art_2008_a_ pisze:ja u siebie obniżyłem mocno temperaturę przełączania na lpg - bo przy 30 stopniach to na benzynę zimą wydawałem zdecydowanie za dużo - mam nadzieję, że listwa wtryskowa się nie uszkodzikostek007 pisze: Piasek napisał(a):To taniej benzynę kupić która po kilometrze łapie temperaturę...
Nie do końca tak jest... U mnie się np. dość długo rozgrzewa - a wszystko mam sprawne.
Załóż podgrzewacz elektryczny płynu chłodzącego na wlocie do reduktora. Coś jak jest w niektórych VW montowane na wylocie z głowicy. Bodaj Renault ma takie ustrojstwo na 4 wiecach żarowych, które da się wpiąć po prosu na wąż. Rozcinasz i wkładasz po między rozcięty wąż ( z obu stron jest króciec). Tyle, że alternator musisz mieć mocniejszy.
Jak dobrze zakombinujesz, to do 1000 zł ogarniesz. Przecież nie koniecznie musisz kupować "ORI" VW. Np. z Volvo można dość tanio chwycić. Jest tego na rynku masa i jest w czym przebierać.Piasek pisze:za 3,5 tyś extra...sebekgolf pisze:Założyć webasto
To taniej benzynę kupić która po kilometrze łapie temperaturę...
Ano coś w tym jest, cały czas patrzę przez pryzmat mojego gnojopijcykostek007 pisze:Słynny kącik mk4sebekgolf pisze: dział nie tylko MK4