2.0 GTI problem z obrotami

Forum techniczne związane z silnikami TSI/TFSI

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP

Zberuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw gru 09, 2010 23:19

2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: Zberuu » ndz maja 27, 2012 11:27

przeczytaj temat od poczatku to mniej wiecej bedziesz wiedzial:D



Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: 2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: korzen88 » pn cze 18, 2012 15:04

Zberuu pisze:Jeszcze jedno pytanie?wracam sobie wczoraj z pracy "goraco bardzo"i sobie mysle otworze szybe zanim samochod sie schlodzi uliczka jedno kieronkowa i dalem troche wiecej gazu i slyse tak jakby turbo zaczynalo juz ciagnac i slysze normanie "pssssssss"z silnika i tak odrazu sobie pomyslalem ze to moz eten zawor DV tak mi to wszystko robi.ale z drogeij str to fajnie slcahc bo jak jade i wyczuje moment kiedy posci gaz to mam normalnie psssyk jak w "subaru":D
Jak masz to "psssss" jak puścisz gaz to znaczy że masz założoną podkładkę pod zawór DV forge'a. Jak "pssss" jest cały czas to znaczy że coś nie tak, prawdopodobnie z turbo.


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Zberuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw gru 09, 2010 23:19

2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: Zberuu » czw cze 21, 2012 19:23

nie no podkladni nie mam a "psss"jest wlasniegdy turbina zaczyna ciagnac caly czas normlanie tak jakby uciekalo powietrze



Awatar użytkownika
horsi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 224
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 14:27

2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: horsi » wt lip 03, 2012 07:29

no to juz wiesz ze cos jest nie tak. turbo ma puszczac jak sie odejmuje gazu a nie podczas pompowania



Zberuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw gru 09, 2010 23:19

2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: Zberuu » sob lip 07, 2012 20:37

jeszcze 3 tygodnie wracam do domu i zajme sie samochodem i wymienie wszystko co trzeba i zobaczymy



Josek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lip 25, 2012 18:48

2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: Josek » pt lip 27, 2012 11:38

ja mam psss jak puszcze gaz na srednich/wysokich obrotach... ostatnio mialem cos takiego, ze w calym zakresie pracy turbiny bylo pssss, a samochod byl wyczuwalnie slabszy... okazalo sie, ze zacial sie zawor upuszczajacy cisnienie z turbiny (nie znam sie na mechanice, powtarzam co slyszalem :p)... wymienili mi go i wszystko wrocilo do normy :)



Zberuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw gru 09, 2010 23:19

2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: Zberuu » ndz lip 29, 2012 04:11

spoko z tego co sie juz orientuje to ten zawor DV jeszcze 7 dni wraca do domu i zajme sie autem



Zberuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw gru 09, 2010 23:19

2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: Zberuu » pt sie 10, 2012 15:12

wiec tak samochod jest po wymianie rozrzadu wszystkich filtrow wymienilem zawor DV i popychacz pompy paliwa,ale problem z obrotami nadal trwa i szarpie silnikiem po podlaczeniu pod kompa nie ma ani jednego bledu i karzdy rozklada rece i mowi ze ciezko bedzie mi to zlokalizowac jesli komp nic nie pokazuje.



Josek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr lip 25, 2012 18:48

2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: Josek » pt sie 10, 2012 15:51

kiedys w Polo mialem ten problem i byl zwiazany z tym
http://www.uniboard.eu/2012/03/uszkodzo ... da-objawy/" onclick="window.open(this.href);return false;
Polecam to sprobowac :)



Zberuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw gru 09, 2010 23:19

2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: Zberuu » śr lis 21, 2012 21:44

Znowu wracam z pytaniem moglby ktos mi pokaza dokladneij jak wyglada ten zawor PCV bo nie jestem pewny ze wymienilem co trzeba oczywiscie bez efektu minelo juz chyba z 8 miesiecy a ja wciaz borykam sie z tym 1 problemem



Zberuu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw gru 09, 2010 23:19

2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: Zberuu » czw lis 22, 2012 20:05

Sry da delikatny spam:przeszukalem na spokojnie forum i w temacei urzytkownika maciej551 znalazlem zdjecie aworka PCV nr czesci i wszystko co potrzebne i jest tak jak myslalem wymienilem nie to co trzeba,za 3 tygodnie bede w PL i wymienie to i napisze czy w koncu sie z tym uporalem



Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: 2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: korzen88 » wt lut 12, 2013 16:28

Zberuu pisze:Sry da delikatny spam:przeszukalem na spokojnie forum i w temacei urzytkownika maciej551 znalazlem zdjecie aworka PCV nr czesci i wszystko co potrzebne i jest tak jak myslalem wymienilem nie to co trzeba,za 3 tygodnie bede w PL i wymienie to i napisze czy w koncu sie z tym uporalem
Daj znać jak to zrobisz, bo mam to samo. Ale raczej to będzie zawór pcv albo ta rurka też może być nieszczelna.


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: 2.0 GTI problem z obrotami

Post autor: korzen88 » śr lut 27, 2013 16:32

Miałem taki sam problem jak zberu i po 4 miechach wywaliło w końcu błąd: uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju czyli jakaś odma. Wymienili mi to i wszystko ok. Zawór z uszczelkami 250zł, robocizna 150zł z rabatami. hej!


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

ODPOWIEDZ

Wróć do „TSI/TFSI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości