przyzwoitym poruszaniu się.
Chętnie wysłucham co o nich myślicie.
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Hmmm.. a już pozytywnie nastawiałem się do 160km tsi 1.8.kw pisze:Będzie niemiłe zaskoczenie, bo w autach z grupy VAG za 30 tys nie ma już dobrych benzyniaków o wysokich mocach. Ze wszystkimi TFSI/FSI są problemy, w golfach to i tak nie jest najgorzej, bo rozrządy raczej są na pasku. Jak chcesz przyzwoitego benzyniaka to ostatni, który jest chwalony to 2.0 FSI 150ps - wolnossący. Jak chcesz coś modzić pod maską to szukaj 2.0 TDI z 8v.BogeRYL pisze:Tak więc odkładam na bok 2.5
Kolejnym pomysłem jest silniczek 1.8TSI/TFSI, nie wiem dlaczego raz jest z F a raz bez.. 160km, z tego co czytam przyzwoite spalanie przy oczywiście przyzwoitym poruszaniu się.
Chętnie wysłucham co o nich myślicie.
W jakich modelach wystepuje 2.0 fsi 150?
Głównie napaliłem się na tego tsi bo wiem jak one cicho pracują a mi się to cholernie podoba, boje się trochę 2.0tdi nawet na cr, powiedzcie czy słusznie oraz jak wygląda ich kultura pracy szczególnie wewnątrz podczas jazdy
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
W większości VAGBogeRYL pisze:W jakich modelach wystepuje 2.0 fsi 150?
Masz wymagania jakbyś auta z salonu szukał. Skup się na tym żeby auto było bezwypadkowe, nie było topione, nie miało 500tys przebiegu. 2.0 TDI w autach typu golf, seat, octavia nie jest taki zły, a co ważniejsze ogarnięty już przez mechaniorów. W zeszłym roku kupowałem auto w tej cenie radzę rozejrzyj się za e90.BogeRYL pisze:Głównie napaliłem się na tego tsi bo wiem jak one cicho pracują a mi się to cholernie podoba, boje się trochę 2.0tdi nawet na cr, powiedzcie czy słusznie oraz jak wygląda ich kultura pracy szczególnie wewnątrz podczas jazdy
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2015 02:20
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witam Wszystkich .. od jakiegoś czasu poszukuje samochodu dla siebie mam dwie opcję które biore pod uwagę . Myślałem nad golfem 4 w dieslu badz PB . A więc tak .. będzie to mój pierwszy samochód kupiony za moje pieniądze wcześniej jezdzilem oplem vectra 1.6 wiec szału nie robila ;P Możecie mi powiedzieć coś wiecej na temat silników które zaraz podam .. a więc 1.9 TDI 130/150 koni w zależności jaki będzie stań silnika a z PB to 2.8 . Interesują mnie te wersje silnikowe , na wstępie powiem ze w domu jestem raz na tydzień ze względu na prace w delegacji i czy diesel to będzie dobre rozwiązanie . Jeśli kupie już PB na sto procent wleci jakaś dmuchawa by podreperować moc . Pozdro
-
- Użytkownik
- Posty: 422
- Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dmuchawa czyli co jak kupisz 2.8 to chcesz tam turbo wpakowac? moim zdaniem najlepszym wyborem bedzie 1.8T. Moc mozna podniesc bez problemu - tylko pozostaje znalezc sensowny egzemplarz. Ewentualnie jak wspomniales 2.8. Ja bym miedzy tymi silnikami wybieral. ARLa (150KM) ktory bedzie w stanie zadowalajacym bedzie bardzo ciezko znalezc, po drugie jak malo jezdzisz to nie kupuj diesla.
ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
A wiesz ile to kosztuje ?BartMajsterPL pisze:Jeśli kupie już PB na sto procent wleci jakaś dmuchawa by podreperować moc .
W 15 letnim aucie VW silnik to najmniejszy problem, blacha, blacha i jeszcze raz blacha.... Bierz 1.9 TDI jak będziesz chciał się bawic w podnoszenie mocy to najłatwiej i najtaniejBartMajsterPL pisze:Możecie mi powiedzieć coś wiecej na temat silników które zaraz podam .. a więc 1.9 TDI 130/150 koni w zależności jaki będzie stań silnika a z PB to 2.8 .
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2015 02:20
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2015 02:20
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Zapomniałem dodać że rozmyślam jeszcze nad Alfą romero 147 po lifcie 1.9 150 koni diesel
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości