[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Witam
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem.
Silnik 2.0 T Golf mk6 GTI, sterownik po programie
W pewnym zakresie obrotów miedzy gdzieś między 2,5 a 3,5 tys jest tak jakby zaciecie sie gazu samochod przyspiesza płynnie i nagle ma ok 1 sekundy zamuły potem jakby coś sie odblokowuje i zaczyna porzadnie jechać do przodu (czasem muszę puścić gaz i wcisnać jeszcze raz żeby się odmulił). Dzieje się to przeważnie przy płynnym deliaktnym przyspieszaniu. Przy pełnym bucie, nieodczuwalne.
Po różnych probach diagnozy, wymianie przepustnicy (wywalała bład) problem nie ustaje. Obstawiłem zawór DV - podobno były wadliwe w mk5 GTI nie wiem czy w mk6 to porawili czy nie?
Teraz pytanie która wersja zaworu jest najlepsza. Wyczytałem, że najnowsza niewadliwa to 06H145710D natomias według ETKI wydaje mi się, że wyszła nowsza 06F145710G. Pytanie która lepsza? Różnica w cenie ok 100zł (końcówka G tańsza).
Ktoś wie coś w temacie a może ktoś ma inne sugestie co może być przyczyną chwilowego zawieszania się auta?
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem.
Silnik 2.0 T Golf mk6 GTI, sterownik po programie
W pewnym zakresie obrotów miedzy gdzieś między 2,5 a 3,5 tys jest tak jakby zaciecie sie gazu samochod przyspiesza płynnie i nagle ma ok 1 sekundy zamuły potem jakby coś sie odblokowuje i zaczyna porzadnie jechać do przodu (czasem muszę puścić gaz i wcisnać jeszcze raz żeby się odmulił). Dzieje się to przeważnie przy płynnym deliaktnym przyspieszaniu. Przy pełnym bucie, nieodczuwalne.
Po różnych probach diagnozy, wymianie przepustnicy (wywalała bład) problem nie ustaje. Obstawiłem zawór DV - podobno były wadliwe w mk5 GTI nie wiem czy w mk6 to porawili czy nie?
Teraz pytanie która wersja zaworu jest najlepsza. Wyczytałem, że najnowsza niewadliwa to 06H145710D natomias według ETKI wydaje mi się, że wyszła nowsza 06F145710G. Pytanie która lepsza? Różnica w cenie ok 100zł (końcówka G tańsza).
Ktoś wie coś w temacie a może ktoś ma inne sugestie co może być przyczyną chwilowego zawieszania się auta?
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Chyba już mi się rozjaśniło niedopatrzyłem róznicy literowej 06F145710G vs 06H145710D.
Tak więc mniemam że ten 06H145710D to wersja najlepsza jaką mogę wybrać. Proszę o ew. potwierdzenie mojej tezy
Tak więc mniemam że ten 06H145710D to wersja najlepsza jaką mogę wybrać. Proszę o ew. potwierdzenie mojej tezy
Re: [mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Raczej to nie dv bo ja miałem inne obajwy przy padnietym dv: brak mocy i doładowania przy pełnym zakresie obrotów plsu słyszalne syczenie z turbo.
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
tez slyszalem ze obiawy tak jak mowisz ale nie mam pomyslu co innego...zawor PCV podobno juz poprawiony i nie awaryjny, popychacz tak samo (choc padanie jego sprawdzenie na drugi ogien jak nie pomoze DV)...w piatek dam znac bo jestem umowiony na wymiane...
Re: [mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Zawór dv w GTI 6 już jest poprawiony. Sprawdz czy dalej nie ma błedów, a tak poza tym to nigdy nie słyszałem o takich objawach w tych silnikach:/
Jak się zacina, i szarpie to tak jakby przez chwile paliwka nie dostawał, jakby nie było ciśnienia w układzie paliwowym.
Jak się zacina, i szarpie to tak jakby przez chwile paliwka nie dostawał, jakby nie było ciśnienia w układzie paliwowym.
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
- bandit1988
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: pt paź 16, 2009 14:56
- Lokalizacja: Wlkp
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Moim zdaniem to nie popychacz. (Ale sprawdź dla pewności) Objawem chyba jest odcięcie paliwa przy max otwartej przepustnicy. A u ciebie przy wolnym przyciskaniu pedału gazu. VI GTI chyba są wyleczone z wad poprzednika???. Filterek paliwa przypchany??? Może po wymianie przepustnicy coś źle podłączone??
MKIV TDI
MKV GTI
3BG
MKV GTI
3BG
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Przed wymianą przepustnicy było to samo wiec to nie ona była winna, czy jej błedy znikneły sprawdze w weekend bo akurat pozyczłem kabel . Jutro wyjmę DV to zobacze czy wstawiony był ten poprawiony. Były właściciel mówił że zaczeło sie tak dziać po chipsie ale nie wydaje mi sie zeby to on byl winny nie ma zadnych innych objawow.
- bandit1988
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: pt paź 16, 2009 14:56
- Lokalizacja: Wlkp
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Zaczęło się tak dziać po chipie czyli może coś z tym związane??? ale wątpię . Chips robiony w profesjonalnym zakładzie rozumiem??? Sprawdź błędy i daj znać czy się rozwiązało
MKIV TDI
MKV GTI
3BG
MKV GTI
3BG
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
DV nie pomógł...wstawiony był 06F145710G zmieniłęm na 06H145710D...chips był robiony przez byłęgo właściciela w http://www.chiptuning.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; czy profi czy nie ciezko mi oceniac z kontaktu i pierwszego wrazenia (bylem tam chwile po zakupie auta na zdjecie limitu predkosci) wydaje mi sie ze zna sie na rzeczy (może ktoś z okolic Łodzi wie coś wiecej?) zreszta oprocz tego jednego mankamentu nic innego sie nie dzieje dlatego mysle ze to nie od chipsa...dzis juz stracilem ochote na diagnozowanie,pewnie jutro poLOGuje go...z pozytywów ten DV ma faniejszy dzwiek choc zawsze moglby być duzo glosniejszy
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Błedów brak.
Jeśli chodzi o logowanie to jestem laikiem. Ale może komuś uprzejmemu uda się coś z tego wywnioskować lub może mnie naprowadzić co mógłbym zrobić w celu zdiagnozowania?
Pogrubiłem miejsce w ktorym wedlug mnie moze byc problem
Jeśli chodzi o logowanie to jestem laikiem. Ale może komuś uprzejmemu uda się coś z tego wywnioskować lub może mnie naprowadzić co mógłbym zrobić w celu zdiagnozowania?
Pogrubiłem miejsce w ktorym wedlug mnie moze byc problem
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Chyba sie domyślam co to może być, jak po programie to sie stało. Dokładnie nie pamietam jak to sie nazywa, to jest coś takiego jak zawór wzwrotny układu paliwowego, znajduje sie z przodu silnika pod kolektorem ssacy. A wyglada to tak, z dwóch stroje jest gwint a w środku jest taka mała Kuleczka. ale to już powinni wiedziec dokładnie którzy robili program. dlatego programy robi sie w dobry i znanych firmach
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
W tym wypadku to była już rzecz niezalezna odemnie program byl jedyne co moglem zrobic to poprosic tunera o wyslanie programu seryjnego i takowy dostalem...moglbys przyblizyc temat tego zaworu? dlaczego jest odpowiedzialny za cofniecie zaplonu? Rozumiem że problem nie jest w zaworze tylko w programie ktory nie zaklada ze taki zawor istnieje powodujac komplikacje?LEWART pisze:dlatego programy robi sie w dobry i znanych firmach
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Za duże ciśnienie paliwa poszło i sie zawiesił
Zawodem wystarczy wymienić, a program jest dobry
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Zawodem wystarczy wymienić, a program jest dobry
Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
[mk6 2.0T]Oryginalny zawór DV
Hmm miałeś kiedyś taki przypadek?
O który zawór chodzi?
#2
Log na pełnym bucie przymulenie nie odczuwalne...ale na logach widac ze tez na chwile cofa zapłon:/
O który zawór chodzi?
#2
Log na pełnym bucie przymulenie nie odczuwalne...ale na logach widac ze tez na chwile cofa zapłon:/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości