Strona 3 z 3

: czw kwie 29, 2010 17:37
autor: MichalWit
Am pisze:
krz_p pisze:chyba źle wybraliście tunera
Może są jakieś poważne zmiany w sofcie w VI..? Dziwne, że z GTi VI są problemy a temu samemu tunerowi z V szło gładko.... :roll:
Tak przynajmniej twierdzi... :D
Modyfikacja odbywa się przez złącze diagnostyczne czy trzeba pruć kompa?

: czw kwie 29, 2010 21:44
autor: Am
MichalWit pisze:
Am pisze:
krz_p pisze:chyba źle wybraliście tunera
Może są jakieś poważne zmiany w sofcie w VI..? Dziwne, że z GTi VI są problemy a temu samemu tunerowi z V szło gładko.... :roll:
Tak przynajmniej twierdzi... :D
Modyfikacja odbywa się przez złącze diagnostyczne czy trzeba pruć kompa?
Złącze....

[ Dodano: 29 Kwi 2010 21:47 ]
filipo2005 pisze:129@140km i 220@260Nm, poniżej wykres, mocy trochę mało ale niestety wiecej z mojego egzemplarza nie dało się wycisnąć. Chip jest adaptujący więc przyrosty mogą jeszcze ulec zmianie na plus, za 1msc jadę ściągnąć kaganiec który jest ustawiony na 210km/h(217km/h licznikowo) to przy okazji wrzuce go na hamownię. link
Jestem ciekaw jakby wyglądało Twoje auto na hamowni obciążeniowej... :?:

: wt maja 04, 2010 14:45
autor: filipo2005
Z tego co się orientuję hamownia obciążeniowa jest do samochodów o bardzo dużej mocy, której nie można zmierzyć na zwykłej hamowni, gdyż koła na rolkach się uślizgują ale to już są min 400km wariaty. Jadę za parę tyg na na ostateczna walkę :jezor: A jak u Ciebie Am? na czym stanęło? jak sie jezdzi itp?

: wt maja 04, 2010 16:48
autor: Am
filipo2005 pisze:Z tego co się orientuję hamownia obciążeniowa jest do samochodów o bardzo dużej mocy, której nie można zmierzyć na zwykłej hamowni, gdyż koła na rolkach się uślizgują ale to już są min 400km wariaty. Jadę za parę tyg na na ostateczna walkę :jezor: A jak u Ciebie Am? na czym stanęło? jak sie jezdzi itp?
Na obciążeniówce można bez żadnych problemów hamować słabsze samochody.
Generalnie z moim GTi było trochę problemów. Na inercyjnej w Kreatorze wychodziły jakieś absurdalne dołki i górki a wartości momentu sięgały 500 Nm.... :shock: :shock:
Nie udało się ani razu tak go shamować aby wykres wyglądał akceptowalnie...
Ponieważ w jeździe auto nie wskazywało na jakiekolwiek skoki i spadki mocy i momentu pojechałem na obciązeniówkę i wykres jest wzorcowy, choć z mniejszymi cyferkami :grin:
Na inercyjnej było 257 KM i 400 NM i nieregularny wykres a na obciążeniówce 240 KM i 337 NM i piękny stabilny przebieg mocy i momentu. Dlatego Tobie też sugeruję taką wizytę. Tylko nie informuj właściciela hamowni gdzie robiłeś auto, bo to prawie zawsze wypacza wyniki.... :!: :evil:

: czw cze 10, 2010 18:40
autor: kubzach
może sa jeszcze chetni zeby zrobic taka akcje?:)

: pt cze 18, 2010 22:24
autor: Kamilmx88
Ja byłbym chętny na coś takiego , może uzbieramy grupę.

: ndz cze 20, 2010 19:54
autor: kubzach
no mam nadzieje:)