Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

ODPOWIEDZ
f1ames
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn cze 08, 2015 19:22

Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie

Post autor: f1ames » pn cze 08, 2015 19:38

Witam,
jak w temacie, szukam Golfa VI GTI od 2010 do 65000 w benzynie. Na allegro po przefiltrowaniu (http://bit.ly/1FLMYrn" onclick="window.open(this.href);return false;) jest kilka, dwa na które zwróciłem uwagę:
http://allegro.pl/golf-vi-oryginalne-gt ... 32972.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/vw-golf-gti-210-km-20 ... 69779.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wygląda to tak, że drugie autko:
pierwszy właściciel, aso, bezwypadkowy itp. przebieg 150kkm (jak na rocznik 2011 to chyba nic specjalnego)

Pierwszy link podobnie ale przebieg 93kkm i sprowadzone

Stąd moje pytanie czy w ogóle opłaca się myśleć o aucie z tak dużym przebiegiem jak 150kkm (w porównaniu do innych ofert) i ew. na co zwrócić uwagę i co się za niedługo może popsuć ze względu na zwykłe zużycie (przed zakupem i tak planuję sprawdzić w serwisie lub aso) czy może lepiej jakiś niższy przebieg (problem w tym, że reszta sprowadzana ale z przebiegami do 15kkm - czy to nie mało jak na 2 - 4 letnie auto?).
Czy nawet jeśli sprawdzę auto przed zakupem to brać jakieś niekoniecznie od pierwszego właściciela i niekoniecznie z polski czy raczej to, że jest cała historia i człowiek nim jeździł od początku to rzeczywiście przeważający argument?

Dzięki z góry i pozdrawiam



Awatar użytkownika
44FG
Forum Master
Forum Master
Posty: 1239
Rejestracja: wt sty 25, 2005 17:57
Lokalizacja: Lemingrad
Kontakt:

Re: Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie

Post autor: 44FG » wt cze 09, 2015 13:07

Będziesz kupował auto na podstawie przebiegu? Weź tego co ma 150 i poproś aby Ci cofnął na 15 i będziesz zadowolony ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Byly: mk II 1.6D '86, mk II G60 '90, Rallye Golf '89, passat b5 1.8 '99, Passat TSI '11, Volkswagen CC TSI '13, Skoda Octavia RS TSI DSG '14, mk VI GTI Edition 35 '12,
Sa: Mk I vel Kermit '83, mk I cabrio 3.2 V6, Corrado VR6 '94 - "Japoniec", Focus RS mk III '16, Tiguan 2.0 TSI DSG 4Motion '17

f1ames
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn cze 08, 2015 19:22

Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie

Post autor: f1ames » wt cze 09, 2015 17:23

Nie do końca o to chodzi. Kilkuletnie auto z kilkunastoma k na liczniku wygląda podejrzanie, a jeżeli nie podejrzanie to po prostu oznacza, że ktoś bardzo mało jeździł co też raczej nie jest dobre dla mechaniki w samochodzie?
Bardziej chodzi mi o to jak takie 50k różnicy ma wpływ na zużycie zwykłych części, co już powinno być wymienione w Golfie który ma 150kkm na liczniku (czy w ogóle coś powinno?:D), może są jakieś części które zazwyczaj po 150 albo 100 kkm są do wymiany, Pan nie wymienił i po zakupie będzie jeszcze trzeba robić jakieś naprawy? Chyba, że po kontroli w ASO/serwisie jest do stwierdzenia co się nadaje do wymiany?

Druga rzecz co do wyboru między tymi dwoma ofertami, macie jakieś uwagi?

Dzięki



PiotrDWR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: sob lis 27, 2010 11:21

Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie

Post autor: PiotrDWR » czw cze 11, 2015 09:11

Nikt nie kupuje samochodu klasy GTI aby walić nim kilometry. Jest to najczęściej drugie, trzecie auto w garażu i służy do wypełniania wolnego czasu. Stąd relatywnie małe przebiegi.
Samochodu nie kupuje się patrząc na przebieg, a oceniając stan techniczny. Bez fachowej oceny nikt poważny nie odpowie Tobie na pytanie czy lepiej kupić pojazd mający 150.000km czy 50.000km - nie zawsze niższy przebieg świadczy o lepszym utrzymaniu pojazdu. Na Twoim miejscu odpuścił bym całkowicie szukanie GTI na rynku polskim gdyż w 99% będą to auta sprowadzone. Lepiej samemu (ze znajomymi) pojechać do Niemiec i tam bez pośredników nabyć pojazd.



Awatar użytkownika
RobsonVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: czw lut 17, 2011 18:14
Lokalizacja: okolice Legnicy

Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie

Post autor: RobsonVW » czw cze 11, 2015 09:43

PiotrDWR pisze:odpuścił bym całkowicie szukanie GTI na rynku polskim gdyż w 99% będą to auta sprowadzone. Lepiej samemu (ze znajomymi) pojechać do Niemiec i tam bez pośredników nabyć pojazd.
jak sam kupi to wówczas to nie będzie sprowadzony pojazd ?


sprzedam Golf I cabrio biały 1.8 wersja karman 89 rok

Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

Re: Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie

Post autor: WichuTM » czw cze 11, 2015 10:52

PiotrDWR pisze:Nikt nie kupuje samochodu klasy GTI aby walić nim kilometry. Jest to najczęściej drugie, trzecie auto w garażu i służy do wypełniania wolnego czasu. Stąd relatywnie małe przebiegi.
Mylisz sie, takie auta jak golf GTI mają na celu połączenie jakiejś tam funkcjonalności z kosztami utrzymania na akceptowalnym poziomie oraz frajda frajda z jazdy i możliwościa wyróżnienia się. To nie jest auto stricte sportowe tylko usportowiony kompakt i większość ludzi używa go na codzień, szczególnie przez pierwsze kilka lat. Ja bym się od razu nie wybierał do Niemiec tylko poszukal czegoś u nas, a potem ewentualnie dalej.



PiotrDWR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: sob lis 27, 2010 11:21

Re: Golf VI GTI od 2010r do 65 000 tys, benzyna, Mazowieckie

Post autor: PiotrDWR » pt cze 12, 2015 08:03

RobsonVW pisze:
PiotrDWR pisze:odpuścił bym całkowicie szukanie GTI na rynku polskim gdyż w 99% będą to auta sprowadzone. Lepiej samemu (ze znajomymi) pojechać do Niemiec i tam bez pośredników nabyć pojazd.
jak sam kupi to wówczas to nie będzie sprowadzony pojazd ?
Tyle, że odejdzie kilka tysięcy marży dla handlarza :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości