Audi A4B6 1.8T quattro S-Line? 18900 2002r Wojkowice (Śląsk)

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
xlsss
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
Lokalizacja: Opole/Wróblowice
Auto: MK3
Silnik: AAZ
Kontakt:

Audi A4B6 1.8T quattro S-Line? 18900 2002r Wojkowice (Śląsk)

Post autor: xlsss » śr lis 26, 2014 17:59

Witam koledzy. Przymierzam się do kupna większego wozu od mk3. Powększyła mi się rodzinka, więc wybór padł na a4 b6 oczywiście w quattro.

Zainteresował mnie ten egzemplarz

http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-t-quattro ... 15098.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Co o tym sądzicie, rozsądna cena? Ponoć miała wymieniany łańcuszek rozrządu, al właściciel nie jest pewien czy tam jest jeszcze pasek rozrządu. Wymiana była robiona w holandii. Czekam na opinie



PiotrDWR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: sob lis 27, 2010 11:21

Re: Audi A4B6 1.8T quattro S-Line? 18900 2002r Wojkowice (Śl

Post autor: PiotrDWR » czw lis 27, 2014 15:37

xlsss pisze:...Ponoć miała wymieniany łańcuszek rozrządu, al właściciel nie jest pewien czy tam jest jeszcze pasek rozrządu...
Jest albo łańcuch rozrządu albo pasek rozrządu. Audi z ogłoszenia, kod silnika BFB, posiada pasek rozrządu. Po zakupie auta używanego bezwzględnie należy wymienić kompletny pasek rozrządu wraz z pompą wody.



Awatar użytkownika
WichuTM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 671
Rejestracja: ndz maja 13, 2012 12:39
Lokalizacja: W-wa

Audi A4B6 1.8T quattro S-Line? 18900 2002r Wojkowice (Śląsk)

Post autor: WichuTM » czw lis 27, 2014 19:37

Nie jestem pewien jak jest w tym nowym 1.8t, ale jak kiedyś sie przymierzalem do a3 20v to był pasek, który przekazywał naped z wału korbowego na jeden wałek rozrządu i łańcuch, który łączył go z drugim wałkiem.



Awatar użytkownika
pusieq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 359
Rejestracja: śr gru 30, 2009 19:43
Lokalizacja: Puławy (okolice)
Kontakt:

Audi A4B6 1.8T quattro S-Line? 18900 2002r Wojkowice (Śląsk)

Post autor: pusieq » ndz lis 30, 2014 13:06

jest pasek na jeden wałek, a wałki są spięte łańcuszkiem na "końcu" silnika, do łańcuszka jest jeszcze napinacz hydrauliczny



berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Audi A4B6 1.8T quattro S-Line? 18900 2002r Wojkowice (Śl

Post autor: berthold61 » ndz lis 30, 2014 14:43

pusieq pisze:jest pasek na jeden wałek, a wałki są spięte łańcuszkiem na "końcu" silnika, do łańcuszka jest jeszcze napinacz hydrauliczny


ten podobny patent stosują też we francuskich silnikach diesla HDI że jest pasek rozrządu normalnie do wałka rozrządu a drugi wałek jest napędzany łańcuszkiem ,mowa o 16v bo w nowszych HDI 8v już jest zwykły pasek rozrządu , różne kombinacje firmy stosują


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
xlsss
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
Lokalizacja: Opole/Wróblowice
Auto: MK3
Silnik: AAZ
Kontakt:

Audi A4B6 1.8T quattro S-Line? 18900 2002r Wojkowice (Śląsk)

Post autor: xlsss » wt gru 02, 2014 14:58

Ten model ma pasek i łańcuszek rozrządu, ale zbaczamy z tematu panowie...



Dżon Travolta
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz gru 07, 2014 19:26

Audi A4B6 1.8T quattro S-Line? 18900 2002r Wojkowice (Śląsk)

Post autor: Dżon Travolta » ndz gru 07, 2014 19:46

Co o tym sądzicie, rozsądna cena? Ponoć miała wymieniany łańcuszek rozrządu, al właściciel nie jest pewien czy tam jest jeszcze pasek rozrządu. Wymiana była robiona w holandii. Czekam na opinie
Cena jest atrakcyjna, bo B6+Q są drogie w relacji do wieku na Zachodzie, w Polsce też jest spory popyt na ten model. Chcąc jechać bez żadnego know how na Zachód po taki samochód wydałbyś na samo auto w dobrej opcji 6-7k eur.

Sprawdź historie po VIN to będziesz wiedzieć, co było wymieniane, skoro naprawy miały miejsce w ASO.

Jak koledzy wyżej mówili- BFB (czyli 163konna wersja 1,8T) ma zarówno pasek (wymiana wg producenta co 180kk- na Zachodzie przestrzegają tego interwału, chyba że pompa wody odmówi posłuszeństwa, a ma to miejsce stosunkowo często) jak i łańcuch wałków rozrządu (podlega wymianie jak go słychać, średnio co 200kkm- wymiana wiąże się nie tylko z wymianą samego łańcucha, ale też nastawnika, który kosztuje chore pieniądze, a zamienników db jakości brak).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 53 gości