Strona 2 z 2

: czw mar 25, 2010 00:29
autor: gracjan685
Am pisze:
MichalWit pisze:. Po kolejne doczytaj jeszcze dokładnie na czym poleca modyfikacja u Kreatorze Mocy, a na czym w Compsporcie czy u Mastersa.

No właśnie, możesz wskazać różnice ?
Ja tam dokładnie nie wiem czym się różni. Pewnie niczym. Ale nie zam tej firmy, a o CompSporcie już słyszałem nie jedne pozytywne opinie tak samo jak o VTG..... :D pozdro!!!!

: czw mar 25, 2010 21:24
autor: Am
gracjan685 pisze:
Am pisze:
MichalWit pisze:. Po kolejne doczytaj jeszcze dokładnie na czym poleca modyfikacja u Kreatorze Mocy, a na czym w Compsporcie czy u Mastersa.

No właśnie, możesz wskazać różnice ?
Ja tam dokładnie nie wiem czym się różni. Pewnie niczym. Ale nie zam tej firmy, a o CompSporcie już słyszałem nie jedne pozytywne opinie tak samo jak o VTG..... :D pozdro!!!!
Ja również słyszałem wiele opinii, że CS ogarniają silnika VAG-a i również słyszałem wiele o VTG, nie zawsze były to opinie pozytywne. Sam robiłem w VTG m in. EVO IX i generalnie byłem zadowolony. Pytam jednak o konkretne różnice w modach, bo jeśli wyznacznikiem ma być fakt, że nie znasz tej firmy, to sorki, ale to kiepski argument... Jadąc kilkaset km do Bielska z W-wy chciałbym mieć pewnośc, że w W-wie nikt nie potrafi profesjonalnie zawirusować Golfa VI GTI.... :otepienie:

: czw mar 25, 2010 21:45
autor: gracjan685
Am pisze:
gracjan685 pisze:
Am pisze:
No właśnie, możesz wskazać różnice ?
Ja tam dokładnie nie wiem czym się różni. Pewnie niczym. Ale nie zam tej firmy, a o CompSporcie już słyszałem nie jedne pozytywne opinie tak samo jak o VTG..... :D pozdro!!!!
Ja również słyszałem wiele opinii, że CS ogarniają silnika VAG-a i również słyszałem wiele o VTG, nie zawsze były to opinie pozytywne. Sam robiłem w VTG m in. EVO IX i generalnie byłem zadowolony. Pytam jednak o konkretne różnice w modach, bo jeśli wyznacznikiem ma być fakt, że nie znasz tej firmy, to sorki, ale to kiepski argument... Jadąc kilkaset km do Bielska z W-wy chciałbym mieć pewnośc, że w W-wie nikt nie potrafi profesjonalnie zawirusować Golfa VI GTI.... :otepienie:
Wiem ze argument nie jest dobry, ale mnie się wydaje że niczym nie różnią te programy, mody... :chytry: Na moją korzyść przemawia jedynie dystans jaki mam do pokonania z Jeleniej Góry. Ale jak Ty już wirusowałeś evulca ix w VTG i chcesz teraz jechać do Kreatora Mocy to już do mnie przemawia. Także się zastanowię. pozdro!!!!

: pt mar 26, 2010 01:19
autor: mlody1775
Chłopaki w Compsporcie bardzo sie przykładają do swojej roboty,nie wiem jak jest w innych firmach.Ja swojego auta nie chciałbym oddawać gdzies gdzie opinie są różne.Wolałbym nawet zapłacić za paliwo i pojechac kilkaset km i miec porządnie wystrojone auto.

: pt mar 26, 2010 02:03
autor: Majiic
Am pisze:Jadąc kilkaset km do Bielska z W-wy chciałbym mieć pewnośc, że w W-wie nikt nie potrafi profesjonalnie zawirusować Golfa VI GTI....
Masz w Łodzi oddział CS, wpadaj.... ;)

: pt mar 26, 2010 13:09
autor: MichalWit
gracjan685 pisze:
Wiem ze argument nie jest dobry, ale mnie się wydaje że niczym nie różnią te programy, mody...

Masz racje, wydaje Ci się.

Modyfikacje wykonywane przez poszczególne firmy różnią się i to bardzo. Dobry soft polega na tym, że jest zgrany fabryczny program i ręcznie zmodyfikowany, następnie wgrany do pojazdu. Poprawność takiej modyfikacji zależna jest od wiedzy i doświadczenia tunera, odpowiedniego sprzętu, stanu technicznego samochodu i od wielu innych czynników, których w związku z how know każdego tunera nie wypada tutaj wymieniać.

Jedne firmy tak robią, inne próbują robić, a jeszcze inne wgrywają jeden program do wszystkich aut jak leci.
Modyfikacja programu z pozoru jest banalnie prosta, wystarczy tylko komputer, kabel i program, dlaczego więc nie robią tego wszyscy? :D

Mnóstwo jest o tym w necie, myślę, że niektórym można polecić taką lekturę aby wiedzieli na jaki temat próbują się wypowiadać ;)

: pt mar 26, 2010 13:53
autor: Am
Majiic pisze:
Am pisze:Jadąc kilkaset km do Bielska z W-wy chciałbym mieć pewnośc, że w W-wie nikt nie potrafi profesjonalnie zawirusować Golfa VI GTI....
Masz w Łodzi oddział CS, wpadaj.... ;)
Rozmawiałem z Bielskiem jakiś czas temu i niestety w Łodzi nie ogarną mojego GTI...
Muszę sypać na południe.. :otepienie:

[ Dodano: 26 Mar 2010 12:59 ]
MichalWit pisze:
gracjan685 pisze:
Wiem ze argument nie jest dobry, ale mnie się wydaje że niczym nie różnią te programy, mody...

Masz racje, wydaje Ci się.

Modyfikacje wykonywane przez poszczególne firmy różnią się i to bardzo. Dobry soft polega na tym, że jest zgrany fabryczny program i ręcznie zmodyfikowany, następnie wgrany do pojazdu. Poprawność takiej modyfikacji zależna jest od wiedzy i doświadczenia tunera, odpowiedniego sprzętu, stanu technicznego samochodu i od wielu innych czynników, których w związku z how know każdego tunera nie wypada tutaj wymieniać.

Jedne firmy tak robią, inne próbują robić, a jeszcze inne wgrywają jeden program do wszystkich aut jak leci.
Modyfikacja programu z pozoru jest banalnie prosta, wystarczy tylko komputer, kabel i program, dlaczego więc nie robią tego wszyscy? :D

Mnóstwo jest o tym w necie, myślę, że niektórym można polecić taką lekturę aby wiedzieli na jaki temat próbują się wypowiadać ;)
Doskonale się orientuję, że program, programowi jest nierówny, dlatego zapytałem o szczegóły. Z tego co piszecie można wnioskować, że tylko CS pisze programy pod konkretne auto a np. Kreator wgrywa gotowce. Czy tak ???
Nie miałem dotychczas do czynienia z autami z grupy VAG-a, ale np. Jet z Wrocławia ma baardzo dobre opinie np. w przypadku EVO i Subaru....

: pt mar 26, 2010 15:00
autor: gracjan685
widzę że temat się rozwinął...I dobrze... :grin:

: pt mar 26, 2010 15:09
autor: MichalWit
http://www.mmracing.sk/userfiles/vw%20g ... 20122k.pdf

przykładowy wykres TSI 122 po modyfikacji