Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- LordSpooky
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: pn paź 19, 2009 11:47
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Kontakt:
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Audi A4 mod. B6 siln. 2.0 130KM
stary, o gustach się nie dyskutuje - jak ci się takie podoba i chcesz - kupuj
Naświetliłem ci tylko fakty z którymi się zderzysz po zakupie. Nie licz że to się w 8miu litrach zmieści. Bo się zmieści (w jakichś 9) latem jak będziesz robił pół na pół (miasto/trasa) przebiegów. Ale teraz... i w podobnej pogodzie masz 14-15 na sto jak nic.
Ja na 3km do pracy - chodziłbym pieszo lub jeździł rowerem ale kto bogatemu zabroni...
stary, o gustach się nie dyskutuje - jak ci się takie podoba i chcesz - kupuj
Naświetliłem ci tylko fakty z którymi się zderzysz po zakupie. Nie licz że to się w 8miu litrach zmieści. Bo się zmieści (w jakichś 9) latem jak będziesz robił pół na pół (miasto/trasa) przebiegów. Ale teraz... i w podobnej pogodzie masz 14-15 na sto jak nic.
Ja na 3km do pracy - chodziłbym pieszo lub jeździł rowerem ale kto bogatemu zabroni...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
-
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
- Lokalizacja: Otwock
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
LordSpooky, ja na twoim miejscu szukabym czegos mniejszego, skoro masz c-maxa, czyli auta rodzinne, to po co Ci drugi duzy samochod??
np. http://otomoto.pl/volkswagen-polo-1-4-b ... 93707.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik 1.4 na krotkich dystansach spali Ci te 8-9l,a nie 14l, koszty OC niskie, swiezszy rok, tansze w utrzymaniu, w srodku wbrew pozorom z przodu dosyc duze i obszerne, a bedziesz pewnie wiekszosc nim jezdzil sam, wiec tylna kanapa jest malo istotna, to moja propozycja.
np. http://otomoto.pl/volkswagen-polo-1-4-b ... 93707.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Silnik 1.4 na krotkich dystansach spali Ci te 8-9l,a nie 14l, koszty OC niskie, swiezszy rok, tansze w utrzymaniu, w srodku wbrew pozorom z przodu dosyc duze i obszerne, a bedziesz pewnie wiekszosc nim jezdzil sam, wiec tylna kanapa jest malo istotna, to moja propozycja.
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
i ja tak mialem wczesnie i teraz. Wczesniej zona miala polo6N coprawda z 1.9D AEF a teraz ma golfa 4 1.9tdi ASZ by jejnie braklo mocy pdo noga. JA mam sharana i wypad rodzinny mozliwy i jakas jazda gdzies dalej by nie spalil za duzo poza tym mozna pocisnac troszke by nie jechac dwa dni.
A le polo 6N wspominamy do dzis bardzo dobrze Pieknie sie rozgrzewal zimowa pora, palil w sumie niewiele. Zero problemów z silnikiem i zawieszeniem. Tez to byla 2 drzwiowa wersja ale zona chciala niestety wiecej drzwi no i zeby juz nie psoczyc to szukalismy kombi. Auto jak juz brac to funkcjonalne.
A le polo 6N wspominamy do dzis bardzo dobrze Pieknie sie rozgrzewal zimowa pora, palil w sumie niewiele. Zero problemów z silnikiem i zawieszeniem. Tez to byla 2 drzwiowa wersja ale zona chciala niestety wiecej drzwi no i zeby juz nie psoczyc to szukalismy kombi. Auto jak juz brac to funkcjonalne.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Witam
Chcę kupić golfa mk 6 i mam spory problem z podjęciem decyzji jaki wybrać silnik TSI czy TDI.
Rocznie robię ok 12 tys kilometrów, codziennie do pracy 14 km w jedną stronę ale trasa praktycznie bez świateł i korków.
Pierwsza decyzja TSI bo TDI z filtrem cząstek przy takim przebiegu rocznym może sprawiać problemy ale jak czytam o tych silnikach TSI i jakie mają ludzie problemy to mam spore obawy? Tutaj pojawiają się moje pytania :
1. Co wybrać w mojej sytuacji TSI czy TDI?
2. Jak TSI to lepszy 1,2 - 105km czy 1,4 - 122 km ? 1,2 też jest taki problemowy? Pękający łańcuch rozrządu , słaba turbina itd.
3. Jak diesel to lepiej 1,6 czy 2,0? Podobno 1,6 słabsze wtryski ?
Proszę bardzo o opinie, może ktoś był w podobnej sytuacji to też proszę o historię użytkowania.
Auto ma być poprostu do jazdy, nie mam zamiaru go przerabiać, nie zależy mi na osiąga jakoś specjalnie, chcę by jeździł w miarę możliwości ekonomicznie i się nie psuł
Chcę kupić golfa mk 6 i mam spory problem z podjęciem decyzji jaki wybrać silnik TSI czy TDI.
Rocznie robię ok 12 tys kilometrów, codziennie do pracy 14 km w jedną stronę ale trasa praktycznie bez świateł i korków.
Pierwsza decyzja TSI bo TDI z filtrem cząstek przy takim przebiegu rocznym może sprawiać problemy ale jak czytam o tych silnikach TSI i jakie mają ludzie problemy to mam spore obawy? Tutaj pojawiają się moje pytania :
1. Co wybrać w mojej sytuacji TSI czy TDI?
2. Jak TSI to lepszy 1,2 - 105km czy 1,4 - 122 km ? 1,2 też jest taki problemowy? Pękający łańcuch rozrządu , słaba turbina itd.
3. Jak diesel to lepiej 1,6 czy 2,0? Podobno 1,6 słabsze wtryski ?
Proszę bardzo o opinie, może ktoś był w podobnej sytuacji to też proszę o historię użytkowania.
Auto ma być poprostu do jazdy, nie mam zamiaru go przerabiać, nie zależy mi na osiąga jakoś specjalnie, chcę by jeździł w miarę możliwości ekonomicznie i się nie psuł
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
wolnossacej benzyny nie ma w mk6??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Jest, np 1.6 MPI, na pewno nie przysporzy problemów. Bardzo dobrze toleruje gaz ewentualnie....
GTI Edition 16v: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p6794683
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
a tych jak na lekarstwo i ceny tak min 34-35 do opłat.WichuTM pisze: 1.6 MPI,
3/4 to TSI o czym mało kto pisze w ogłoszeniu
Edit:
usunąłem błędy merytoryczne
Ostatnio zmieniony wt lut 04, 2014 10:17 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Re: Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
dokładnie, zwykłego silnika 1,6 Mpi 102 km praktycznie nie da się kupić w mk 6, jest ich bardzo mało i ceny mają absurdalne
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
bo Niemca stać na benzynę i 115 koni z 1.6 lepiej brzmi niz 102 konie.. a jeszcze chyba skrzynie 6 biegowe w tych 115 konnych fsi więc co się dziwić, że nie ma tych prostych 1.6 ( piszę pod kątem mk5 ale pewnie podobnie jest z mk6)lukasik69 pisze: 1,6 Mpi 102 km praktycznie nie da się kupić w mk 6, jest ich bardzo mało i ceny mają absurdalne
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
art_2008_a_ pisze: bo Niemca stać na benzynę i 115 koni z 1.6 lepiej brzmi niz 102 konie.. a jeszcze chyba skrzynie 6 biegowe w tych 115 konnych fsi więc co się dziwić, że nie ma tych prostych 1.6 ( piszę pod kątem mk5 ale pewnie podobnie jest z mk6)
w mk 6 jest tylko 1,6 mpi, fsi 116 konnego już nie było, tylko TSI
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
Faktycznie. Respect.
Jednak ogólnie chodziło mi o sam fakt że silników 1.6 jest bardzo mało
Jednak ogólnie chodziło mi o sam fakt że silników 1.6 jest bardzo mało
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Co kupić - benzynę, diesla a może LPG?
No a z USA wiadomo co przyjeżdża...mitusm pisze:Wolnosąca benzyna 2.5 chyba jest, ale tylko z USA.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości