Strona 2 z 3

: czw gru 17, 2009 23:28
autor: evolution
Nm w audi będzie ok 500
piszac to a takze to ze silnik mechanicznie na 600 ps szukujesz dajac do zrozumienia ze tej granicy szukasz to troszke sam sobie zaprzeczasz... wiec albo dalej za bardzo nie ogarniasz zaleznosci nm => obroty => moc albo zaczynasz krecic silnik wysoko co mi sie osobiscie podoba i nie przekroczysz mocy 500 ps przy obrotach mniejszych niz 7022 nie mowiac juz o wiekszej mocy gdyz obroty rosly by dalej, to 400ps nie moglbys przekroczyc ponizej obrotow 5600 aby nie przekroczyc bariery 500 nm no chyba ze bedziez robil nie 500 a okolo 650 nm min i w miare zwykla charakterystyke silnika..

: pt gru 18, 2009 10:23
autor: mirass
evolution pisze:
Nm w audi będzie ok 500
piszac to a takze to ze silnik mechanicznie na 600 ps szukujesz dajac do zrozumienia ze tej granicy szukasz to troszke sam sobie zaprzeczasz... wiec albo dalej za bardzo nie ogarniasz zaleznosci nm => obroty => moc albo zaczynasz krecic silnik wysoko co mi sie osobiscie podoba i nie przekroczysz mocy 500 ps przy obrotach mniejszych niz 7022 nie mowiac juz o wiekszej mocy gdyz obroty rosly by dalej, to 400ps nie moglbys przekroczyc ponizej obrotow 5600 aby nie przekroczyc bariery 500 nm no chyba ze bedziez robil nie 500 a okolo 650 nm min i w miare zwykla charakterystyke silnika..
Jacku, silnik mechanicznie pod kątem wtrzymalosci jest przygotowany na taki setup i boost w granicy 2 barow stałego doładowania. Proszę doczytuj wątki. Nie mąć ludziom w głowach bo moc tutaj będzie hamować uklad wtryskowy a konkretnie wtryski (PID kontroler)

pozdr

: pt gru 18, 2009 21:07
autor: evolution
mirass, ja nie mace ale jesli szykujecie silnik mechanicznie na 600 ps to zakladajac ze moc maxymalna bedzie oscylowac w okolicach 7krpm to moment obrotowy w cyferkach silnik wygeneruje duzo wiekszy w nm niz wartosc mocy maxymalnej. jesli gulu pisze o max 500 niutach to znakiem tego oscylowac bedziecie w malych 4xx ps... co do hamowania mocy wiem niestety co i ile moze sie hamowac (napisalem na ile starczaja max wtryski dostepne na rynku) z powodu paliwa i niestety znam zaleznosc moment <-> moc co niestety potwierdza moje poprzednie slowa. ze jesli szykujecie silnik na 600 ps, zapewne macie te wtrsyki o ktorych pisze i jesli jak gulu pisze audi ma miec 500 niuta to albo bedziecie krecic silnik wysoko albo nie planujecie wiecej niz 4xx ps i pisanie przez gula ze ile bedzie to tyle bedzie jest jawnym leceniem... bo plan zalozony macie. tyle w temacie a propo doczytywania bo czytam literki innych w odroznieniu od czytania moich literek..

dla tych ktorym mace w glowach w/g mirass'a... i nie maja pojecia o czym pisze
moment obrotowy jest scisle zalezny od wartosci mocy( nie maksymalnej a chwilowej) oraz obrotow i wynika z fizyki ktora po odpowiednich przeliczeniach daje takie cos


moment obrotowy = 7024 * moc silnika w km / obroty w ktorych uzyskana jest podstawiona w liczniku moc.

ze wzoru wynika jasno ze moment obrotowy zawsze musi byc wyzszy od wartosci mocy gdy obroty max mocy sa mniejsze od 7024.

poprawnosc i zaleznosc mozecie sprawdzic na kazdym wykresie z forum, jesli nie bedzie sie wam zgadzac znakiem tego w paint byl rzezbiony.

mirass, mam nadzieje ze doczytasz sie wszystkiego w moich slowach i wiesz dokladnie o co mi chodzi.

: sob gru 19, 2009 23:43
autor: GTO
7024 to dokładniejsza liczba wynikająca z podziału 9550/1,3596216.....

: ndz gru 20, 2009 12:00
autor: evolution
GTO, racja poprawiam :)

: ndz gru 20, 2009 23:36
autor: mirass
evolution pisze:mirass, ja nie mace ale jesli szykujecie silnik mechanicznie na 600 ps to zakladajac ze moc maxymalna bedzie oscylowac w okolicach 7krpm to moment obrotowy w cyferkach silnik wygeneruje duzo wiekszy w nm niz wartosc mocy maxymalnej. jesli gulu pisze o max 500 niutach to znakiem tego oscylowac bedziecie w malych 4xx ps... co do hamowania mocy wiem niestety co i ile moze sie hamowac (napisalem na ile starczaja max wtryski dostepne na rynku) z powodu paliwa i niestety znam zaleznosc moment <-> moc co niestety potwierdza moje poprzednie slowa. ze jesli szykujecie silnik na 600 ps, zapewne macie te wtrsyki o ktorych pisze i jesli jak gulu pisze audi ma miec 500 niuta to albo bedziecie krecic silnik wysoko albo nie planujecie wiecej niz 4xx ps i pisanie przez gula ze ile bedzie to tyle bedzie jest jawnym leceniem... bo plan zalozony macie. tyle w temacie a propo doczytywania bo czytam literki innych w odroznieniu od czytania moich literek..

dla tych ktorym mace w glowach w/g mirass'a... i nie maja pojecia o czym pisze
moment obrotowy jest scisle zalezny od wartosci mocy( nie maksymalnej a chwilowej) oraz obrotow i wynika z fizyki ktora po odpowiednich przeliczeniach daje takie cos


moment obrotowy = 7024 * moc silnika w km / obroty w ktorych uzyskana jest podstawiona w liczniku moc.

ze wzoru wynika jasno ze moment obrotowy zawsze musi byc wyzszy od wartosci mocy gdy obroty max mocy sa mniejsze od 7024.

poprawnosc i zaleznosc mozecie sprawdzic na kazdym wykresie z forum, jesli nie bedzie sie wam zgadzac znakiem tego w paint byl rzezbiony.

mirass, mam nadzieje ze doczytasz sie wszystkiego w moich slowach i wiesz dokladnie o co mi chodzi.
stary, za nim przeczytałem co napisałeś to zmęczyłem się - zróbmy tak - my poskladamy motor, włożymy, postroimy i zobaczymy co bedzie na szprycach co mamy a nie jest to Bosch Sport ect. Niestety nie doczytałes.Jak widać nie również nie skorzystałeś z tego co ci wkleilem o PID controler, a szkoda. doskonale wiem ze moc zalezy od momentu i odwrotnie.

napisze pod grubionym tekstem

silnik przygotowany jest na rzędu moc jak Gulu napisał, a nie układ wtryskowy

pozdrawiam i wesołych świąt

Re: 2.0 TFSI AXX by DynoSoft Wrocław 341KM i 420Nm

: czw gru 24, 2009 19:55
autor: QCHARZ
guluwroc pisze:Obecny setup auta to:
Wydech 3 cale
Big IC
Filtr TTS
Zmodyfikowana pompa wysokiego ćiśnienia
Wtryski S3
Turbo S3
Całość prac wykonana u nas w firmie.

[url=http://img199.imageshack.us/img199/1209/audigulu.th.jpg]Obrazek[/URL]
witam miałem okazje przewieźć się w poniedziałek na fotelu pasażera i auto robi wrażenie
ps: mój golfik (czerwony) śmiga bardzo fajnie, zapomniałem w poniedziałek podziękować za super robotę, ale to z powodu później pory
pozdrawiam i dziękuje

: ndz sty 17, 2010 23:35
autor: guluwroc
Mały update:
Silnik gotowy,siedzie już któryś dzień z kolei,niestety jest to praca bardzo czasochłonna,myśle że do końca tygodnia dygne trupka :) ,do zrobienia został DP z wyjsciem na waste,nowe rury do IC oraz dolot do turbo, oto kilka fotek:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: pn sty 18, 2010 09:49
autor: majkitdi
czy problem z wtryskami o ktorych wyzej mowa juz sie wyjasnil?
jesli chodzi o czas to chyba nie masz co sie spieszyc bo i tak nie wyjedziesz, snieg caly czas pada :evil:

: pt sty 22, 2010 00:26
autor: guluwroc
Dalsze poczynania,silnik wsadzony,najwiecej czasu dzis zajeło mi zrobienie mądrze wastegata,jutro jak sie szcześliwie uda odpalanie,oto fotki:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: Pią Sty 22, 2010 11:56 pm ]
Skończyliśmy ,został jeszcze zderzak do założenia,oto filmik z pierwszego odpalenia ,dziś z rana.


[ Dodano: Pon Sty 25, 2010 11:07 pm ]
Dzis wstepnie zostały skalibrowane wtryski,pisze wstępnie bo jeszcze dużo pracy nas czeka :(

Ale po pierwszych jazdach widze że Krzysiek z KLS odwalił kawał dobrej roboty z kolektorem,tak wielkie turbo a ładuje od dołu jak pojeb...Mam nadzieje że po koncowym strojeniu będzie jeszcze lepiej.
Drugie spostrzeżenie jes takie że sprzęgło sachs racing z kołem jednomasowym jest masakrycznie twarde:) będe miał kulturystyczną łydke.Najgorsze jest robienie teraz tych km.Musze przejechac ok 3000 tys .Pracując od rana do nocy nie ma kiedy:( więc nie szybko będzie strojenie.

: pn lut 01, 2010 15:05
autor: Ponior
Oj dawno mnie nie było u was. musza wpaśc i pooglądac to cudo.
A co to za pani kręciła filmik :helm:
Szkoda Daniel tylko, że tak mało tym jeździsz i na strojenie tyle czasu trzeba czekać. :food:
Pozdrawiam chłopaków. :pub:

: sob mar 27, 2010 23:46
autor: guluwroc
Ponior pisze:Oj dawno mnie nie było u was. musza wpaśc i pooglądac to cudo.
A co to za pani kręciła filmik :helm:
Szkoda Daniel tylko, że tak mało tym jeździsz i na strojenie tyle czasu trzeba czekać. :food:
Pozdrawiam chłopaków. :pub:
Dzis znów chwila była na strojonko,wiemy już jak moc na górze zrobic co widac na wykresie.
Moc na 461Km na doładowaniu 1,8 bara a 443KM nba doładowaniu 1,55 bara,jak widać nie ma po co dmuchac w silnik dużych doładowań.Jeśli będzie siła jutro kolejny dzień walki.
Obrazek

: pn kwie 26, 2010 18:29
autor: evolution
widzialem autko w kamieniu.... pocisk, nie ma co :helm: ET 14.880. :gora: to napewno wykres od tego auta???

: wt kwie 27, 2010 00:26
autor: Majiic
evolution pisze:widzialem autko w kamieniu.... pocisk, nie ma co :helm: ET 14.880. :gora: to napewno wykres od tego auta???
Jak to?? :chytry: takie auto powinno co najmniej robic niskie 13,xxx
Czemu tak slabo?