MKV GTI DSG Problem z katalizatorem i rozrządem
: śr paź 19, 2011 14:10
Od jakiegoś czasu świeci mi się kontrolka od silnika. Po podłączeniu pod VAGa wyrzuciło 2 błędy...
Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 115 A HW: 1K0 907 115 A
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI G00 0070
Software Coding: 040300031C070160
Work Shop Code: WSC 01279 785 00200
VCID: 244CEECED881E93C
2 Faults Found
000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake): Slow Response
P000A - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 10101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 17
Mileage: 102239 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 14:09:07
Freeze Frame
RPM: 1540 /min
Load: 32.5 %
Speed: 19.0 km/h
Temperature: 89.0°C
Temperature: 33.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.716 V
001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 102248 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 15:18:22
Freeze Frame
RPM: 1411 /min
Load: 39.2 %
Speed: 37.0 km/h
Temperature: 89.0°C
Temperature: 35.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.970 V
Readiness: 0000 0000
Dodam, że niedawno wymieniałem łańcuch i napinacz wałków bo zaczął klekotać. Przy okazji wymieniony został wałek bo poprzedni właściciel nie zadbał o szklankę popychacza. Silnik przestał klekotać jak diesel, jednak błąd 000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake): Slow Response P000A - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON nadal występuje...
Mechanik stwierdził, że wariator jest OK. Może jest to wina N205? Olej wymieniam co 7 tys. Co może być nie tak...??
A odnośnie 001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON po przeprowadzeniu testu obu sond lambda VAG wskazuje uszkodzenie katalizatora...(słaba przepustowość). Można coś z tym poradzić? jakieś czyszczenie czy jedynie wymiana lub wyrzucenie i przeprogramowanie kompa.
Za pomoc z góry dziękuję...
Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl
Control Module Part Number: 1K0 907 115 A HW: 1K0 907 115 A
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI G00 0070
Software Coding: 040300031C070160
Work Shop Code: WSC 01279 785 00200
VCID: 244CEECED881E93C
2 Faults Found
000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake): Slow Response
P000A - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 10101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 17
Mileage: 102239 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 14:09:07
Freeze Frame
RPM: 1540 /min
Load: 32.5 %
Speed: 19.0 km/h
Temperature: 89.0°C
Temperature: 33.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.716 V
001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 11100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Mileage: 102248 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 15:18:22
Freeze Frame
RPM: 1411 /min
Load: 39.2 %
Speed: 37.0 km/h
Temperature: 89.0°C
Temperature: 35.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.970 V
Readiness: 0000 0000
Dodam, że niedawno wymieniałem łańcuch i napinacz wałków bo zaczął klekotać. Przy okazji wymieniony został wałek bo poprzedni właściciel nie zadbał o szklankę popychacza. Silnik przestał klekotać jak diesel, jednak błąd 000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake): Slow Response P000A - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON nadal występuje...
Mechanik stwierdził, że wariator jest OK. Może jest to wina N205? Olej wymieniam co 7 tys. Co może być nie tak...??
A odnośnie 001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON po przeprowadzeniu testu obu sond lambda VAG wskazuje uszkodzenie katalizatora...(słaba przepustowość). Można coś z tym poradzić? jakieś czyszczenie czy jedynie wymiana lub wyrzucenie i przeprogramowanie kompa.
Za pomoc z góry dziękuję...