Polo 1.2 TSi 105KM
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, Borys, VIP
Polo 1.2 TSi 105KM
w!tam
Szukam informacji o modyfikacji (chip) silnika 1.2 TSi (105PS) ,wszystko co dotyczy chip tuningu tej jednostki,plusy i ewentualne minusy,czy ktos juz to robil ?
z gory dzieki pzdr.
Szukam informacji o modyfikacji (chip) silnika 1.2 TSi (105PS) ,wszystko co dotyczy chip tuningu tej jednostki,plusy i ewentualne minusy,czy ktos juz to robil ?
z gory dzieki pzdr.
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 23:10
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ja powiem od siebie , że jak bym miał taki silnik to bym go zostawił , są to stosunkowe młode silniki jeszcze niesprawdzone że tak to ujmę , wiadomo 1.4 jest wyżyłowany i bardziej bym go nie żyłował żeby potem suprice nie było
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 23:10
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Teraz jest era downsizingu, cóż z tego ze silniki maja mała pojemność i dużą moc. Sadzę ze materiały z jakich zostały zbudowane mają wysoką wytrzymałość zmęczeniową, i po dobrze napisanym programie sie nic nie stanie. W dużym stopniu bedzie to zależało od kierowcy, aby w sie potrafił sie należycie obchodzić z tym samochodem, oraz w terminie go serwisować.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
A ja sądzę że jest to włąśnie zaprojektowane na określoną liczbę kmfilipo2005 pisze:Teraz jest era downsizingu, cóż z tego ze silniki maja mała pojemność i dużą moc. Sadzę ze materiały z jakich zostały zbudowane mają wysoką wytrzymałość zmęczeniową, i po dobrze napisanym programie sie nic nie stanie. W dużym stopniu bedzie to zależało od kierowcy, aby w sie potrafił sie należycie obchodzić z tym samochodem, oraz w terminie go serwisować.
http://vwszrot.pl/
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 37
- Rejestracja: czw lut 25, 2010 23:10
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No ok zgadzam się z tym co kolega napisał na swojej stronie, tylko ze to jest passat z nieudanym silnikiem 2.0Tdi, no i już ze sporym przebiegiem, teraz te silniki poprawili, i już nie sa az tak zawodne:P Kazdy silnik ma jeszcze zapas wytrzymałościowy ok 30-40%, i jeżeli sie go nie przekroczy to nie powinno to znacząco skrócić żywotności silnika. Po za tym mowimy tu o nowym polo, wiec pewnie własciciel nie przekroczy magicznej bariery 150 tys km i sprzeda go wcześniej:P
Artykuł tendencyjny.grandi pisze:
A ja sądzę że jest to włąśnie zaprojektowane na określoną liczbę km
http://vwszrot.pl/
Producenci to nie instytucje non-profit. Poza tym skończyły się czasy, że autem jeździło się 10 lat i więcej i że niemieckie to dobre a te na F to szajs. Teraz - przy dużej konkurencji - to wszystko szajs. Ta sama fabryka dostarcza i do BMW i do PSA. Klient ma zmieniać auta jak najczęściej a nie bawić sie w kolekcjonera. Kiedyś na golfa II czy III czekało się latami a teraz 3 lata i następny.
Kiedyś materiały były ciężkie i toporne zatem trudne do zniszczenia - "zajechania". Teraz cienkie ,ekologiczne i made in china aby produkcja była tania a sprzedaż droga.
To nie jest bolączka tylko motoryzacji ale dotyczy wszystkich produktów
- Kristensen
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 22:09
- Lokalizacja: Wlkp
Na gwarancji przez 1 rok to nie dotykałbym silnika. Zobaczyć jak się sprawuje czy są problemu wieku dziecięcego itd. W drugim roku gwarancji można zaryzykowac i w razieczego korzystac jeszcze z gwarancji. Nie sądze, żeby znawcy z ASO potrafili stwierdzić, że silnik jest po programie heheh.
-1.2tsi/105KM daje 87,5KM z 1 litra
-1.4tsi/122KM daje 87,1KM z 1 litra
Pomijam marketingowy wynalazek 1.4 tsi/160KM, lepszym rozwiazaniem jest 1.8 tsi/160KM.
Obciążenie jest takie same:grandi pisze:Ja powiem od siebie , że jak bym miał taki silnik to bym go zostawił , są to stosunkowe młode silniki jeszcze niesprawdzone że tak to ujmę , wiadomo 1.4 jest wyżyłowany i bardziej bym go nie żyłował żeby potem suprice nie było
-1.2tsi/105KM daje 87,5KM z 1 litra
-1.4tsi/122KM daje 87,1KM z 1 litra
Pomijam marketingowy wynalazek 1.4 tsi/160KM, lepszym rozwiazaniem jest 1.8 tsi/160KM.
http://i62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg
[IMG]http://i62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg[/IMG]
http://oi62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg
[IMG]http://i62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg[/IMG]
http://oi62.tinypic.com/2rmkz1h.jpg
Polo 1.2 TSi 105KM
jak najbardziej rób program.
Skoro nadworny tuner VW - ABT ma juz go w swojej ofercie i robi 140 HP bez utraty gwarancji , to poczekaj az nasi co lepsi tjunerzy to ogarną i działaj.
http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx ... G_E_01.pdf
Skoro nadworny tuner VW - ABT ma juz go w swojej ofercie i robi 140 HP bez utraty gwarancji , to poczekaj az nasi co lepsi tjunerzy to ogarną i działaj.
http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx ... G_E_01.pdf
Polo 1.2 TSi 105KM
powiem tak pracuje w serwisie VW i mieliśmy już 3 przypadki że w 140 km 1,4 tsi popękały tłoki i była to wina podobno programu bo producent zalecił zmianę softu jako metodę na to pękanie i nasz serwis nie jest wyjątkiem tak jak wyszły 16v TDI to w nich głowice pękały itd... zawsze jest jakaś wada trzeba jeszcze trochę poczekać z tym 1,2 myśle za młoda jednostka na mody...
Typ 17 Uber Alles !
https://www.facebook.com/VAG-OsoVWa-204985576199172/
https://www.facebook.com/VAG-OsoVWa-204985576199172/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości