!!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

Awatar użytkownika
aikon353
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 315
Rejestracja: pn lis 19, 2012 19:19
Lokalizacja: Wałbrzych/Boguszów-Gorce
Kontakt:

!!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!

Post autor: aikon353 » pt maja 17, 2013 16:55

Tak z głowy od siebie

Silnik 1,4 AEX

- duże spalanie zwłaszcza zimą jak sie dobrze przyciśnie to i 12 L\100
- silnik za słaby jak na np: Golf III & Vento
- wahania obrotów na biegu jałowym w ogóle i np. gdy (wszystko na jałowym):
* włączymy nadmuch - obroty spadają
*awaryjne światła - skakanie obrotów
- Problemy z odmą w zimę
- cyka stuka jak diesel i co niektórzy mechanicy nie znają problemów a mogą to być:
* popychacze hydrauliczne (szklanki)
* przytarty wałek rozrządu
* luzy na tłokach
* padające wtryski
* łańcuch w misce olejowej napędzający pompę oleju...

http://www.autocentrum.pl/awc/motoblogi ... -aex-2660/



Awatar użytkownika
czarnykurczak
_
_
Posty: 1919
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

!!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!

Post autor: czarnykurczak » śr paź 23, 2013 13:06



Malina :wub: Kiedyś sobie jeszcze kupię MK4...
Śmieć


Awatar użytkownika
czarnykurczak
_
_
Posty: 1919
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

!!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!

Post autor: czarnykurczak » sob lis 09, 2013 23:00



Malina :wub: Kiedyś sobie jeszcze kupię MK4...
Śmieć

Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

Re: !!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!

Post autor: Craash » ndz lis 10, 2013 16:54

czarnykurczak pisze:Najgorsze silniki diesla
Odnośnie pozycji numer 6.
Opisany jest silnik 220D, który występował tylko w przedliftowych W210, a na zdjęciu jest poliftowe W210, w wersji amerykańskiej i to jeszcze z napędem 4matic, który nigdy nie był łączony z dieslem - oczywiście w W210. Co więcej, 220D nigdy nie występował na amerykańskim rynku. Po trzecie, pompę Lucasa można zamienić na bezawaryjną pompę Boscha w wersjach z ręczną skrzynią biegów. Po czwarte, naprawa kosztuje ~2000zł.
Jeżeli cały ten artykuł jest tak rzetelnie napisany, to można sobie darować czytanie całego artykułu - szkoda czasu.


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E93 320i
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
czarnykurczak
_
_
Posty: 1919
Rejestracja: wt kwie 17, 2007 13:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

!!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!

Post autor: czarnykurczak » pn gru 02, 2013 10:34

Dobre i złe wersje silnikowe http://www.magazynauto.pl/uzywane/news- ... 51,nPack,1" onclick="window.open(this.href);return false;


Malina :wub: Kiedyś sobie jeszcze kupię MK4...
Śmieć

Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

!!!/NIE/typowe bolączki silników VW i nie tylko!!!

Post autor: kw » śr mar 05, 2014 22:25

http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierow ... e/214.html" onclick="window.open(this.href);return false; Opis problemów z napędem pompy oleju w różnych odmianach 2.0 TDI


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości