to co podałeś to chyba miesiąc go pucowali i polerowali ,wątpie że poprzedni własciciel tak o niego dbał w szwajcarii mają kase i tym bardziej nie grzebią w takich kiblach . jak by auto było naprawde cacy nie mieli by nic do ukrycia i czarno na białym by było napisane o dokumentach itd .
ważne żeby miał dowód rejestracyjny i ważne opłaty ,reszta cie nie interesuje( to nie anglik ) zresztą anglik przerobiony juz też już by cie to nie interesowało bo już opłaty by miał porobione .tyle że anglik by był tańszy . kazdy wie ,że anglika jest cieżko sprzedać ( po przeróbce ) chyba ,że ktoś to ukryje ale na 100% nigdy wszystkiego nie ukryje i można zauważyć że był to anglik.
troche mija sie z prawdą to co pisze sprzedawca
POJAZD 100% BEZWYPADKOWY MOŻNA SPRAWDZAĆ
MIERNIKIEM DO GRUBOŚCI LAKIERU. ( NA ŻADNYM
ELEMENCIE NIE MA PODWÓJNEJ WARSTWY LAKIERU).
a ty piszesz ,że
Okazało się faktycznie że auto ciekawe..prawie w ogóle nie malowany, delikatnie jeden błotnik, kilka rzeczy do zrobienia ale to takie dosyć mało kosztowne
więc coś dziwne ,wiadomo ,że sprzedjacy nie napisze wszystkiego szczególnego bo im mniej tym lepiej sprzeda a przy zakupie i tak wszystkiego nie da sie obejrzeć i to wychodzi póżniej ,jakieś pierdółki co na dzień dobry tego nie zauważysz póżniej bedą cie denerwować .
najlepiej jechać z kims co ma dobre auto ,pojezdzić tym autem i dopiero wsiąść do tego golfa i sie przejechać ,bo jak wsiadziesz z takiego opla czy putno 1.6 to wiadomo ze jazda bedzie lepsza tym golfem i wyda sie bardziej komfortowy .
ja z malucha jak się przesiąde do A6 to jak bym nowym z salonu wyjeżdzał

naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv