w trasie oszczędne - spokojnie w okolicach 6,2-6,3Lisu08 pisze:1.6 16v
w codziennym pojeżdżaniu paliwożerne - do 9 litrów musisz liczyć
Dobry pod gaz - wówczas i tanio i fajnie
Pasek rozrządu trzeba na czas zmieniać to wówczas nic nie strzeli...
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
w trasie oszczędne - spokojnie w okolicach 6,2-6,3Lisu08 pisze:1.6 16v
taaaa... bo tam przecież wysokie doładowanie i 120KM z 1LDjwasyl1992 pisze:(1,6 16V) wyzylowane silniki
myślę że mógłbyś jakąś pracę naukową na ten temat napisać... popartą licznymi przykładami:Djwasyl1992 pisze: ktore nienawidza gazu (rzeczbiorac wszystkie 16-stki nie lubia tego, niktore to jakos znosza ale i tak ich zywot trwa o polowe krocej)
tylko że to 2 różne silniki - to który proponujesz ? 90 czy 100KM ?Djwasyl1992 pisze: ja bym ci proponowal bore 1.9 TDi najlepiej w wersji od 90 do 100KM
większość opinii tutaj oparta na podobnych "doświadczeniach"Djwasyl1992 pisze:ja osobiscie nie mialem takiego, mial znajomy i bardzo sobie chwalil
najlepiej 2.4D - będzie 4L paliłDjwasyl1992 pisze:ja samemu jak bede chcial "nowe" auto to bede sie za takim rozgladal lub za volvo
Pisze to osoba, ktora jezdzi golfem 2 i nigdy nie miala do czynienia z mk4 z silnikiem 1.6. Chlopczyku takie farmazony sobie gadaj kolegom...Smiech na sali. Nie kompromituj sie juz bardziej, jesli nie masz pojecia to po co sie udzielac ? Nie potrafie tego zrozumiec.Djwasyl1992 pisze:Gaz? do tego silnika nie polecam (1,6 16V) wyzylowane silniki ktore nienawidza gazu (rzeczbiorac wszystkie 16-stki nie lubia tego, niktore to jakos znosza ale i tak ich zywot trwa o polowe krocej) do gazu najlepsze 8V albo V8 jak kto woli krotki dystans czyli jak i benzyna tak i diesel sa do wyboru (jak i w jednym tak i w drugim przypadku nie rozgrzejesz dobrze silnika). ja bym ci proponowal bore 1.9 TDi najlepiej w wersji od 90 do 100KM i tak spali ci to samo co benzyna na tym dystansie a jesli bedziesz chcial sie wybrac z rodzina dalej kiedys to masz auto jak znalazl;) ja osobiscie nie mialem takiego, mial znajomy i bardzo sobie chwalil (nawet jak wrzucil chipa to spalanie nie wiele sie zwiekszylo a komfort jazdy bez porownania). ja samemu jak bede chcial "nowe" auto to bede sie za takim rozgladal lub za volvo
co to starsza instalacja ? Miałem auto na gaz - reno 11 (stara instalacja do aut gaźnikowych) - renia paliła na gazie nawet w zimie (nie wiem czemu na benie "nie chodziła", nie zależało mi żeby to naprawiać), zrobiłem na gazie 60 000 i auto rozebrałem na złom z tego względu że było pordzewiałe. Silnik na gaz nie narzekał.Djwasyl1992 pisze:no w nowych samochodach instalacja gazowa przelacza na gaz dopiero po uzyskaniu odpowiedniej temp. silnika. mozna wrzucic starsza generacje gazu ale to silnik cierpi. zreszta na krotkie dystanse to zima nawet samochod nie przelaczy sie na gaz.
Tak cwaniakujesz i hejtujesz, a nie masz pojęcia o czym piszesz. 90km to VP, natomiast 101km to PD. Jeżeli dla Ciebie nie ma różnicy w konstrukcji tych silników, to tak jakbyś nie odróżniał kobiety od mężczyzny.Djwasyl1992 pisze: 90 czy 100KM ? - faktycznie oprocz momentu obrotowego i liczby KM to w ujj sie roznia. 100KM ma dwie turbiny dodatkowo
przyznać ze 100x pomógł...Djwasyl1992 pisze:90 czy 100KM ? - faktycznie oprocz momentu obrotowego i liczby KM to w ujj sie roznia. 100KM ma dwie turbiny dodatkowo
A ja posiadałem go wcześniej I akurat o LPG złego słowa nie można powiedzieć. Silnik znosił to świetnie, zrobił około 100 tys. km na LPG bez żadnego problemu. I pewnie zrobi kolejne 100 tys. bez większych problemów, tym bardziej, że trafił do osoby, która dba o auto, szanuje go i wie jak go użytkować.kostek007 pisze:Posiadam aktualnie takiego czyli 1.6 16V z lpg, jak bede na kompie to ci wiecej o nim napisze, bo trudno z telefonu pisac
Djwasyl1992 pisze:90 czy 100KM ? - faktycznie oprocz momentu obrotowego i liczby KM to w ujj sie roznia
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości