[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV

Forum techniczne związane z silnikami TSI/TFSI

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP

Awatar użytkownika
LEWART
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 937
Rejestracja: czw sty 27, 2011 10:10
Lokalizacja: warszawa

[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV

Post autor: LEWART » wt mar 26, 2013 18:59

Tomsi pisze:Hmm miałeś kiedyś taki przypadek?

O który zawór chodzi?
nie miałem,ale słyszałem o tym,
to nie jest ten zawór ten o którym ja mowie jest cały metalowy i z kulką w środku, a ten co jest na zdjęciu jest plastikowy
podaj nr. 18 z drugiego foto

Edit:
mam!! o to mi chodziło 06D130757C


Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS :(

Tomsi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 120
Rejestracja: śr lut 16, 2005 22:29
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV

Post autor: Tomsi » śr mar 27, 2013 15:58

Z tego co widze w ETKA to ten zawor wystepuje w R natomiast w GTI go nie ma:/...wiec walcze dalej


Mk3 by Tomsi - wszystkie zmiany aktualizowane rowniez na str nr 1
MK6 GTI by Tomsi

Awatar użytkownika
Muti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob lis 26, 2011 00:14
Auto: VW Golf R MK7.5
Silnik: DJHA

Re: [mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV

Post autor: Muti » pn lut 22, 2016 09:12

Wiem, że to mega odkop, ale może potomnym sie przyda.

Za "płynność" przyśpieszania i problemy z szarpnieciami przy ok 3kobr odpowiada N75. Zawór znajduje się przy turbinie, dochodzą do niego 3 wężyki i wtyczka.
Po wymianie płynnie i równo rozwija moc przy lekkim przyśpieszaniu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TSI/TFSI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości