Modyfikacja odbywa się przez złącze diagnostyczne czy trzeba pruć kompa?Am pisze:Może są jakieś poważne zmiany w sofcie w VI..? Dziwne, że z GTi VI są problemy a temu samemu tunerowi z V szło gładko....krz_p pisze:chyba źle wybraliście tunera
Tak przynajmniej twierdzi...
Grupowy chiptuning w Kreatorze Mocy W-wa 800-900zł
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP
Złącze....MichalWit pisze:Modyfikacja odbywa się przez złącze diagnostyczne czy trzeba pruć kompa?Am pisze:Może są jakieś poważne zmiany w sofcie w VI..? Dziwne, że z GTi VI są problemy a temu samemu tunerowi z V szło gładko....krz_p pisze:chyba źle wybraliście tunera
Tak przynajmniej twierdzi...
[ Dodano: 29 Kwi 2010 21:47 ]
Jestem ciekaw jakby wyglądało Twoje auto na hamowni obciążeniowej...filipo2005 pisze:129@140km i 220@260Nm, poniżej wykres, mocy trochę mało ale niestety wiecej z mojego egzemplarza nie dało się wycisnąć. Chip jest adaptujący więc przyrosty mogą jeszcze ulec zmianie na plus, za 1msc jadę ściągnąć kaganiec który jest ustawiony na 210km/h(217km/h licznikowo) to przy okazji wrzuce go na hamownię. link
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 23:10
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Na obciążeniówce można bez żadnych problemów hamować słabsze samochody.filipo2005 pisze:Z tego co się orientuję hamownia obciążeniowa jest do samochodów o bardzo dużej mocy, której nie można zmierzyć na zwykłej hamowni, gdyż koła na rolkach się uślizgują ale to już są min 400km wariaty. Jadę za parę tyg na na ostateczna walkę A jak u Ciebie Am? na czym stanęło? jak sie jezdzi itp?
Generalnie z moim GTi było trochę problemów. Na inercyjnej w Kreatorze wychodziły jakieś absurdalne dołki i górki a wartości momentu sięgały 500 Nm....
Nie udało się ani razu tak go shamować aby wykres wyglądał akceptowalnie...
Ponieważ w jeździe auto nie wskazywało na jakiekolwiek skoki i spadki mocy i momentu pojechałem na obciązeniówkę i wykres jest wzorcowy, choć z mniejszymi cyferkami
Na inercyjnej było 257 KM i 400 NM i nieregularny wykres a na obciążeniówce 240 KM i 337 NM i piękny stabilny przebieg mocy i momentu. Dlatego Tobie też sugeruję taką wizytę. Tylko nie informuj właściciela hamowni gdzie robiłeś auto, bo to prawie zawsze wypacza wyniki....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości