2.0 GTI problem z obrotami
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP
Re: 2.0 GTI problem z obrotami
Jak masz to "psssss" jak puścisz gaz to znaczy że masz założoną podkładkę pod zawór DV forge'a. Jak "pssss" jest cały czas to znaczy że coś nie tak, prawdopodobnie z turbo.Zberuu pisze:Jeszcze jedno pytanie?wracam sobie wczoraj z pracy "goraco bardzo"i sobie mysle otworze szybe zanim samochod sie schlodzi uliczka jedno kieronkowa i dalem troche wiecej gazu i slyse tak jakby turbo zaczynalo juz ciagnac i slysze normanie "pssssssss"z silnika i tak odrazu sobie pomyslalem ze to moz eten zawor DV tak mi to wszystko robi.ale z drogeij str to fajnie slcahc bo jak jade i wyczuje moment kiedy posci gaz to mam normalnie psssyk jak w "subaru":D
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
2.0 GTI problem z obrotami
nie no podkladni nie mam a "psss"jest wlasniegdy turbina zaczyna ciagnac caly czas normlanie tak jakby uciekalo powietrze
2.0 GTI problem z obrotami
no to juz wiesz ze cos jest nie tak. turbo ma puszczac jak sie odejmuje gazu a nie podczas pompowania
2.0 GTI problem z obrotami
jeszcze 3 tygodnie wracam do domu i zajme sie samochodem i wymienie wszystko co trzeba i zobaczymy
2.0 GTI problem z obrotami
ja mam psss jak puszcze gaz na srednich/wysokich obrotach... ostatnio mialem cos takiego, ze w calym zakresie pracy turbiny bylo pssss, a samochod byl wyczuwalnie slabszy... okazalo sie, ze zacial sie zawor upuszczajacy cisnienie z turbiny (nie znam sie na mechanice, powtarzam co slyszalem :p)... wymienili mi go i wszystko wrocilo do normy
2.0 GTI problem z obrotami
spoko z tego co sie juz orientuje to ten zawor DV jeszcze 7 dni wraca do domu i zajme sie autem
2.0 GTI problem z obrotami
wiec tak samochod jest po wymianie rozrzadu wszystkich filtrow wymienilem zawor DV i popychacz pompy paliwa,ale problem z obrotami nadal trwa i szarpie silnikiem po podlaczeniu pod kompa nie ma ani jednego bledu i karzdy rozklada rece i mowi ze ciezko bedzie mi to zlokalizowac jesli komp nic nie pokazuje.
2.0 GTI problem z obrotami
kiedys w Polo mialem ten problem i byl zwiazany z tym
http://www.uniboard.eu/2012/03/uszkodzo ... da-objawy/" onclick="window.open(this.href);return false;
Polecam to sprobowac
http://www.uniboard.eu/2012/03/uszkodzo ... da-objawy/" onclick="window.open(this.href);return false;
Polecam to sprobowac
2.0 GTI problem z obrotami
Znowu wracam z pytaniem moglby ktos mi pokaza dokladneij jak wyglada ten zawor PCV bo nie jestem pewny ze wymienilem co trzeba oczywiscie bez efektu minelo juz chyba z 8 miesiecy a ja wciaz borykam sie z tym 1 problemem
2.0 GTI problem z obrotami
Sry da delikatny spam:przeszukalem na spokojnie forum i w temacei urzytkownika maciej551 znalazlem zdjecie aworka PCV nr czesci i wszystko co potrzebne i jest tak jak myslalem wymienilem nie to co trzeba,za 3 tygodnie bede w PL i wymienie to i napisze czy w koncu sie z tym uporalem
Re: 2.0 GTI problem z obrotami
Daj znać jak to zrobisz, bo mam to samo. Ale raczej to będzie zawór pcv albo ta rurka też może być nieszczelna.Zberuu pisze:Sry da delikatny spam:przeszukalem na spokojnie forum i w temacei urzytkownika maciej551 znalazlem zdjecie aworka PCV nr czesci i wszystko co potrzebne i jest tak jak myslalem wymienilem nie to co trzeba,za 3 tygodnie bede w PL i wymienie to i napisze czy w koncu sie z tym uporalem
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
Re: 2.0 GTI problem z obrotami
Miałem taki sam problem jak zberu i po 4 miechach wywaliło w końcu błąd: uszkodzony zawór regulujący ciśnienie oleju czyli jakaś odma. Wymienili mi to i wszystko ok. Zawór z uszczelkami 250zł, robocizna 150zł z rabatami. hej!
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości