Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wrocław
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wrocław
Witam!
Poszukuję pojazdu z grupy VA w benzynie od pojemności 1.6 , lub tdi 1.9 110KM wyprodukowanego w latach 1998-2001.
-Nadwozie kombi albo hatchback. Wycieczki na 2os plus dwa rowery (czyli w sumie sześćiu pedałów ).
-Wyposażenie obowiązkowe to klimatyzacja- może być manualna lub climatronic.
-Trasy to głównie wyjazdy poza miasto ok 150km, po mieście od czasu do czasu. Mogą się przytrafić jakieś dalsze wycieczki.
-Jeśli benzyna to mile widziana opcja późniejszego zagazowania.
Na razie trafiłem na coś takiego:
http://olx.pl/oferta/piekny-vw-golf-4-C ... 3163e863db" onclick="window.open(this.href);return false;
http://olx.pl/oferta/volkswagen-golf-iv ... b;promoted" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gumtree.pl/cp-samochody-osob ... -606854169" onclick="window.open(this.href);return false;
oraz oferty z komisu:
http://autosalonikeden.otomoto.pl/volks ... 58001.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autosalonikeden.otomoto.pl/volks ... 24963.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co sądzicie?
Proszę o jakieś porady- jako długoletni użytkownik mk3 1.9d nie jestem przyzwyczajony do problemów z samochodem:)
Pozdrawiam!
Poszukuję pojazdu z grupy VA w benzynie od pojemności 1.6 , lub tdi 1.9 110KM wyprodukowanego w latach 1998-2001.
-Nadwozie kombi albo hatchback. Wycieczki na 2os plus dwa rowery (czyli w sumie sześćiu pedałów ).
-Wyposażenie obowiązkowe to klimatyzacja- może być manualna lub climatronic.
-Trasy to głównie wyjazdy poza miasto ok 150km, po mieście od czasu do czasu. Mogą się przytrafić jakieś dalsze wycieczki.
-Jeśli benzyna to mile widziana opcja późniejszego zagazowania.
Na razie trafiłem na coś takiego:
http://olx.pl/oferta/piekny-vw-golf-4-C ... 3163e863db" onclick="window.open(this.href);return false;
http://olx.pl/oferta/volkswagen-golf-iv ... b;promoted" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gumtree.pl/cp-samochody-osob ... -606854169" onclick="window.open(this.href);return false;
oraz oferty z komisu:
http://autosalonikeden.otomoto.pl/volks ... 58001.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://autosalonikeden.otomoto.pl/volks ... 24963.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co sądzicie?
Proszę o jakieś porady- jako długoletni użytkownik mk3 1.9d nie jestem przyzwyczajony do problemów z samochodem:)
Pozdrawiam!
Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wrocław
Ten wygląda najsensowniej - http://autosalonikeden.otomoto.pl/volks ... 24963.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak chcesz zapakować 2 rowery to tylko kombi, a hatchback to nieporozumienie. Pokazałeś nawet 3-drzwiowego, to już w ogóle byłby dramat.
Jak chcesz zapakować 2 rowery to tylko kombi, a hatchback to nieporozumienie. Pokazałeś nawet 3-drzwiowego, to już w ogóle byłby dramat.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wrocław
Dzięki za odpowiedź!
Właśnie pozycja nr 1 została skreślona bo facet z tego co widzę sprowadza auta. Z wersja 3-drzwiową nie ma aż takich problemów, jeździliśmy w trzy osoby+3 rowery do Hiszpanii nie raz- kanapa po części złożona i się pruło:)
Właśnie dwa z komisu najbardziej by mi pasowały- jeden jest do opłat, a drugi ma już polskie tablice. Z tego co mi wiadomo właściciel nie ściemnia za dużo- ceny ma trochę wyższe ale nie używa polskiego mnożnika przebiegu PMP
Właśnie pozycja nr 1 została skreślona bo facet z tego co widzę sprowadza auta. Z wersja 3-drzwiową nie ma aż takich problemów, jeździliśmy w trzy osoby+3 rowery do Hiszpanii nie raz- kanapa po części złożona i się pruło:)
Właśnie dwa z komisu najbardziej by mi pasowały- jeden jest do opłat, a drugi ma już polskie tablice. Z tego co mi wiadomo właściciel nie ściemnia za dużo- ceny ma trochę wyższe ale nie używa polskiego mnożnika przebiegu PMP
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wrocław
może akurat do dobry egzemplarz, z fotek wygląda dobrzetetley pisze: Właśnie pozycja nr 1 została skreślona bo facet z tego co widzę sprowadza auta
różnica między 3d a kombi jest jednak znaczna, sam używam na zmianę więc mam porównanie. Variant jest jednak mega pojemny a 3d to raczej pasuje po gazetę do kiosku ... dojazdy do pracy itp. Do Hiszpanii wybrał bym się raczej variantem ASZ 130 konnym
ja bym odpuścił już te roczniki 98
sam mam taki i wiem, że o trwałości 1.9D można tu zapomnieć...
może coś z roczników 2000 i wyżej ale to też raczej w benzynie.
chociaż taki 1.6 16V w kombi mułowaty będzie bardzo
Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wrocław
tetley pisze:Właśnie pozycja nr 1 została skreślona bo facet z tego co widzę sprowadza auta.
tetley pisze:Właśnie dwa z komisu najbardziej by mi pasowały- jeden jest do opłat
sprzedam Golf I cabrio biały 1.8 wersja karman 89 rok
Re: Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wro
Wiesz ten komis akurat ma wyższe ceny, ale też jest bardziej pewny niż reszta "tanio kupie drożej sprzedam" - sprawdzona informacja.RobsonVW pisze:tetley pisze:Właśnie pozycja nr 1 została skreślona bo facet z tego co widzę sprowadza auta.tetley pisze:Właśnie dwa z komisu najbardziej by mi pasowały- jeden jest do opłat
Poszukiwania dalej w toku:]
- DeicidE
- Serpent In The Engine
- Posty: 212
- Rejestracja: śr lis 25, 2009 11:42
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wrocław
Dorzucę kilka słów od siebie. Temat mi znany
Wersja nadwoziowa?
Odnośnie przewożenia rowerów w 3d i w kombi. Sam niedawno zastanawiałem się nad wyborem wersji przed zakupem MKIV.
Kumpel z którym jeżdżę na rowery posiada MKIV TDI 110km. W trzydrzwiowym nadwoziu jeździliśmy z Wrocławia na Singletrack pod Smrkiem.
Zwykle było to w trzy osoby i trzy rowery (full`e 26"). Osoba siedząca z tyłu miała właściwie kierownicę na zębach, koła były ściągane z rowerów zawsze braliśmy kaski, plecaki i często jeszcze skrzynkę na browary;) Warunek - demontaż połowy kanapy (oparcia i siedziska).
Kupiliśmy z żoną w tym roku kombi 1.9 TDI 90km. Przy złożonej kanapie wchodzi na płasko full 29" z zamontowanymi kołami (!).
Jechałem kombi w trzy osoby + trzy rowery fulle 26"(tylne koła zamontowane) ze złożoną kanapą, a innym razem z częściowo zdemontowaną.
Miejsca było tyle, że można było położyć plecak obok pasażera z tyłu. Wydaje mi się że w kombi da się pojechać w cztery osoby i cztery rowery ze zdemontowanym siedziskiem i oparciem (!). W dwie osoby i rowery można złożyć kanapę i położyć całe rowery jeden na drugim (oczywiście koc pomiędzy).
Wersja silnikowa?
Jeździłem 8v 1.6 w kombi i benzynie... naprawdę się rozczarowałem, bo brakuje mu przyśpieszenia. Niestety nie miałem okazji z 2.0 w benzynie.
Gdyby szukać silnika pod LPG to chyba 2.0 byłby świetny.
Natomiast jeździłem kombi z 110km TDI i 90km TDI. Myślę że optimum dla kombi to 110km (chociaż sam kupiłem 90km). Do 160km/h przyśpiesza całkiem przyjemnie.
Wersja nadwoziowa?
Odnośnie przewożenia rowerów w 3d i w kombi. Sam niedawno zastanawiałem się nad wyborem wersji przed zakupem MKIV.
Kumpel z którym jeżdżę na rowery posiada MKIV TDI 110km. W trzydrzwiowym nadwoziu jeździliśmy z Wrocławia na Singletrack pod Smrkiem.
Zwykle było to w trzy osoby i trzy rowery (full`e 26"). Osoba siedząca z tyłu miała właściwie kierownicę na zębach, koła były ściągane z rowerów zawsze braliśmy kaski, plecaki i często jeszcze skrzynkę na browary;) Warunek - demontaż połowy kanapy (oparcia i siedziska).
Kupiliśmy z żoną w tym roku kombi 1.9 TDI 90km. Przy złożonej kanapie wchodzi na płasko full 29" z zamontowanymi kołami (!).
Jechałem kombi w trzy osoby + trzy rowery fulle 26"(tylne koła zamontowane) ze złożoną kanapą, a innym razem z częściowo zdemontowaną.
Miejsca było tyle, że można było położyć plecak obok pasażera z tyłu. Wydaje mi się że w kombi da się pojechać w cztery osoby i cztery rowery ze zdemontowanym siedziskiem i oparciem (!). W dwie osoby i rowery można złożyć kanapę i położyć całe rowery jeden na drugim (oczywiście koc pomiędzy).
Wersja silnikowa?
Jeździłem 8v 1.6 w kombi i benzynie... naprawdę się rozczarowałem, bo brakuje mu przyśpieszenia. Niestety nie miałem okazji z 2.0 w benzynie.
Gdyby szukać silnika pod LPG to chyba 2.0 byłby świetny.
Natomiast jeździłem kombi z 110km TDI i 90km TDI. Myślę że optimum dla kombi to 110km (chociaż sam kupiłem 90km). Do 160km/h przyśpiesza całkiem przyjemnie.
Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wrocław
Tak jak piszesz- komfort podróżowania w kombi jest o niebo lepszy. W razie wyjazdu gdzies dalej można sobie spokojnie kimać w samochodzie jeśli nie znajdzie się noclegu na kwaterach:)
Co do silników- tdi jak tdi, w naszym kraju większość jest wytargana do granic możliwości. Muszę porozmawiać z gościem, który ma komis w środzie śl. Gofer w kombi już trochę u niego zalega na placu. Kwestia tego czy się nie pomylił w ogłoszeniu- wcześniej auto stało na blachach DSR z reklamą polskiej firmy na szybach, więc dziwi mnie fakt, że nagle jest do opłat celno-skarbowych.
Pzdr
Co do silników- tdi jak tdi, w naszym kraju większość jest wytargana do granic możliwości. Muszę porozmawiać z gościem, który ma komis w środzie śl. Gofer w kombi już trochę u niego zalega na placu. Kwestia tego czy się nie pomylił w ogłoszeniu- wcześniej auto stało na blachach DSR z reklamą polskiej firmy na szybach, więc dziwi mnie fakt, że nagle jest do opłat celno-skarbowych.
Pzdr
Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wrocław
Odkopię temat, bo dzięki Waszym sugestiom stałem się posiadaczem całkiem zdrowego mk4 variant, także chciałbym podziękować za rady. Gofer przybył z Austrii, silnik alh, wersja comfortline. Silniczek zdrowy jak ta lala. Trzeba było wymienić parę pierdół typu pęknięta sprężyna lewy przód, ogarnąć zestaw klocki i tarcze. Jeździ już ponad miesiąc u mnie i oprócz standardowych przypadłości typu rozłączony wężyk tylnego spryskiwacza na słupku, cieknący zbiornik płynu do sprysków i lekki rudzielec na klapie pod szybą wszystko jest w porządeczku. Powoli będę się zabierać za naprawę tego wszystkiego. Raz jeszcze dzięki.
Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wrocław
tetley ile wyniósł cie golfik jeśli można wiedzieć?? i rok który..?z komisu???
Re: Golf mk4, 1.6 benzyna lub 1.9tdi, 1998-2001, 10 000, Wro
Cześć, na gotowe auto wyszło mnie ok 13tyś, wg vin rocznik 2001, w dowodzie połowa roku 2000.przemlin pisze:tetley ile wyniósł cie golfik jeśli można wiedzieć?? i rok który..?z komisu???
Obecnie jestem na etapie poszukiwania listwy(uszczelki) dachowej lewej, jakby ktoś miał to chętnie odkupię .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości