Chwilowy brak mocy !!!
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 15:16
- Lokalizacja: Osiek/Oświęcim
- Kontakt:
Chwilowy brak mocy !!!
Witam
Mam mały problem.Pare razy zdarzyło mi sie że po wciśnięciu gazu silnik przez pare sekund nie reagował,nagłe szarpnięcie i wszystko wracało do normy.
Spotkał sie już ktoś z czymś taki?? Jeśli tak to proszę o pomoc Wcześniej nie miałem z tym problemu ale ostatnio miałem znieniane cewki w serwisie i oprogramowanie ze wzgledu na akcje fabryczną.zmieniono 3 cewki bo jedna już była wcześniej wymieniana.
golf V 2.0 tfsi rok 2005
Z góry dzięki za pomoc.
Mam mały problem.Pare razy zdarzyło mi sie że po wciśnięciu gazu silnik przez pare sekund nie reagował,nagłe szarpnięcie i wszystko wracało do normy.
Spotkał sie już ktoś z czymś taki?? Jeśli tak to proszę o pomoc Wcześniej nie miałem z tym problemu ale ostatnio miałem znieniane cewki w serwisie i oprogramowanie ze wzgledu na akcje fabryczną.zmieniono 3 cewki bo jedna już była wcześniej wymieniana.
golf V 2.0 tfsi rok 2005
Z góry dzięki za pomoc.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Chwilowy brak mocy !!!
na to wyglada ze nie jestes jedyny:)Przemcio90 pisze:oprogramowanie ze wzgledu na akcje fabryczną
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 15:16
- Lokalizacja: Osiek/Oświęcim
- Kontakt:
Re: Chwilowy brak mocy !!!
Czyli uważasz że chodzi tu o program.
Co z tym fantem zrobiłeś ??
Powrót na serwis??
Co z tym fantem zrobiłeś ??
Powrót na serwis??
Re: Chwilowy brak mocy !!!
witam koledzy ja mam problem z nierozwna praca silnika tak jak by zaplon wypadal i w granicach 2 tys obrotow do 2.5 przerywa dzis wymienione cewki 4 na akcji fabrycznej swiece i dalej to samo pomozcie zadych bledow niema moze wtryskiwacz?
Jacek
Chwilowy brak mocy !!!
Przemcio90, A dokładnie przy jakich obrotach masz spadek mocy ? Ja w swoim GTI wymieniłem 4 cewki na akcję fabryczną i przy okazji wymieniłem świece, oprogramowania mi nie zmieniali bo podobno ta akcja serwisowa już się skończyła, ale dopytam się w innym serwisie.
Odnośnie chwilowego spadku mocy to sprawdź sobie popychacz pompy paliwa wysokiego ciśnienia. Objawy to odcięcie paliwa przy maksymalnie otwartej przepustnicy. U mnie odcinało paliwo powyżej 4,5tyś i jak zeszło poniżej 3 tyś było ok. Wymieniłem popychacz (był już troszkę wytarty i na krzywce wałka są ryski i trzpień pompy też był wyszlifowany) na razie wszystko poskładałem i zrobiłem ok 1tyś km i jest OK, ale zbiorę trochę funduszu i będę wymieniał wałek, pompę i popychacz. Koszt popychacza to ok 130 zł. Lepiej sprawdź i jak będzie chociaż lekko wytarty to wymieniaj. POZDRO
Odnośnie chwilowego spadku mocy to sprawdź sobie popychacz pompy paliwa wysokiego ciśnienia. Objawy to odcięcie paliwa przy maksymalnie otwartej przepustnicy. U mnie odcinało paliwo powyżej 4,5tyś i jak zeszło poniżej 3 tyś było ok. Wymieniłem popychacz (był już troszkę wytarty i na krzywce wałka są ryski i trzpień pompy też był wyszlifowany) na razie wszystko poskładałem i zrobiłem ok 1tyś km i jest OK, ale zbiorę trochę funduszu i będę wymieniał wałek, pompę i popychacz. Koszt popychacza to ok 130 zł. Lepiej sprawdź i jak będzie chociaż lekko wytarty to wymieniaj. POZDRO
Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
Re: Chwilowy brak mocy !!!
Ja miałem w swoim gti mk5 2005 spadki mocy z tym że nie chwilowe a bardziej stałe 5-10min na pelnym zakresie obrotów, winny był filtr paliwka z czujnikiem ciśnienia, pewnie był zasyfiały bo ciśnienie spadało w całym układzie paliwowym. Ostatnio na przeglądzie też wymienili mi cewki zapłonowe ale chyba raczej zapobiegawczo bo nic się nie działo złego, natomiast nic mi nie wiadomo żeby zmienili program do wymiany cewek.
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
Chwilowy brak mocy !!!
korzen88, zmiana programu w sterowniku silnika to jest oddzielna akcja serwisowa niż wymiana cewek. To nie wiem co może dolegać Twojemu GTI. Będę śledził temat.
Obecnie:
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
MK1 GTI '79
MK3 VR6 Syncro
Było:
MK3 GTI 2E,
MK3 VR6 Syncro, VR6 Syncro by szparak
MK4 ARL+,
MK5 GTI DSG
MK3 ABF 20 Jahre
MK5 GTI DSG
MK3 20 Jahre
MK4 GTI
MK1 Cabrio '89
MK2 Rallye Golf '89 Rallye Golf G60 by szparak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości