!!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- aikon353
- Użytkownik
- Posty: 315
- Rejestracja: pn lis 19, 2012 19:19
- Lokalizacja: Wałbrzych/Boguszów-Gorce
- Kontakt:
!!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!
Tak z głowy od siebie
Silnik 1,4 AEX
- duże spalanie zwłaszcza zimą jak sie dobrze przyciśnie to i 12 L\100
- silnik za słaby jak na np: Golf III & Vento
- wahania obrotów na biegu jałowym w ogóle i np. gdy (wszystko na jałowym):
* włączymy nadmuch - obroty spadają
*awaryjne światła - skakanie obrotów
- Problemy z odmą w zimę
- cyka stuka jak diesel i co niektórzy mechanicy nie znają problemów a mogą to być:
* popychacze hydrauliczne (szklanki)
* przytarty wałek rozrządu
* luzy na tłokach
* padające wtryski
* łańcuch w misce olejowej napędzający pompę oleju...
http://www.autocentrum.pl/awc/motoblogi ... -aex-2660/
Silnik 1,4 AEX
- duże spalanie zwłaszcza zimą jak sie dobrze przyciśnie to i 12 L\100
- silnik za słaby jak na np: Golf III & Vento
- wahania obrotów na biegu jałowym w ogóle i np. gdy (wszystko na jałowym):
* włączymy nadmuch - obroty spadają
*awaryjne światła - skakanie obrotów
- Problemy z odmą w zimę
- cyka stuka jak diesel i co niektórzy mechanicy nie znają problemów a mogą to być:
* popychacze hydrauliczne (szklanki)
* przytarty wałek rozrządu
* luzy na tłokach
* padające wtryski
* łańcuch w misce olejowej napędzający pompę oleju...
http://www.autocentrum.pl/awc/motoblogi ... -aex-2660/
http://www.dolnoslaska-jazda.pl/viewtop ... ead#unread
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=505947
Lepsze dobre 1.4 niż zarżnięte VR6
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
!!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!
Ostatnio zmieniony pn lis 11, 2013 11:24 przez mrp, łącznie zmieniany 3 razy.
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: !!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!
Odnośnie pozycji numer 6.czarnykurczak pisze:Najgorsze silniki diesla
Opisany jest silnik 220D, który występował tylko w przedliftowych W210, a na zdjęciu jest poliftowe W210, w wersji amerykańskiej i to jeszcze z napędem 4matic, który nigdy nie był łączony z dieslem - oczywiście w W210. Co więcej, 220D nigdy nie występował na amerykańskim rynku. Po trzecie, pompę Lucasa można zamienić na bezawaryjną pompę Boscha w wersjach z ręczną skrzynią biegów. Po czwarte, naprawa kosztuje ~2000zł.
Jeżeli cały ten artykuł jest tak rzetelnie napisany, to można sobie darować czytanie całego artykułu - szkoda czasu.
Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P
- czarnykurczak
- _
- Posty: 1919
- Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
!!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!
Dobre i złe wersje silnikowe http://www.magazynauto.pl/uzywane/news- ... 51,nPack,1" onclick="window.open(this.href);return false;
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
!!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!
http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierow ... e/214.html" onclick="window.open(this.href);return false; Opis problemów z napędem pompy oleju w różnych odmianach 2.0 TDI
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości